loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 32 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (1)

ژاوی هرناندز: لیونل مسی در صورت حضور در لیگ برتر بیشتر از الان گلزنی می کرد

لیونل مسی در طی دوران ده ساله حضورش در نیوکمپ با کسب افتخارات متعدد فردی و باشگاهی، خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان همیشه تاریخ فوتبال جهان به همگان شناسانده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 26 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

آرژانتيني ها مهمان ستاره هاي سيتي

 تيم ملي آرژانتين که براي ديدار دوستانه مقابل پرتغال در منچستر آماده مي شود، اين روزها در مجموعه تمرين منچسترسيتي تمرين مي کند.

با توجه به حضور 4 بازیکن سیتی، آگوئرو، زابالتا، دمیکلس و کابایرو، در فهرست آرژانتین، شاگردان مارتینو اصلا در محل تمرینی شان احساس غریبی نمی کنند.

نیمار بازدید : 39 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)
امیر (مدیرکل) بازدید : 40 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

ژاوی: لوکس ترین خط حمله اروپا در اختیار ماست

 ژاوی هرناندز، در ستایش هم تیمی اروگوئه ای خود به BBC می گوید: "لوئیز انسانی فوق العاده و فوتبالیستی باورنکردنی است؛ من قبل از پیوستن او به نیوکمپ بازی هایش را دنبال می کردم و این را می دانم که او بازیکن بزرگی است و به راحتی می تواند تفاوت ها را در زمین مسابقه نشان داده و با کیفیت بالای خود، ما را پیروز از زمین مسابقه خارج کند."

امیر (مدیرکل) بازدید : 26 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

حمايت همه جانبه آگوئرو از ليونل مسي  پس از نایب قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، خیلی ها تصور می کنند که مسی دیگر انگیزه ای برای بازی در تیم ملی ندارد اما سرخیو آگوئرو که سالهاست رفاقت صمیمانه ای با مسی دارد، این نظریه را رد می کند.

وی در مصاحبه با نشریه "OLE" گفت :" تا جاییکه من از مسی شناخت دارم او هیچگاه نه در مورد خداحافظی از تیم ملی صحبت کرده و نه علاقه ای به این کار دارد. لئو با بارسا به همه افتخارات باشگاهی رسیده و تنها چیزی که در کارنامه او خالیست، کسب افتخار با تیم ملی است. می دانم که او انگیزه زیادی برای رسیدن به این مهم دارد و همین مساله، دیگر بازیکنان تیم را نیز باانگیزه تر می کند. لئو بیشتر از آنچه که خیلی ها تصور می کنند عاشق آرژانتین است و دوست دارد برای تیم کشورش بازی کند."

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

 خواننده ی محبوب  کشور روز جمعه ساعت 9 صبح در بیمارستان بهمن تهران درگذشت سایت نیمار از طرف هواداران ایرانی این واقعه ی غم انگیز را بر خانواده ی

داغدار مرتضی پاشایی تسلیت می گوید

پیام هایی از طرف هواداران برای ابراز همدری با خانواده ی پاشایی / ادامه خبر

نیمار بازدید : 47 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)
  1. این روزها اکثر بازیکنان بارسلونا تیم های ملی خود را در دیدار های دوستانه و یا مقدماتی جام ملت های اروپا همراهی می کنند . لیونل مسی ، نیمار و لوییس سوارز مثلث هجومی بارسلونا که در تیم باشگاهی نیز عملکرد خوبی داشتند این بار بصورت جداگانه در تیم های ملی خود در دیدارهای دوستانه گلزنی کردند . گل سرنوشت ساز مسی : لیونل مسی در دیدار دوستانه آرژانتین و کرواسی موفق شد تا از روی نقطه پنالتی گل برتری آلبی سلسته را به ثمر برساند تا آرژانتین برابر کرواسی در لندن 2-1 پیروز شود . مسی با پاس خود آگوئرو را در موقعیتی تک به تک قرار داد
                   

و با خطای دروازه بان بر روی آگوئرو آرژانتین صاحب یک ضربه پنالتی شد . دبل نیمار : مهاجم برزیلی بارسلونا فرم خوب خود را در این فصل ادامه داد و موفق شد تا در بازی با ترکیه 2 گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد تا برزیل در مصاف با ترکیه در استانبول 4-0 پیروز شود . نیمار نیز به 42 گل زده در تیم ملی برزیل رسید . سوارز شگفت انگیز : مهاجم اروگوئه ای نیز موفق شد تا برابر کاستاریکا در مونته ویدئو گلزنی کند . در نیمه دوم سوارز با یک مهار سینه و شوتی سرکش موفق شد تا دروازه کیلور ناواس را باز کند . یکی دیگر از مهاجمینی که لوییس انریکه با شروع این فصل در تکیب خود قرار داده است مونیر ال حدادی جوان است . مونیر نیز در دیدار تیم های زیر 21 سال اسپانیا و بلژیک موفق شد تا تک گل تیمش را به ثمر برساند اما این بازی با نتیجه 4-1 به سود بلژیک به پایان رسید


 

امیر (مدیرکل) بازدید : 31 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

تصویری : تنها کتاب رسمی بیوگرافی لیونل مسی

اختصاصی / در کتاب رسمی بیوگرافی مسی که به چند زبان ترجمه شده است به زندگی این بازیکن افسانه ای فوتبال پرداخته میشود . در این کتاب تصاویری نیز از آرشیو خصوصی لئو مسی به چاپ شده است .

 

مسی

 

در بخشی از این کتاب , مصاحبه های اختصاصی با بستگان مسی ( خانواده , مربیان و همکاران ) وی منتشر شده است . درآمد حاصل از فروش این کتاب فوق العاده به بنیاد مسی تعلق میگیرد که در نهایت صرف حمایت مالی از هزاران کودک فقیر در سراسر جهان میشود .

 

مسی

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

مسي، کاپيتان تميز آرژانتين..!

آرژانتین سه شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف پرتغال می رود که لیونل مسی این عکس جالب را در اردوی تیم ملی کشورش منتشر کرده است...ادامه مطلب.

امیر (مدیرکل) بازدید : 29 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

عکس روز: سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در سال 2015

سیدبندی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی در حالی اعلام شده است که قرعه کشی این رقابت ها 10 روز دیگر و در شامگاه 24 ماه نوامبر در شهر سانتیاگو پایتخت کشور شیلی میزبان این رقابت ها برگزار شده تا جمعی از ستارگان فوتبال دنیا در قالب دوازده تیم و سه گروه چهار تیمی تابستان آینده در این رقابت ها به مصاف یکدیگر بروند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 41 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بررسی آماری نیمار در این فصل رقابت های لالیگا (اینفوگرافیک)

این اینفوگرافیک به بررسی عملکرد نیمار، جوان فوق العاده آماده این روزهای بارسلونا و تیم ملی برزیل، می پردازد:

امیر (مدیرکل) بازدید : 30 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

فرصت طلب ترین مهاجمین لالیگا اعلام شدند  

مهاجمین مادریدی آمار گلزنی خیلی خوبی به ازای دقایقی که بازی کرده اند، به جا گذاشته اند.

به گزارش مارکا، تا به امرز یعنی پایان هفته دهم لالیگا، تیم رئال مادرید بهترین خط حمله را در لالیگا در اختیار داشته است و مهاجمین این تیم موفق شده اند زمان هایی که در زمین بوده اند، به خوبی گلزنی کنند.

تعداد صفحات : 222

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,167
  • بازدید ماه : 876
  • بازدید سال : 18,065
  • بازدید کلی : 433,865