loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 75 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

عکس/شوخی با شکسته شدن رکورد رائول در لیگ قهرمانان

تا همین دو روز پیش رکورد تاریخ گلهای لیگ قهرمانان در اختیار رائول با ۷۱ گل بود. اما مسی هت تریک کرد تا ۷۴ گله شود و از او پیشی بگیرد. رونالدو نیز با گلش مقابل بازل با او برابری کرد.

تصویر زیر این رقابت را به یک دوئل موتورسواری تشبیه کرده است که رائول از موتور خود افتاده و مسی و رونالدو را می بیند که از او پیشی گرفته اند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 22 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

تمدید قرارداد نیمار، یکی از تاکتیک های انتخاباتی بارتومئو

- رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا به دنبال این است که در سال 2016 قرارداد نیمار را تمدید کند، و هیئت مدیره فعلی این حرکت را به عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در نظر دارند.

AS می گوید جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، قرارداد نیمار را تمدید خواهد کرد چرا که رأی گیری دو سال دیگر انجام برگزار خواهد شد.

در عوض نیمار نیز با بهبود شرایط قرارداد مواجه خواهد شد، هرچند گمانه زنی هایی هم وجود دارد که بارتومئو قصد برگزاری انتخابات در تابستان سال 2015 دارد و این بستگی به فصلی دارد که بارسلونا سپری خواهد کرد.

بارتومئو در اوایل سال 2014 با استعفای ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد و بخشی از دلایل این استعفا به قرارداد خرید نیمار نیز مربوط می شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

مسی باور دارد که در سال 2016 فروخته خواهد شد

- احتمال ماندگاری ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در این تیم، به کمترین وضعیت ممکن رسیده است.

پس از مصاحبه لیونل مسی و تردیدهای وی در مورد آینده اش، پدر این بازیکن که مدیر برنامه اش هم محسوب می شود، از احتمال بررسی پیشنهادات رسیده صحبت کرد. حالا از NESN خبر می رسد که این ستاره آرژانتینی فکر می کند مسئولان باشگاه بارسلونا در تابستان سال 2016، وی را خواهند فروخت.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.varzesh11.com/images/news/neymar-22230.jpg

رونالدوی برزیلی با حمایت از کارلوس دونگا عنوان کرد کریستیانو رونالدو توپ طلای ۲۰۱۴ را کسب خواهد کرد

برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نتایج ضعیفی کسب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. پس از این نتایج ضعیف مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل با برکناری اسکولاری، کارلوس دونگا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. دونگا در بازگشت مجدد به عنوان سرمربی برزیل نتایج خوبی کرد. برزیل با هدایت دونگا پس از جام جهانی ۶ بازی برگزار کرد که در هر ۶ بازی به برتری رسید.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

عصبانیت رونالدو از دست ژابی آلونسو

ژابی آلونسو هافبک کهنه کار تیم ملی اسپانیا و بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید در مصاحبه ای که با مجله اسپورت بیلد آلمان انجام داده است سخنان جالبی به زبان آورده است . او از مانوئل نویر تمجید کرد و گفت : او بهترین دروازه بانی است که با او همبازی بوده ام و بدون شک منصفانه خواهد بود اگر او توپ طلا را تصاحب کند .  این سخنان ژابی آلونسو ایکر کاسیاس و بیش از او رونالدو را خشمگین کرده است .

امیر (مدیرکل) بازدید : 41 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بررسی آماری نیمار در این فصل رقابت های لالیگا (اینفوگرافیک)

این اینفوگرافیک به بررسی عملکرد نیمار، جوان فوق العاده آماده این روزهای بارسلونا و تیم ملی برزیل، می پردازد:

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

بهترين هاي ماه اکتبر لاليگا معرفي شدند

عملکرد خیره کننده رئال مادرید در ماه اکتبر که در ماه نوامبر نیز تداوم داشت و باعث به صدر رسیدن این تیم شد، مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجاب کرد تا هر دو جایزه بهترین مربی و بازیکن ماه را به رئالی ها بدهند.

رئال در ماه اکتبر 3 برد متوالی بدست آورد. 13 گل زده و یک گل خورده، آماری فوق العاده برای تیم کارلتو بود. بر این اساس، کارلو آنچلوتی بهترین مربی و کریم بنزما نیز که سه گل برای رئال به ثمر رساند، بهترین بازیکن ماه اکتبر شد.

از رئال مادرید پیش از این، رونالدو در ماه دسامبر به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود. ماه سپتامبر به ترتیب نونو(مربی والنسیا) و نولیتو (مهاجم سلتا) عناوین بهترین مربی و بازیکن ماه را از آن خود کرده بودند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

آیا با پول می‌توان موفقیت در فوتبال را خرید؟

تيم هاى بايرن مونيخ، منچسترسيتى، رئال مادريد، بارسلونا، چلسى و پاريس سن ژرمن در ده سال اخير ۴.۷ ميليارد يورو در بازار نقل و انتقالات براى كسب عناوين مختلف سرمايه گذارى كرده اند

به گزارش افکارنیوز، سرمايه گذارى در بازار نقل و انتقالات در فوتبال امروزى براى قابل رقابتى ماندن هر تيمى يك اجبار است، به همين دليل در اين يادداشت تحليلى، بحث بر روى باشگاه هايى نيست كه بيشترين هزينه را براى جذب بازيكنان جديد داشته اند، بلكه بيشتر تمركز بر روى باشگاه هايى است كه بيلان نقل و انتقالات ( تفاوت بين خريد و فروش بازيكنان) آنها بدتر و منفى تر بوده است. براى نمونه تيم تاتنهام انگليس در ده سال گذشته حدود ۷۰۰ ميليو ن يورو در بازار نقل و انتقالات سرمايه گذارى نموده و هم زمان ۴۶۰ ميليون يورو از فروش بازيكنان كسب درآمد كرده است، اما بايرن مونيخ در همين زمان ۴۵۰ ميليون يورو در بازار نقل و انتقالات خرج نموده و تنها ۱۳۶ ميليون يورو از فروش بازيكنان كسب درآمد نموده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

نبرد بچه پولدارها/ 5بازیکن گران‌قیمت دنیا همینجا هستند!

 از نکات جالب مسابقه رئال مادرید و بارسلونا، تعداد حضور ستارگان گران‌قیمت در این بازی است. بازیکنانی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گران‌ترین بازیکنان دنیا هستند! نکته: قیمت‌ها همه به پوند و به نقل از یورو اسپرت هستند.

 

سبحان (معاون) بازدید : 36 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)


گزارش تصویری از بازی بارسلونا با پاری سن ژرمن

بارسلونا در زمین پاریس سن ژرمن 2-3 شکست خورد تا صدر جدول گروه را به این تیم واگذار کند. در شبی که هم مسی و هم نیمار برای بارسا گلزنی کردند، پاریس سن ژرمن 3 بار دروازه بارسا را باز کرد تا آنها را دست خالی راهی بارسلونا کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 18,058
  • بازدید کلی : 433,858