loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 45 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

ترکیب احتمالی بارسلونا از نگاه ال موندو

تیم فوتبال بارسلونا امشب در دیداری خانگی و دشوار به مصاف سویا خواهد رفت . بارسلونا بازی گذشته خود در نوکمپ را واگذار کرده بود . روزنامه ال موندو دیپورتیوو ترکیب احتمالی دو تیم در دیدار امشب را اینگونه پیش بینی کرد . شما نیز نظرات خود در مورد ترکیب احتمالی را دیگر کاربران به اشتراک بگذارید .

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 22 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

تمدید قرارداد نیمار، یکی از تاکتیک های انتخاباتی بارتومئو

- رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا به دنبال این است که در سال 2016 قرارداد نیمار را تمدید کند، و هیئت مدیره فعلی این حرکت را به عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در نظر دارند.

AS می گوید جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، قرارداد نیمار را تمدید خواهد کرد چرا که رأی گیری دو سال دیگر انجام برگزار خواهد شد.

در عوض نیمار نیز با بهبود شرایط قرارداد مواجه خواهد شد، هرچند گمانه زنی هایی هم وجود دارد که بارتومئو قصد برگزاری انتخابات در تابستان سال 2015 دارد و این بستگی به فصلی دارد که بارسلونا سپری خواهد کرد.

بارتومئو در اوایل سال 2014 با استعفای ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد و بخشی از دلایل این استعفا به قرارداد خرید نیمار نیز مربوط می شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

شایعه روز | ایران - اسپانیا؛ نوامبر ۲۰۱۵ در ایران / تحقق رویای ماتادورها در آزادی

در جریان مذاکرات حسین هدایتی با مسئولان باشگاه ختافه برای خرید 55 درصد از سهام این باشگاه، خسوس مارین، مشاور فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام آمادگی کرد تا طبق توافق قبلی که در سفر گذشته مسئولان اسپانیایی به ایران با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران انجام شد، تیم ملی اسپانیا این آمادگی را دارد تا در نوامبر 2015 در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی کشورمان برود.

بر همین اساس هدایتی نیز اعلام کرد که 50 درصد مخارج برگزاری این دیدار توسط اسپانسر وی تأمین شده و در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران و کی‌روش برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با اسپانیا رضایت بدهند و برای اینکه این دیدار بار مالی برای فدراسیون ایران به همراه نداشته باشد، حاضر است تا 50 درصد باقی مانده را نیز شخصاً متقبل شود.

امیر (مدیرکل) بازدید : 26 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ جذاب ترین دیدار هفته در نیوکمپ

- در چارچوب هفته 12 لالیگا تیم های بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ با هم بازی خواهند کرد.

زمان و مکان مسابقه:

شنبه 1 آذرماه 93، ساعت 22:30

ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا


نگاه کلی:

بدون شک جذاب ترین دیدار این هفته لالیگا این بازی است. جایی که تیم های بارسلونا و سویا به مصاف هم خواهند رفت. بارسایی که پیش از بازی برابر رئال صدرنشین بود اما پس از دو شکست پیاپی، جایگاه خود را در صدر از دست داد و آن را به رقیب دیرینه واگذار کرد و می دانند که دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نخواهند داشت. در آن سو اونای امری تیمی یکدست و عالی ساخته است و تا به اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند و هم اکنون با دو امتیاز کمتر از بارسلونا در رتبه پنجم قرار دارند. مطمئنا سویا تیمی دست و پا بسته نخواهد بود و با انگیزه زیادی برابر شاگردان انریکه صف آرایی می کند.


ترکیب احتمالی دو تیم:


6 تقابل اخیر دو تیم پیش از این بازی:


6 مسابقه دو تیم قبل از این بازی:


پیش بینی وبسایت Sports Mole :

امیر (مدیرکل) بازدید : 33 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

هفته دوازدهم لالیگا / تلاش بالانشینان لالیگا برای رقابت در کورس قهرمانی

هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود و مدعیان قهرمانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا که در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار دارد، از ساعت 18 و 30 دقیقه در ویسنته کالدرون میزبان مالاگا است و تلاش خواهد کرد تا اختلاف خود را با صدر جدول کاهش دهد.

 

رئال مادرید، صدرنشین فعلی لالیگا از ساعت 20 و 30 دقیقه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف ایبار می‌رود. آنچلوتی مودریچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این بازی باید به فکر جانشینی برای او باشد. ایبار در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد و سفیدپوشان در صورتی که بخواهند صدرنشینی خود را حفظ کنند، به پیروزی در این دیدار احتیاج دارند.

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 42 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 امشب از سمبل مسابقات جام ملت‌های اروپا رونمایی می شود

در شرایطی که هنوز مسابقات انتخابی جامملت‌های فوتبال 2016 فرانسه به نیمه راه نرسیده، قراراست نماد مسابقات که عروسک پسربچه‌ای خندان با شنل مخصوص سوپر‌من است و پیراهن شماره 16 خروس‌های آبی(تیم ملی فرانسه) را به تن دارد، رونمایی شود.

مسئولان با حمایت یوفا مراسم ویژه‌ای در حاشیه بازی امشب فرانسه و سوئدی‌ها در ورزشگاه ولودرام مارسی در نظرگرفته‌اند.

طبق اعلام این سازمان از تاریخ 18 تا 26 نوامبر (27 آبان تا 5 آذر 93 ) هواداران می‌توانند به سایت فدراسیون فرانسه مراجعه کرده و با شرکت در نظرخواهی نام این عروسک را انتخاب کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 29 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

عکس روز: سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در سال 2015

سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در حالی اعلام شده است که قرعه کشی این رقابت ها 10 روز دیگر و در شامگاه 24 ماه نوامبر در شهر سانتیاگو پایتخت کشور شیلی میزبان این رقابت ها برگزار شده تا جمعی از ستارگان فوتبال دنیا در قالب دوازده تیم و سه گروه چهار تیمی تابستان آینده در این رقابت ها به مصاف یکدیگر بروند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 41 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بررسی آماری نیمار در این فصل رقابت های لالیگا (اینفوگرافیک)

این اینفوگرافیک به بررسی عملکرد نیمار، جوان فوق العاده آماده این روزهای بارسلونا و تیم ملی برزیل، می پردازد:

امیر (مدیرکل) بازدید : 30 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

فرصت طلب ترین مهاجمین لالیگا اعلام شدند  

مهاجمین مادریدی آمار گلزنی خیلی خوبی به ازای دقایقی که بازی کرده اند، به جا گذاشته اند.

به گزارش مارکا، تا به امرز یعنی پایان هفته دهم لالیگا، تیم رئال مادرید بهترین خط حمله را در لالیگا در اختیار داشته است و مهاجمین این تیم موفق شده اند زمان هایی که در زمین بوده اند، به خوبی گلزنی کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

بهترين هاي ماه اکتبر لاليگا معرفي شدند

عملکرد خیره کننده رئال مادرید در ماه اکتبر که در ماه نوامبر نیز تداوم داشت و باعث به صدر رسیدن این تیم شد، مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجاب کرد تا هر دو جایزه بهترین مربی و بازیکن ماه را به رئالی ها بدهند.

رئال در ماه اکتبر 3 برد متوالی بدست آورد. 13 گل زده و یک گل خورده، آماری فوق العاده برای تیم کارلتو بود. بر این اساس، کارلو آنچلوتی بهترین مربی و کریم بنزما نیز که سه گل برای رئال به ثمر رساند، بهترین بازیکن ماه اکتبر شد.

از رئال مادرید پیش از این، رونالدو در ماه دسامبر به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود. ماه سپتامبر به ترتیب نونو(مربی والنسیا) و نولیتو (مهاجم سلتا) عناوین بهترین مربی و بازیکن ماه را از آن خود کرده بودند.

تعداد صفحات : 53

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,164
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 18,062
  • بازدید کلی : 433,862