loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 33 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 مارتینو: ترک بارسا برای مسی سخت است

مسی روز گذشته در صحبت هایی از احتمال ترک بارسا در آینده خبر داده است.

سرمربی آرژانتین می گوید ترک بارسلونا برای مسی کار بسیار سختی می باشد .

مارتینو به خبرنگاران گفت :" وقتی ارتباطی که با بارسلونا دارد را ببینید متوجه می شوید که ترک آنجا برایش بسیار سخت خواهد بود . از طرف دیگر وقتی گزینه هایی که برایش وجود خواهد داشت و باشگاه های بزرگی که آماده جذب وی هستند را می بینید احساس می کنید که این اتفاق محتمل است .

من فکر می کنم باید جایی بازی کند که خوشحال باشد . من راجع به این موضوع با وی صحبت نکردم . هر کس باید کاری که برایش بهتر است را انجام دهد . "

امیر (مدیرکل) بازدید : 27 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 اسطوره‌ای تکرارنشدنی به نام دیگو آرماندو مارادونا

دیگو آرماندو مارادونا یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و بسیاری او را بدون رقیب بزرگترین بازیکن می‌دانند. مارادونا یک رهبر شجاع در زمین بازی با شخصیتی زیرک بود که در هر لحظه ممکن بود با توانایی‌های خارق‌العاده‌اش دست به جادویی در میدان مسابقه بزند. بازیکن کوتاه قد، چهارشانه و چپ پایی که مهارت‌های حیرت‌انگیزش در کنترل توپ، دریبل، پاسکاری و بازی‌سازی‌ مهار کردن وی را تقریبا غیرممکن می‌ساخت. دنیا در جام‌جهانی 1986 او را در اوج توانایی‌هایش دید. نقش او در رسیدن آرژانتین به قهرمانی را بیشترین تأثیرگذاری یک بازیکن در جام‌جهانی برای تیم ملی کشورش می‌دانند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 35 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (1)

ژاوی هرناندز: لیونل مسی در صورت حضور در لیگ برتر بیشتر از الان گلزنی می کرد

لیونل مسی در طی دوران ده ساله حضورش در نیوکمپ با کسب افتخارات متعدد فردی و باشگاهی، خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان همیشه تاریخ فوتبال جهان به همگان شناسانده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 27 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

آرژانتيني ها مهمان ستاره هاي سيتي

 تيم ملي آرژانتين که براي ديدار دوستانه مقابل پرتغال در منچستر آماده مي شود، اين روزها در مجموعه تمرين منچسترسيتي تمرين مي کند.

با توجه به حضور 4 بازیکن سیتی، آگوئرو، زابالتا، دمیکلس و کابایرو، در فهرست آرژانتین، شاگردان مارتینو اصلا در محل تمرینی شان احساس غریبی نمی کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 27 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

حمايت همه جانبه آگوئرو از ليونل مسي  پس از نایب قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، خیلی ها تصور می کنند که مسی دیگر انگیزه ای برای بازی در تیم ملی ندارد اما سرخیو آگوئرو که سالهاست رفاقت صمیمانه ای با مسی دارد، این نظریه را رد می کند.

وی در مصاحبه با نشریه "OLE" گفت :" تا جاییکه من از مسی شناخت دارم او هیچگاه نه در مورد خداحافظی از تیم ملی صحبت کرده و نه علاقه ای به این کار دارد. لئو با بارسا به همه افتخارات باشگاهی رسیده و تنها چیزی که در کارنامه او خالیست، کسب افتخار با تیم ملی است. می دانم که او انگیزه زیادی برای رسیدن به این مهم دارد و همین مساله، دیگر بازیکنان تیم را نیز باانگیزه تر می کند. لئو بیشتر از آنچه که خیلی ها تصور می کنند عاشق آرژانتین است و دوست دارد برای تیم کشورش بازی کند."

امیر (مدیرکل) بازدید : 30 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

عکس روز: سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در سال 2015

سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در حالی اعلام شده است که قرعه کشی این رقابت ها 10 روز دیگر و در شامگاه 24 ماه نوامبر در شهر سانتیاگو پایتخت کشور شیلی میزبان این رقابت ها برگزار شده تا جمعی از ستارگان فوتبال دنیا در قالب دوازده تیم و سه گروه چهار تیمی تابستان آینده در این رقابت ها به مصاف یکدیگر بروند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

اتحاد دوباره مسی و توز؛ دیدنی تر از همیشه

این دو مهاجم ستاره های اصلی آلبی سلسته در برگرداندن نتیجه در لندن و پیروزی بر کرواسی در دیدار دوستانه شب گذشته بودند. به نظر می رسد که بازگشت دوباره کارلوس توز پس از سه سال به اردوی آلبی سلسته، برای آرژانتینی ها خوش یمن بوده و بر قدرت این تیم افزوده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 21 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

پست جدید لیونل مسی در تیم ملی

لیونل مسی دیشب در پست بال راست برای تیم ملی آرژانتین، در مقابل کرواسی بازی کرد.

مارتینو سرمربی آرژانتین در خصوص این تغییر پست به خبرنگاران گفت: در نوک حمله تیم، به غیر از مسی بازیکنان مهمی مانند سرجیو آگرو و هیگواین و کارلوس ته وز را داریم و به همین دلیل به دنبال ترسیم یک نقشه جدید برای تیم هستیم. ما مهاجمان را در پست های مختلف مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. اگر همه این ها را در پست باشگاهیشان بازی بدهیم، باید با 4 بازیکن شماره 9 وارد زمین شویم!

امیر (مدیرکل) بازدید : 37 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (1)

لیست کامل تمام بازی های ملی بازیکنان بارسا در روز های آینده

اختصاصی / پس از پیروزی در ورزشگاه آلمریا، حالا زمان بازی های ملی رسیده است. در مجموع 17 بازیکن بارسا (13 بازیکن از تیم اصلی و 4 بازیکن از تیم جوانان) به مدت دو هفته مشغول بازی های ملی خواهند شد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,750
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,570
  • بازدید ماه : 5,946
  • بازدید سال : 23,135
  • بازدید کلی : 438,935