loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 41 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که باشگاه یوونتوس به زودی خبر انتقال الکسیس سانچز از بارسلونا را تأیید خواهد کرد.

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/732672593.jpg

Mundo Deportivo امروز به نقل از Gazzetta dello Sport خبری منتشر کرد که حاکی از ادامه مذاکرات میان دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای رسیدن به راه حلی بود که ملی پوش شیلیایی به سری آ منتقل شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عمادمحمدپور در تاریخ 1393/02/18 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
من چند روزی هستش که با یه سیستم کسب درآمد بصورت بازاریابی آشنا شدم
این سیستم بازاریابی شبکه ایه که میتونید همه جا کار کنید
من 10 روزه دارم کار میکنم و کارو جدی گرفتم و در این ده روز سودم به 95 هزار تومن رسیده
شاید رقم خیلی زیادی نباشه
اما در این سیستم سود تساعدی بالا میره
اگر شمام مایل به کسب درآمد هستین به این آدرس حتما یه سری بزنید
من پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید
چون هرکس اینکارو جدی گرفته نتیجشو دیده
در آمد شما بعد از یکسال فعالیت متوسط(روزی 2 ساعت) حداقل 5 میلیون تومان خواهد بود
http://irrsaz.rozblog.com/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,234
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,054
  • بازدید ماه : 4,430
  • بازدید سال : 21,619
  • بازدید کلی : 437,419