loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 22 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

تمدید قرارداد نیمار، یکی از تاکتیک های انتخاباتی بارتومئو

- رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا به دنبال این است که در سال 2016 قرارداد نیمار را تمدید کند، و هیئت مدیره فعلی این حرکت را به عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در نظر دارند.

AS می گوید جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، قرارداد نیمار را تمدید خواهد کرد چرا که رأی گیری دو سال دیگر انجام برگزار خواهد شد.

در عوض نیمار نیز با بهبود شرایط قرارداد مواجه خواهد شد، هرچند گمانه زنی هایی هم وجود دارد که بارتومئو قصد برگزاری انتخابات در تابستان سال 2015 دارد و این بستگی به فصلی دارد که بارسلونا سپری خواهد کرد.

بارتومئو در اوایل سال 2014 با استعفای ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد و بخشی از دلایل این استعفا به قرارداد خرید نیمار نیز مربوط می شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

مسی باور دارد که در سال 2016 فروخته خواهد شد

- احتمال ماندگاری ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در این تیم، به کمترین وضعیت ممکن رسیده است.

پس از مصاحبه لیونل مسی و تردیدهای وی در مورد آینده اش، پدر این بازیکن که مدیر برنامه اش هم محسوب می شود، از احتمال بررسی پیشنهادات رسیده صحبت کرد. حالا از NESN خبر می رسد که این ستاره آرژانتینی فکر می کند مسئولان باشگاه بارسلونا در تابستان سال 2016، وی را خواهند فروخت.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.varzesh11.com/images/news/neymar-22230.jpg

رونالدوی برزیلی با حمایت از کارلوس دونگا عنوان کرد کریستیانو رونالدو توپ طلای ۲۰۱۴ را کسب خواهد کرد

برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نتایج ضعیفی کسب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. پس از این نتایج ضعیف مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل با برکناری اسکولاری، کارلوس دونگا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. دونگا در بازگشت مجدد به عنوان سرمربی برزیل نتایج خوبی کرد. برزیل با هدایت دونگا پس از جام جهانی ۶ بازی برگزار کرد که در هر ۶ بازی به برتری رسید.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

عصبانیت رونالدو از دست ژابی آلونسو

ژابی آلونسو هافبک کهنه کار تیم ملی اسپانیا و بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید در مصاحبه ای که با مجله اسپورت بیلد آلمان انجام داده است سخنان جالبی به زبان آورده است . او از مانوئل نویر تمجید کرد و گفت : او بهترین دروازه بانی است که با او همبازی بوده ام و بدون شک منصفانه خواهد بود اگر او توپ طلا را تصاحب کند .  این سخنان ژابی آلونسو ایکر کاسیاس و بیش از او رونالدو را خشمگین کرده است .

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

 خواننده ی محبوب  کشور روز جمعه ساعت 9 صبح در بیمارستان بهمن تهران درگذشت سایت نیمار از طرف هواداران ایرانی این واقعه ی غم انگیز را بر خانواده ی

داغدار مرتضی پاشایی تسلیت می گوید

پیام هایی از طرف هواداران برای ابراز همدری با خانواده ی پاشایی / ادامه خبر

امیر (مدیرکل) بازدید : 40 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

عاشق این حرکتشم:

 
روزهای خوب اسطوره:
 
 
روز های خوب بارسا:
 
hdsag.jpg
 
اینم آخر و عاقبت رئالی ها:
 
 
چیز هایی که رئالی ها میگن وسط بازی ،بارساییا میخندن اینه:
 
 
توپ طلا و مسی:
 
 
این سه تا هم که دیگه کاملا گویان:
 
 
 
امیر (مدیرکل) بازدید : 41 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

مسی بالاتر از رونالدو و فورلان

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در دیدار امشب بدنبال باز کردن دروازه تیم لوانته برای دهمین بار است . لیونل مسی در دیدارهای گذشته توانسته است 9 بار دروازه لوانته را باز کند و از این لحاظ بالاتر از دیگو فورلان ( 8 گل) و نیستلروی و کریستیانو رونالدو ( 7 گل ) قرار بگیرد . نیستلروی و رونالدو هر دو در لباس رئال این تعداد گل را وارد دروازه لوانته کرده اند . ادامه مطلب ...

امیر (مدیرکل) بازدید : 72 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

Best Acrobatic Goals Ever

 

توضیحات : این کلیپ مجموعه ای از بهترین گلهای آکروباتیک ، شامل ضربات برگردان، پشت پا ، قیچی و انواع عجیب دیگری از گلها در تمام ادوار فوتبال میباشد..دانلود در ادامه مطلب.

امیر (مدیرکل) بازدید : 30 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

 تر اشتگن، براوو و ماسیپ درون دروازه برای حضور در ترکیب رقابت خواهند کرد. یکی دیگر از پست های شلوع ترکیب بارسا نز مربوط به پست هافبک دفاعی است. سرجیو بوسکتز، ماسکرانو و سانگ در این پست در ترکیب کاتالان ها حضور دارند.

در این میان برخی از بازیکن ها قابلیت بازی در چندین پست را دارند. به طور مثال ماسکرانو می تواند مدافع وسط سوم یا چهارم کاتالان ها تا زمان بازگشت ورمالن و ماتیو از مصدومیت باشد. رافینا نیز توانایی بازی در پست مهاجم کاذب را دارد.
 
در فاصله 20 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات ، ترکیب بارسلونا تقریبا تثبیت شده است و تنها تغییر احتمالی آن خرید کوادرادو و فروش آلوس می تواند باشد.
 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,191
  • بازدید ماه : 900
  • بازدید سال : 18,089
  • بازدید کلی : 433,889