loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 22 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

تمدید قرارداد نیمار، یکی از تاکتیک های انتخاباتی بارتومئو

- رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا به دنبال این است که در سال 2016 قرارداد نیمار را تمدید کند، و هیئت مدیره فعلی این حرکت را به عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در نظر دارند.

AS می گوید جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، قرارداد نیمار را تمدید خواهد کرد چرا که رأی گیری دو سال دیگر انجام برگزار خواهد شد.

در عوض نیمار نیز با بهبود شرایط قرارداد مواجه خواهد شد، هرچند گمانه زنی هایی هم وجود دارد که بارتومئو قصد برگزاری انتخابات در تابستان سال 2015 دارد و این بستگی به فصلی دارد که بارسلونا سپری خواهد کرد.

بارتومئو در اوایل سال 2014 با استعفای ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد و بخشی از دلایل این استعفا به قرارداد خرید نیمار نیز مربوط می شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

مسی باور دارد که در سال 2016 فروخته خواهد شد

- احتمال ماندگاری ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در این تیم، به کمترین وضعیت ممکن رسیده است.

پس از مصاحبه لیونل مسی و تردیدهای وی در مورد آینده اش، پدر این بازیکن که مدیر برنامه اش هم محسوب می شود، از احتمال بررسی پیشنهادات رسیده صحبت کرد. حالا از NESN خبر می رسد که این ستاره آرژانتینی فکر می کند مسئولان باشگاه بارسلونا در تابستان سال 2016، وی را خواهند فروخت.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.varzesh11.com/images/news/neymar-22230.jpg

رونالدوی برزیلی با حمایت از کارلوس دونگا عنوان کرد کریستیانو رونالدو توپ طلای ۲۰۱۴ را کسب خواهد کرد

برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نتایج ضعیفی کسب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. پس از این نتایج ضعیف مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل با برکناری اسکولاری، کارلوس دونگا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. دونگا در بازگشت مجدد به عنوان سرمربی برزیل نتایج خوبی کرد. برزیل با هدایت دونگا پس از جام جهانی ۶ بازی برگزار کرد که در هر ۶ بازی به برتری رسید.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

آیا با پول می‌توان موفقیت در فوتبال را خرید؟

تيم هاى بايرن مونيخ، منچسترسيتى، رئال مادريد، بارسلونا، چلسى و پاريس سن ژرمن در ده سال اخير ۴.۷ ميليارد يورو در بازار نقل و انتقالات براى كسب عناوين مختلف سرمايه گذارى كرده اند

به گزارش افکارنیوز، سرمايه گذارى در بازار نقل و انتقالات در فوتبال امروزى براى قابل رقابتى ماندن هر تيمى يك اجبار است، به همين دليل در اين يادداشت تحليلى، بحث بر روى باشگاه هايى نيست كه بيشترين هزينه را براى جذب بازيكنان جديد داشته اند، بلكه بيشتر تمركز بر روى باشگاه هايى است كه بيلان نقل و انتقالات ( تفاوت بين خريد و فروش بازيكنان) آنها بدتر و منفى تر بوده است. براى نمونه تيم تاتنهام انگليس در ده سال گذشته حدود ۷۰۰ ميليو ن يورو در بازار نقل و انتقالات سرمايه گذارى نموده و هم زمان ۴۶۰ ميليون يورو از فروش بازيكنان كسب درآمد كرده است، اما بايرن مونيخ در همين زمان ۴۵۰ ميليون يورو در بازار نقل و انتقالات خرج نموده و تنها ۱۳۶ ميليون يورو از فروش بازيكنان كسب درآمد نموده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

نبرد بچه پولدارها/ 5بازیکن گران‌قیمت دنیا همینجا هستند!

 از نکات جالب مسابقه رئال مادرید و بارسلونا، تعداد حضور ستارگان گران‌قیمت در این بازی است. بازیکنانی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گران‌ترین بازیکنان دنیا هستند! نکته: قیمت‌ها همه به پوند و به نقل از یورو اسپرت هستند.

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 57 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

گزارش تمرین بارسلونا: بازگشت نیمار و راکیتیچ و صحبت های انریکه با بازیکنان جوان

به نظر می رسد مصدومان بارسلونا کم کم به شرایط عادی بازی نزدیک شده اند.

 

به گزارش الموندو، بارسلونا خودش را برای دیدار با مالاگا آماده می کند و در همین حال خبر می رسد که نیمار و راکیتیچ دوباره به تمرینات گروهی باز گشته اند. نیمار از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود و بازیکن کروات از ناحیه پای جپش دچار درد مختصری بود . ادامه مطلب ...

امیر (مدیرکل) بازدید : 49 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

پایان بازی :  لوانته 0 - 5 بارسلونا /  دروازه ی بارسا باز هم باز نشد !

 

بارسلونا ( 5 ) : نیمار ( دقیقه ی 34 )  .... راکیتیچ ( دقیقه ی 43 ) ... ساندرو رامیرز ( دقیقه 57 ) ... پدرو ( دقیقه ی 64 ) ... مسی ( دقیقه ی 77 )

امیر (مدیرکل) بازدید : 41 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

مسی بالاتر از رونالدو و فورلان

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در دیدار امشب بدنبال باز کردن دروازه تیم لوانته برای دهمین بار است . لیونل مسی در دیدارهای گذشته توانسته است 9 بار دروازه لوانته را باز کند و از این لحاظ بالاتر از دیگو فورلان ( 8 گل) و نیستلروی و کریستیانو رونالدو ( 7 گل ) قرار بگیرد . نیستلروی و رونالدو هر دو در لباس رئال این تعداد گل را وارد دروازه لوانته کرده اند . ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 18,102
  • بازدید کلی : 433,902