loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 36 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 

 نیمار گفته دیشب بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را به تیاگو سیلوا داده چون او بازیکن مهمی است!

در روزهای اخیر خبرهای متعددی در مورد نارضایتی سیلوا به خاطر از دست دادن کاپیتانی برزیل شنیده است و واکنش نیمار، دونگا و خود این بازیکن را هم به همراه داشته است.  برزیل دیشب در دیداری دوستانه 2 بر یک اتریش را شکست داد و نیمار در حالی که در دقایق پایانی تعویض می شد، بازوبند کاپیتانی سله سائو را به تیاگو سیلوا داد. ستاره جوان خط حمله بلوگرانا در این باره به نقل از SoccerWay گفته است:

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (1)

نيمار، ستاره تيم ملي برزيل پس از پيروزي 2-1 مقابل اتريش ، به ستایش از روبرتو فیرمینو پرداخت .

به گزارش سایت هواداران مسی و نیمار، نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل درباره شرایط روبرتو فیرمینو زننده گل پیروزی بخش سلسائو مقابل اتریش ، می گوید : گلزنی فیرمینو در این مسابقه بسیار عالی بود و اعتماد به نفس او را بالا برد. او به خاطر کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهد و به خاطر از خودگذشتگی‌اش، شایسته زدن این گل بود. به او تبریک می‌گویم. مسابقه بسیار خوبی انجام داد و به ما برای رسیدن به پیروزی کمک کرد.
.

گلزنی فیرمینو در این مسابقه بسیار عالی بود و اعتماد به نفس او را بالا برد. او به خاطر کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهد و به خاطر از خودگذشتگی‌اش، شایسته زدن این گل بود. به او تبریک می‌گویم. مسابقه بسیار خوبی انجام داد و به ما برای رسیدن به پیروزی کمک کرد.

وی اضافه کرد: شروع به این شیوه در تیم ملی فوتبال برزیل واقعا مهم است. این دومین مسابقه فیرمینو در تیم ملی بود و او توانست گل بزند. بازی کردن برای تیم ملی و گلزنی احساس رضایت زیادی به شما می‌دهد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930828000465#sthash.bqTMYreU.dpuf
امیر (مدیرکل) بازدید : 30 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

عکس روز: سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در سال 2015

سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در حالی اعلام شده است که قرعه کشی این رقابت ها 10 روز دیگر و در شامگاه 24 ماه نوامبر در شهر سانتیاگو پایتخت کشور شیلی میزبان این رقابت ها برگزار شده تا جمعی از ستارگان فوتبال دنیا در قالب دوازده تیم و سه گروه چهار تیمی تابستان آینده در این رقابت ها به مصاف یکدیگر بروند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (2)

 کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل می گوید در اوج دوران فوتبالی خود بهس ر می برد اما می خواهد بهتر از این هم ظاهر شود. او به ستایش از حاضران در ورزشگاه فنرباغچه پرداخت و گفت که هیچگاه استقبالی را که در این ورزشگاه از او شد فراموش نخواهد کرد.

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 28 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

نيمار، ستاره تيم ملي برزيل پس از پيروزي 4-0 تيمش مقابل ترکيه و دو گلي که به ثمر رساند، عنوان کرد که برزیل بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد

امیر (مدیرکل) بازدید : 37 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (1)

لیست کامل تمام بازی های ملی بازیکنان بارسا در روز های آینده

اختصاصی / پس از پیروزی در ورزشگاه آلمریا، حالا زمان بازی های ملی رسیده است. در مجموع 17 بازیکن بارسا (13 بازیکن از تیم اصلی و 4 بازیکن از تیم جوانان) به مدت دو هفته مشغول بازی های ملی خواهند شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 183 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

دیدار دوستانه برزیل با اتریش

تیم ملی برزیل برای دیداری دوستانه در ماه نوامبر به اتریش خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، فدراسیون فوتبال برزیل تائید کرد که تیم ملی این کشور در ماه نوامبر به اتریش سفر خواهد کرد تا دیداری دوستانه با این کشورش داشته باشد. این دیدار قرار است در روز ۱۸ نوامبر ، شش روز بعد از دیدار با ترکیه در استانبول ، در روزشگاه ارنست هاپل برگزار شود.ش

امیر (مدیرکل) بازدید : 40 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

اعلام اسامي دعوت‌شدگان به تيم ملي برزيل

تيم ملي برزيل کمتر از يک ماه ديگر در دو ديدار دوستانه ابتدا در پکن برابر آرژانتين فيناليست جام جهاني و پس از آن در سنگاپور برابر ژاپن به ميدان خواهد رفت.

در میان اسامی اعلام‌شده نام بازیکن جدید چلسی فیلیپه لوییس به چشم می‌خورد که تا به حال در ترکیب ژوزه مورینیو در این فصل به میدان نرفته است. او به جای مارسلو مدافع چپ رئال مادرید به تیم دعوت می‌شود. ماریو فرناندز از زسکا مسکو و دودو از اینترمیلان نخستین حضور خود را در تیم ملی تجربه خواهند کرد.
اسکار، ویلیان و رامیرز از چلسی همراه با کوتینیو از لیورپول و نیز فرناندینیو از منچستر سیتی، دیگر ستاره‌هایی هستند که از لیگ برتر انگلیس به سلسائو دعوت می‌شوند، اما پائولینیو ستاره‌ی تاتنهام از این لیست بیرون مانده است. روبینیو مجدداً خود را به تیم دونگا تحمیل کرده و نیمار نیز مطابق انتظار در تیم حضور خواهد داشت . اسامی دعوت شدگان در ادامه مطلب ... .

).

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,392
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,212
  • بازدید ماه : 6,588
  • بازدید سال : 23,777
  • بازدید کلی : 439,577