loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 35 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (2)

 کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل می گوید در اوج دوران فوتبالی خود بهس ر می برد اما می خواهد بهتر از این هم ظاهر شود. او به ستایش از حاضران در ورزشگاه فنرباغچه پرداخت و گفت که هیچگاه استقبالی را که در این ورزشگاه از او شد فراموش نخواهد کرد.

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

بهترين هاي ماه اکتبر لاليگا معرفي شدند

عملکرد خیره کننده رئال مادرید در ماه اکتبر که در ماه نوامبر نیز تداوم داشت و باعث به صدر رسیدن این تیم شد، مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجاب کرد تا هر دو جایزه بهترین مربی و بازیکن ماه را به رئالی ها بدهند.

رئال در ماه اکتبر 3 برد متوالی بدست آورد. 13 گل زده و یک گل خورده، آماری فوق العاده برای تیم کارلتو بود. بر این اساس، کارلو آنچلوتی بهترین مربی و کریم بنزما نیز که سه گل برای رئال به ثمر رساند، بهترین بازیکن ماه اکتبر شد.

از رئال مادرید پیش از این، رونالدو در ماه دسامبر به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود. ماه سپتامبر به ترتیب نونو(مربی والنسیا) و نولیتو (مهاجم سلتا) عناوین بهترین مربی و بازیکن ماه را از آن خود کرده بودند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

اتحاد دوباره مسی و توز؛ دیدنی تر از همیشه

این دو مهاجم ستاره های اصلی آلبی سلسته در برگرداندن نتیجه در لندن و پیروزی بر کرواسی در دیدار دوستانه شب گذشته بودند. به نظر می رسد که بازگشت دوباره کارلوس توز پس از سه سال به اردوی آلبی سلسته، برای آرژانتینی ها خوش یمن بوده و بر قدرت این تیم افزوده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 27 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

نيمار، ستاره تيم ملي برزيل پس از پيروزي 4-0 تيمش مقابل ترکيه و دو گلي که به ثمر رساند، عنوان کرد که برزیل بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد

امیر (مدیرکل) بازدید : 21 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

پست جدید لیونل مسی در تیم ملی

لیونل مسی دیشب در پست بال راست برای تیم ملی آرژانتین، در مقابل کرواسی بازی کرد.

مارتینو سرمربی آرژانتین در خصوص این تغییر پست به خبرنگاران گفت: در نوک حمله تیم، به غیر از مسی بازیکنان مهمی مانند سرجیو آگرو و هیگواین و کارلوس ته وز را داریم و به همین دلیل به دنبال ترسیم یک نقشه جدید برای تیم هستیم. ما مهاجمان را در پست های مختلف مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. اگر همه این ها را در پست باشگاهیشان بازی بدهیم، باید با 4 بازیکن شماره 9 وارد زمین شویم!

امیر (مدیرکل) بازدید : 30 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

پنج دروازه بان برتر تاریخ از نگاه ده‌خیا

داوید دخه آ سنگربان اسپانیایی و جوان منچستریونایتد، در گفتگویی با کانال باشگاه منچستر، پنج دروازه بان برتر تاریخ را انتخاب می کند.

-پیتر اشمایکل: "او یکی از بهترین‌ دروازه بانان تاریخ است، دروازه بانی باورنکردنی. هر شخصی که بازی او را دیده، او را مورد تحسین قرار داده است. در کودکی بسیار او را دنبال می کردم، تمام مهارها و واکنش‌های او لذت بخش و بی نظیر بود."

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

آیا با پول می‌توان موفقیت در فوتبال را خرید؟

تيم هاى بايرن مونيخ، منچسترسيتى، رئال مادريد، بارسلونا، چلسى و پاريس سن ژرمن در ده سال اخير ۴.۷ ميليارد يورو در بازار نقل و انتقالات براى كسب عناوين مختلف سرمايه گذارى كرده اند

به گزارش افکارنیوز، سرمايه گذارى در بازار نقل و انتقالات در فوتبال امروزى براى قابل رقابتى ماندن هر تيمى يك اجبار است، به همين دليل در اين يادداشت تحليلى، بحث بر روى باشگاه هايى نيست كه بيشترين هزينه را براى جذب بازيكنان جديد داشته اند، بلكه بيشتر تمركز بر روى باشگاه هايى است كه بيلان نقل و انتقالات ( تفاوت بين خريد و فروش بازيكنان) آنها بدتر و منفى تر بوده است. براى نمونه تيم تاتنهام انگليس در ده سال گذشته حدود ۷۰۰ ميليو ن يورو در بازار نقل و انتقالات سرمايه گذارى نموده و هم زمان ۴۶۰ ميليون يورو از فروش بازيكنان كسب درآمد كرده است، اما بايرن مونيخ در همين زمان ۴۵۰ ميليون يورو در بازار نقل و انتقالات خرج نموده و تنها ۱۳۶ ميليون يورو از فروش بازيكنان كسب درآمد نموده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 37 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

اختصاصی / دیروز ژاوی هرناندز کاپیتان بارسلونا طی یک مصاحبه مطبوعاتی به حمايت از جرارد پيکه پرداخت. سوژه امروز کارتون امروز اسپورت به این موضوع مربوط است :

 

 

ژاوی :  "پیکه یک بازیکن حیاتی،مهم و تاثیرگذار در بارسا محسوب می شود"

 

پیکه : "چیزی به من می گوید که لوئیس انریکه همچین نظری ندارد"

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

  کان: دیگر رقابت مسی - رونالدو خسته کننده شده است

سنگربان سابق بایرن مونیخ معتقد است توپ طلا باید به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان داده شود. او می‌گوید فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 بدترین خاطره او بوده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 28 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

مارکو فان باستن: مسی را بیشتر از رونالدو دوست دارم

هر چند لیونل مسی در دوران اوج خود به سر نمی‌برد اما این باعث نمی‌شود تا از محبوبیت این ستاره آرژانتینی کم شود. مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند تاکید کرد که هنوز هم از علاقمندان بازی مسی است و این ستاره آرژانتینی را بیشتر از کریستیانو رونالدو دوست دارد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (1)

لیست کامل تمام بازی های ملی بازیکنان بارسا در روز های آینده

اختصاصی / پس از پیروزی در ورزشگاه آلمریا، حالا زمان بازی های ملی رسیده است. در مجموع 17 بازیکن بارسا (13 بازیکن از تیم اصلی و 4 بازیکن از تیم جوانان) به مدت دو هفته مشغول بازی های ملی خواهند شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 37 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 سلفی بارسایی ها پس از پیروزی مقابل آلمریا

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکنان بارسلوناپس از پیروزی مشکل در مقابل آلمریا در استادیوم مدیترانه با نتیجه دو بر یک، در کنار یکدیگر عکس گرفتند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 28 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

مسي و بوسکتس، ستاره هاي لنگان بارس

 در این دیدار لیونل مسی اگرچه تا پایان در میدان ماند اما برای دقایق زیادی لنگ لنگان بازی کرد. شاید اگر انریکه در همان ابتدای نیمه دوم، دو تعویضش را انجام نداده بود، مسی را تعویض می کرد.
البته شرایط برای بوسکتس متفاوت بود و او در اواسط نیمه دوم، جای خود را به ژاوی داد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

حرف حساب : خانه ی شکلاتی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های نویسندگان سایت هواداران مسی و نیمار است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان این سایت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

 ادامه مطلب ...

............................

تعداد صفحات : 222

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 614
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,434
  • بازدید ماه : 3,810
  • بازدید سال : 20,999
  • بازدید کلی : 436,799