loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
reza-messi بازدید : 32 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

 

حزب الله: انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2014 بحث و گمانه زنی های بسیاری را به همراه داشت؛ این انتخاب به اندازه ای عجیب بود که حتی دیه گو مارادونا، ماریو کمپس و سپ بلاتر هم آشکارا به آن واکنش نشان دادند.
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،اما این انتخاب توسط چه کسانی صورت گرفت؟ براساس سنت هر دوره، بهترین بازیکن رقابت ها با رای گروهی از روزنامه نگاران و تیم فنی فیفا انتخاب می شد اما این بار بدون اینکه توضیحی داده شود، رای گیری از روزنامه نگاران صورت نگرفت و تنها اعضای کمیته فنی فیفا بهترین بازیکن رقابت ها را انتخاب کردند. 

آی اسپورت،این کمیته شامل این افراد بود: 
 
ژرار هولیه (فرانسه) خینس ملندس (اسپانیا) گابریل کالدرون (آرژانتین) رائول آریاس (آرژنتین) ریکی هربرت (نیوزلند) عبدالحسین (سودان) کا مینگ کووک (هنگ کنگ) یون لوپسکیو (رومانی) سونیاسو میاموتو (ژاپن) ساندی اولیسه (نیجریه) میکسو پاتلاینن (فنلاند) خایمه رودریگس (السالوادور) تئودور ویتمور (جامائیکا)
reza-messi بازدید : 40 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -"لیونل مسی" با حضور در دیدار مقابل بلژیک تعداد بازی‎های ملی خود را به عدد ۹۱ رساند. وی اکنون تعداد بازی‎های ملی خود را با "دیه‌گو مارادونا" برابر کرده است.

بارسا نیوز


به گزارش بیست چهارده، همواره این سوال بین دوستداران فوتبال مطرح بوده که از بین مارادونا و مسی، کدامیک بهترند.

مسی در این دوره از رقابتهای جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته و چنانچه بتواند در پایان با آرژانتین به عنوان قهرمانی برسد، تنها نقطه ضعفش که همانا ناکامی با تیم ملی کشورش است را هم برطرف کرده است.

بر پایه گزارش آماری بی بی سی، مسی تا به حال ۴۲ گل ملی به ثمر رسانده حال آنکه مارادونا ۳۴ گل زده است. ستاره حال حاضر آرژانتین ۱۳ بازی در رقابتهای جام جهانی انجام داده حال آنکه مارادونا چهار دوره حضور در رقابتهای جام جهانی را تجربه کرده و ۱۹ بار با پیراهن راه راه آبی و سفید به میدان رفته است. مسی در این دوره از رقابتها، سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.

در پایان اینکه مسی در رقابتهای جام جهانی پنج گل زده اما مارادونا از این حیث در جایگاه برتری قرار دارد و در رقابتهای جام جهانی هشت گله است.

reza-messi بازدید : 43 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

آرژانتینی ها به سختی و با گل دقیقه 118 آنخل دی ماریا توانستند به پیروزی برسند؛ گلی که روی حرکت انفرادی وانفجاری مسی به دست آمد.

اتمار هیتسفلد، سرمربی تیم ملی سوئیس، پس از شکست تیمش مقابل آرژانتین، تاکید کرد از قبل می دانستند رها کردن لیونل مسی می تواند تا چه اندازه به ضررشان باشند.

http://storage.isport.ir/images/708bbfb5-855d-49dc-813f-8f888cc14adb-cb.Jpeg

آرژانتینی ها به سختی و با گل دقیقه 118 آنخل دی ماریا توانستند به پیروزی برسند؛ گلی که روی حرکت انفرادی و انفجاری مسی به دست آمد.

هیتسفلد به خبرنگاران گفت:" می دانستیم که مسی از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند در یک ثانیه سرنوشت بازی را رقم بزند.

فوتبال همین است و ما به همین خاطر عاشق آن هستیم. شاید خیلی ها از اینکه آرژانتین نتوانست به گل برسد، تعجب کردند اما دیدید که اگر آنها فضا داشته باشند، چه کاری می توانند انجام بدهند."

reza-messi بازدید : 48 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

لئو مسی با فراهم کردن یک پاس گل برای دی ماریا در آخرین لحظات بازی با سوییس، کشورش را به جمع هشت تیم برتر جام جهانی 2014 رساند. آرژانتین در مرحله بعد به مصاف برنده بازی بلژیک - آمریکا خواهد رفت.

لئو مسی و خاویر ماسکرانو همراه با تیم ملی آرژانتین در شهر سائوپائولو این سه شنبه بعد از ظهر مقابل سوییس به پیروزی رسیدند. آرژانتینی ها، به رهبری مهاجم بارسلونا، در نیمه نخست مقابل سوییس دلیر و خطرناک به مشکل برخوردند اما در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتند. با وجود تلاش هر دو تیم، هیچ کدام تا دقیقه 118 موفق به گلزنی نشدند. مسی از سد مدافع روبروی خود گذشت، یک پاس بی نظیر به دی ماریا داد و وی با یک ضربه زیبا توپ را وارد دروازه بنالیو کرد تا آرژانتین به یک چهارم پایانی صعود کند.

 

 

قفل دروازه ها در نیمه نخست

هر دو تیم در 45 دقیقه ابتدایی به دنبال زدن گل اول بازی بودند و بیشتر بازی در اختیار سوییس بود. دروازبان آرژانتین، رومرو در میانه این نیمه دو مهار خوب داشت تا آرژانتین در گردونه رقابت ها باقی بماند. هم زمان، هم تیمی های وی در پی خلق موقعیت و شکستن سد دفاعی سوییس بودند و در لحظاتی نیز خوب ظاهر شدند. لئو مسی، به همراه دی ماریا، لاوتزی و هیگواین، مردان خطرناک آرژانتین بودند ولی تا پیش از سوت پایان نیمه اول نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه بنالیو خلق کنند.

reza-messi بازدید : 37 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)
سرخیو رومرو دروازه بان تیم ملی آرزانتین به تمجید از مسی پرداخته است و معتقد است که هیچ لغتی برای توصیف او وجود ندارد: " او همیشه کارهای متفاوتی انجام می دهد. ما بسیار خوش شانس هیتم که او را در ترکیب تیم خود در اختیار داریم.
 
 
بسیار دشوار است که لغتی را برای وصف توانایی های لیونل مسی پیدا کنیم. همه ی تیم بسیار خوشحال است که او در آمادگی کامل به سر می برد و همه ی تلاش خود را نیز خواهیم کرد تا او همچون دور گروهی بازی کند."
مسی در دور گروهی رقابت های جام جهانی توانست 4 گل از 6 گل تیمش را به ثمر برساند. آرژانتین در مرحله ی یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف سوییس خواهد رفت.
 
reza-messi بازدید : 35 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که ویسنته دل بوسکه بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا است. او می گوید آرژانتین با لیونل مسی بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
 
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل نمایش کابوس واری داشت و با دو شکست و یک پیروزی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و همین مسئله باعث شد تا بسیاری به انتقاد از ویسنته دل بوسکه سرمربی این تیم بپردازند، با این حال گواردیولا معتقد است که هنوز دل بوسکه شایسته ترین شخص برای نیمکت لاروخا است.

reza-messi بازدید : 33 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش الکره ، عملکرد لیونل مسی که در هر 3 بازی دور گروهی جام جهانی 2014 برابر تیم های بوسنی و هرزگوین ، ایران و نیجریه گلزنی کرد در تاریخ تیم ملی آرژانتین از جام جهانی 1958 تا کنون بی سابقه بوده است.مسی در این 3 دیدار 4 گل به ثمر رساند تا به همراه نیمار در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

آخرین بار عمر کورباتا مهاجم تیم آرژانتین در جام جهانی سوئد برابر تیم های آلمانغربی ، ایرلند شمالی و چکسلواکی سابق گلزنی کرد اما تیم آرژانتین در آن رقابت ها در دور گروهی حذف شد.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,357
  • بازدید ماه : 1,066
  • بازدید سال : 18,255
  • بازدید کلی : 434,055