loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 42 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 امشب از سمبل مسابقات جام ملت‌های اروپا رونمایی می شود

در شرایطی که هنوز مسابقات انتخابی جامملت‌های فوتبال 2016 فرانسه به نیمه راه نرسیده، قراراست نماد مسابقات که عروسک پسربچه‌ای خندان با شنل مخصوص سوپر‌من است و پیراهن شماره 16 خروس‌های آبی(تیم ملی فرانسه) را به تن دارد، رونمایی شود.

مسئولان با حمایت یوفا مراسم ویژه‌ای در حاشیه بازی امشب فرانسه و سوئدی‌ها در ورزشگاه ولودرام مارسی در نظرگرفته‌اند.

طبق اعلام این سازمان از تاریخ 18 تا 26 نوامبر (27 آبان تا 5 آذر 93 ) هواداران می‌توانند به سایت فدراسیون فرانسه مراجعه کرده و با شرکت در نظرخواهی نام این عروسک را انتخاب کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

حکایت رونالدو و مسی، جنگ مغرور با کوتوله

تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه برابر آرژانتین به میدان می رود که این دیدار به خاطر حضور رونالدو و مسی در دو تیم از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار است. روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی به مقایسه رونالدو با مسی قبل از رویارویی اولدترافورد پرداخت و این دو بازیکن را از چند جهت با هم مقایسه کرد که در گزارشی به آنها می پردازیم.

شش فصلی است که دو اسم به نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال جهان سایه گسترانده اند. این دو بازیکنی جوایز فردی را یکی بعد از دیگری به دست می آوردند. انها از دیگر بازیکنان فاصله زیادی گرفته اند و حتی ستاره های چون ابراهیموویچ، آرین روین، فرانک ریبری و ادن هازارد این دو بازیکن را دست نیافتنی  توصیف می کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

حرف حساب : خانه ی شکلاتی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های نویسندگان سایت هواداران مسی و نیمار است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان این سایت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

 ادامه مطلب ...

............................

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

مسى و رونالدو، نبردى فرازمينى براى جاودانگى

مسى و رونالدو با رقابت هيجان انگيز خود به فوتبال وجهه اى ديگر بخشيده اند، ‌نبرد بر سر ركورد گل زده در ليگ قهرمانان جديدترين دوئل بين اين دو ابر ستاره جهان فوتبال است.

ليونل مسى و كريستيانو رونالدو نبرد جديدى را در دنياى فوتبال شروع كرده اند و در آستانه جاودانه شدن در تاريخ فوتبال قرار گرفته اند. از مدت ها پيش پرسش در خصوص اينكه اين دو ابر ستاره جهان فوتبال "آيا" ركورد 71 گل زده در ليگ قهرمانان اروپا را پشت سر مى گذارند به "چه زمانى" تغيير يافته است. ركوردى كه رائول گونزالس اسپانيايى در لباس تيم هاى رئال مادريد و شالكه 04 از خود بر جاى گذاشته است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 50 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

مسی، توپ طلا را کسب می کند به شرطی که بارسایی ها کمکش کنند!

هر وقت مسی خوب بوده، بارسا هم خوب بوده و هر وقت بارسا خوب بوده مسی هم خوب بوده است. گویی نوعی رابطه متقابل و نیاز دو جانبه بین دو طرف وجود دارد که هر دو طرف را برای رسیدن به افتخار کنار هم قرار داده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 33 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

زوج مسی- نیمار؛ تحقق یک رویا

بارسلونا صدرنشین لالیگا در مقابل رایو وایکانو مسابقه سختی داشت که درنهایت 2-0 پیروز شد،گل‏های این تیم را لیونل مسی و نیمار در نیمه اول زدند، ولی هردوتیم فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند.جالب است بدانید زمانی که بازی به پایان رسید رایو وایکانو 9 نفره بود...ادامه مطلب.

امیر (مدیرکل) بازدید : 71 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

لوانته 0 - 5 بارسلونا؛ گل زدن و گل نخوردن

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:30 دقیقه امشب در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان خوزه لوئیز مندلیبار در تیم فوتبال لوانته اسپانیا رفتند..ادامه مطلب...

امیر (مدیرکل) بازدید : 41 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

مسی بالاتر از رونالدو و فورلان

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در دیدار امشب بدنبال باز کردن دروازه تیم لوانته برای دهمین بار است . لیونل مسی در دیدارهای گذشته توانسته است 9 بار دروازه لوانته را باز کند و از این لحاظ بالاتر از دیگو فورلان ( 8 گل) و نیستلروی و کریستیانو رونالدو ( 7 گل ) قرار بگیرد . نیستلروی و رونالدو هر دو در لباس رئال این تعداد گل را وارد دروازه لوانته کرده اند . ادامه مطلب ...

امیر (مدیرکل) بازدید : 32 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

هفته ای کلیدی برای بارسلونا : نه امتیاز در هفت روز

اختصاصی  / بارسلونا هفته ای کلیدی و مهم را پیش رو دارد . هفته ای که در آن دو بازی خارج از خانه باید به مصاف حریفان برود و از همه مهم تر آنکه زمان زیادی برای استراحت نخواهد داشت . آنها ابتدا یک شنبه  21 سپتامبر ساعت 21 به وقت محلی به مصاف لوانته خواهند رفت سپس سه روز بعد روز چهارشنبه 24 سپتامبر ساعت 22 به وقت محلی به مصاف مالاگا خواهند رفت و در آخر روز شنبه 27 سپتامبر ساعت 18 به وقت محلی در نوکمپ میزبان گرانادا هستند و سه روز بعد در دور رفت رقابت های چمپیونزلیگ باید در پاریس به مصاف پی اس جی بروند ... ادامه مطلب

امیر (مدیرکل) بازدید : 213 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (2)

لیونل مسی

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید با دارایی 148 میلیون یورو ثروتمند ترین بازیکن حال حاضر جهان است و با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا فقط 2 میلیون یورو اختلاف دارد

با توجه به شهرت و محبوبیت ستاره فوتبال جهان، شرکت ها و کمپانی های بزرگ به سراغ این بازیکنان می روند تا به وسیله آنها و تبلیغات محصولاتشان به بازار اقتصادی در دست بگیرند.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,295
  • بازدید ماه : 1,004
  • بازدید سال : 18,193
  • بازدید کلی : 433,993