loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 22 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

تمدید قرارداد نیمار، یکی از تاکتیک های انتخاباتی بارتومئو

- رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا به دنبال این است که در سال 2016 قرارداد نیمار را تمدید کند، و هیئت مدیره فعلی این حرکت را به عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در نظر دارند.

AS می گوید جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، قرارداد نیمار را تمدید خواهد کرد چرا که رأی گیری دو سال دیگر انجام برگزار خواهد شد.

در عوض نیمار نیز با بهبود شرایط قرارداد مواجه خواهد شد، هرچند گمانه زنی هایی هم وجود دارد که بارتومئو قصد برگزاری انتخابات در تابستان سال 2015 دارد و این بستگی به فصلی دارد که بارسلونا سپری خواهد کرد.

بارتومئو در اوایل سال 2014 با استعفای ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد و بخشی از دلایل این استعفا به قرارداد خرید نیمار نیز مربوط می شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 26 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ جذاب ترین دیدار هفته در نیوکمپ

- در چارچوب هفته 12 لالیگا تیم های بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ با هم بازی خواهند کرد.

زمان و مکان مسابقه:

شنبه 1 آذرماه 93، ساعت 22:30

ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا


نگاه کلی:

بدون شک جذاب ترین دیدار این هفته لالیگا این بازی است. جایی که تیم های بارسلونا و سویا به مصاف هم خواهند رفت. بارسایی که پیش از بازی برابر رئال صدرنشین بود اما پس از دو شکست پیاپی، جایگاه خود را در صدر از دست داد و آن را به رقیب دیرینه واگذار کرد و می دانند که دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نخواهند داشت. در آن سو اونای امری تیمی یکدست و عالی ساخته است و تا به اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند و هم اکنون با دو امتیاز کمتر از بارسلونا در رتبه پنجم قرار دارند. مطمئنا سویا تیمی دست و پا بسته نخواهد بود و با انگیزه زیادی برابر شاگردان انریکه صف آرایی می کند.


ترکیب احتمالی دو تیم:


6 تقابل اخیر دو تیم پیش از این بازی:


6 مسابقه دو تیم قبل از این بازی:


پیش بینی وبسایت Sports Mole :

امیر (مدیرکل) بازدید : 42 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 امشب از سمبل مسابقات جام ملت‌های اروپا رونمایی می شود

در شرایطی که هنوز مسابقات انتخابی جامملت‌های فوتبال 2016 فرانسه به نیمه راه نرسیده، قراراست نماد مسابقات که عروسک پسربچه‌ای خندان با شنل مخصوص سوپر‌من است و پیراهن شماره 16 خروس‌های آبی(تیم ملی فرانسه) را به تن دارد، رونمایی شود.

مسئولان با حمایت یوفا مراسم ویژه‌ای در حاشیه بازی امشب فرانسه و سوئدی‌ها در ورزشگاه ولودرام مارسی در نظرگرفته‌اند.

طبق اعلام این سازمان از تاریخ 18 تا 26 نوامبر (27 آبان تا 5 آذر 93 ) هواداران می‌توانند به سایت فدراسیون فرانسه مراجعه کرده و با شرکت در نظرخواهی نام این عروسک را انتخاب کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

اتحاد دوباره مسی و توز؛ دیدنی تر از همیشه

این دو مهاجم ستاره های اصلی آلبی سلسته در برگرداندن نتیجه در لندن و پیروزی بر کرواسی در دیدار دوستانه شب گذشته بودند. به نظر می رسد که بازگشت دوباره کارلوس توز پس از سه سال به اردوی آلبی سلسته، برای آرژانتینی ها خوش یمن بوده و بر قدرت این تیم افزوده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

حرف حساب : خانه ی شکلاتی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های نویسندگان سایت هواداران مسی و نیمار است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان این سایت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

 ادامه مطلب ...

............................

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

حرف حساب : شکستی که مایه ی ننگ نشد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های نویسندگان بارسا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان بارسا نیوز می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 48 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

اینفوگرافیک: مقایسه گل های رائول، رونالدو و مسی در لیگ قهرمانان اروپا

کورد گلزنی رائول گونزالس در لیگ قهرمانان اروپا در آستانه شکسته شدن توسط دو فوق ستاره چند سال اخیر فوتبال جهان می باشد. بدین منظور سایت یوفا به بررسی چگونگی به ثمر رسیدن گل های به ثمر رسیده توسط سه گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 49 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

نکاتی که در مورد مسی نمی‌‌دانستید

گییم بالاگوئه خبرنگار معروف اسکای اسپورتز و AS به مناسبت ۱۰ سالگی حضور لیونل مسی در باشگاه بارسلونا در مورد موارد زیر در وبسایت AS نوشته است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

بارسلونا، تخلف در پرونده قرارداد نیمار را پذیرفت

باشگاه بارسلونا اسپانیا، سرانجام پذیرفت که آن‌ها، اشتباهاتی در محاسبات مالیاتی، در قراردادی که با شرکت متعلق به پدر نیمار داشته اند.

روزنامه اسپانیایی، La Vanguardia  امروز صبح در گزارشی مدعی شد که وکیل باشگاه بارسلونا، مارتل، در گفتگویی با مقامات محلی عنوان کرده که آن‌ها اشتباهاتی مالیاتی در امضای این قرارداد داشته اند.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,353
  • بازدید ماه : 1,062
  • بازدید سال : 18,251
  • بازدید کلی : 434,051