loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 80 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

کاریکاتور/ جای مسی تثبیت شد، جای سران بارسا متزلزل!

لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی دیشب برای بارسلونا در مقابل سویا هت تریک کرد تا دوباره در اوج توجه قرار بگیرد و بحث ها در مورد جدایی احتمالی او از کاتالان ها آرام بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، در نقطه مقابل هواداران بارسا به شدت بارتومئو، مدیر این باشگاه را هو کردند تا طرح زیر با این نقل قول از مدیر بارسا کشیده شود:"به نظر می رسد او می ماند، اما ما چه؟..."

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

مسی جاودانه شد !

مسي با زدن سه گل در ديدار شب گذشته مقابل سويا، به بهترين گلزن تاريخ لاليگا تبديل شد.

نوکمپ، 22 نوامبر 2014. هفته دوازدهم لالیگا. بارسا سه یک از میهمان خود سویا پیش است. دقیقه 71 مسابقه... کاپیتان ژاوی توپ را به مسی می رساند. حرکت او به قلب خط دفاعی حریف، آنها را به هم می ریزد. لئو به سمت چپ خود پاس می دهد. نیمار با پاسی عرضی توپ را زمینی به دهانه دروازه سویا می فرستد. بیشتر از آنکه سوارز برای زدن اولین گلش با لباس بارسا انگیزه داشته باشد این مسی است که با تکلی بلند به همراه توپ وارد دروازه می شود تا سرانجام اعجوبه آرژانتینی بارسا در دویست و هشتاد و نهمین بازی اش برای این تیم، رکورد 59 ساله لیگا بشکند و بالاتر از مهاجم افسانه ای بیلبائو، برترین گلزن تاریخ بازی های باشگاهی اسپانیا لقب گیرد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 35 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

 عکس روز: تونل افتخار بازیکنان بارسلونا برای لیونل مسی

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در پایان بازی امشب برابر سویا که با برتری 5 - 1 آبی اناری ها و هتریک و رکورد شکنی لیونل مسی به عنوان آقای گل تاریخ رقابت های لالیگا همراه بود، با برپایی تونل افتخار برای کاپیتان خود در دقایق آخر مسابقه، به تشویق این فوق ستاره 27 ساله آبی اناری های شهر بارسلون پرداختند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 27 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

زوبی زارتا: مسی نشان داد چه فوتباليستی است

زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسا در پایان بازی این تیم مقابل سویا به خبرنگاران گفت:" این یک پیروزی تاریخی بخصوص برای مسی بود. بر خلاف نتیجه پایانی، به هیچ وجه بازی ساده ای را شاهد نبودیم.بازی دشوار و پیچیده ای بود بخصوص پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم.اما خیلی زود واکنش نشان دادیم و با گل نیمار پیش افتادیم. از ابتدا تا انتهای بازی بر سویا برتری خاصی داشتیم.شیوه بازی ما و نتیجه بدست آمده فوق العاده بود."

امیر (مدیرکل) بازدید : 31 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

18 بازیکن دعوت شده برای بازی با سویا

 بنابر اعلام وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا 18 بازیکن برای دیدار با سویا به اردو فرا خوانده شدند. متیو و رافینیا که روز جمعه مجوز پزشکی را دریافت کردند در این لیست حضور دارند . اینیستا ، ماسیپ ، داگلاس ، فرمائلن ، مونتویا و ماسکرانو در میان بازیکنان دعوت شده قرار نگرفتند . اسامی دعوت شدگان به اردو به شرح زیر است :

تراشتگن ، براوو ، پیکه، راکیتیچ  ، سرجیو بوسکتس ، ژاوی، پدرو ، سوارز ، مسی ، نیمار ، رافینیا، بارترا ، آلبا ، سرجی روبرتو ، آدریانو ، آلوز ، متیو و مونیر.

این دیدار در هفته دوازدهم رقابت های لالیگا ساعت 20 به وقت محلی ( 22:30 به وقت ایران ) برگزار خواهد شد .

امیر (مدیرکل) بازدید : 45 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

ترکیب احتمالی بارسلونا از نگاه ال موندو

تیم فوتبال بارسلونا امشب در دیداری خانگی و دشوار به مصاف سویا خواهد رفت . بارسلونا بازی گذشته خود در نوکمپ را واگذار کرده بود . روزنامه ال موندو دیپورتیوو ترکیب احتمالی دو تیم در دیدار امشب را اینگونه پیش بینی کرد . شما نیز نظرات خود در مورد ترکیب احتمالی را دیگر کاربران به اشتراک بگذارید .

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 35 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (1)

مسی 192 میلیون یورویی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا دیروز با هم تیمی های خود تمرین کرد. این اولین تمرین او با بازیکنان بارسلونا بعد از صحبت های جنجالی اش در منچستر بود.

به گزارش AS فردا روز جالبی در نیوکمپ خواهد بود. آنها 1-0 به سلتاویگو باختند و قبل از تعطیلات (به خاطر بازی های ملی) موفق شدند آلمریا را شکست دهند. مسی چند روز پیش با روزنامه Ole آرژانتین مصاحبه کرد و کدهایی داد که نشان می داد امکان دارد او بارسلونا را ترک کند. هرچند پدر وی و ماسچرانو چنین عقیده ای نداشتند و گفتند منظور او ترک بارسا نبوده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 22 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

تمدید قرارداد نیمار، یکی از تاکتیک های انتخاباتی بارتومئو

- رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا به دنبال این است که در سال 2016 قرارداد نیمار را تمدید کند، و هیئت مدیره فعلی این حرکت را به عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در نظر دارند.

AS می گوید جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، قرارداد نیمار را تمدید خواهد کرد چرا که رأی گیری دو سال دیگر انجام برگزار خواهد شد.

در عوض نیمار نیز با بهبود شرایط قرارداد مواجه خواهد شد، هرچند گمانه زنی هایی هم وجود دارد که بارتومئو قصد برگزاری انتخابات در تابستان سال 2015 دارد و این بستگی به فصلی دارد که بارسلونا سپری خواهد کرد.

بارتومئو در اوایل سال 2014 با استعفای ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد و بخشی از دلایل این استعفا به قرارداد خرید نیمار نیز مربوط می شد.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,188
  • بازدید ماه : 897
  • بازدید سال : 18,086
  • بازدید کلی : 433,886