loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 36 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)
از زمانی که بچه بودم از فوتبال لذت می بردم. همیشه گفته ام که هر زمان از فوتبال کردن لذت نبرم آن را رها خواهم کرد.

لئو مسی این روزها در بوینس ایرس و در اردوی تیم ملی آرژانتین مشغول آماده سازی برای حضور در جام جهانی برزیل است.

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/989792944.jpg

 همه چیز برای درخشش او در این جام آماده است و باید به انتظار شروع جام و نمایش های او بنشینیم.

مصاحبه مسی با شبکه ESPN را اینجا بخوانید :

وضعیت روحی فعلی

خوب . تنها چیز مهم ، فوتبال بازی کردن است. از زمانی که بچه بودم از فوتبال لذت می بردم. همیشه گفته ام که هر زمان از فوتبال کردن لذت نبرم آن را رها خواهم کرد. فوتبال تنها چیزی است که از آن خوشم می آید.

انتقادات

همیشه از بهتر شدن و پیشرفت خوشم می آید. من اولین منتقد خودم هستم ؛ چه اوضاع خوب باشد چه بد.

بهترین ها

بازیکنان خوب زیادی در دنیا وجود دارند.نیمار ، ژاوی ، اینیستا ، کریس رونالدو ، ریبری ، روبن .. به این لیست می توان بازیکنان بیشتری را نیز اضافه کرد. اما این مردم هستند که بهترین را تعیین می کنند.

قهرمانی جهان

دوست دارم قهرمان جهان شوم نه به این خاطر که مردم بگویند که من بهترین بازیکن جهان هستم. دوست دارم بخاطر وطنم و برای غرور کشورم قهرمان جهان شوم. برای اینکه تیم ملی آرژانتین بهترین تیم جهان شود و اینکه یک افتخار دیگر به رزومه من اضافه شود.

تغییرات به نسبت جام جهانی 2010

از لحاظ شخصی و فوتبالی نسبت به 4 سال قبل پیشرفت بیشتری کرده ام. الان یک پدر هستم که بزرگترین تغییر در زندگی شخصی من بوده است. پسرم بزرگترین شادی زندگی من است . اینکه هر روز وقتی به خانه می روم او را می بینم یک لذت وصف ناشدنی است.

منبع : وبلاگ خبری بارسانیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 904
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,724
  • بازدید ماه : 4,100
  • بازدید سال : 21,289
  • بازدید کلی : 437,089