loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 34 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 

 نیمار گفته دیشب بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را به تیاگو سیلوا داده چون او بازیکن مهمی است!

در روزهای اخیر خبرهای متعددی در مورد نارضایتی سیلوا به خاطر از دست دادن کاپیتانی برزیل شنیده است و واکنش نیمار، دونگا و خود این بازیکن را هم به همراه داشته است.  برزیل دیشب در دیداری دوستانه 2 بر یک اتریش را شکست داد و نیمار در حالی که در دقایق پایانی تعویض می شد، بازوبند کاپیتانی سله سائو را به تیاگو سیلوا داد. ستاره جوان خط حمله بلوگرانا در این باره به نقل از SoccerWay گفته است:

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 21 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 پدر لیونل مسی: اگر باشگاه قصد فروش او را داشته باشد، ما هم پیشنهادات را بررسی می کنیم

او اذعان کرد که ترک بارسلونا هم یکی از احتمالات است و وی از بابت وضعیت نهادی باشگاه کاتالان نگران می باشد. خورخه مسی گفت:

"امروز هیچ چیزی وجود ندارد. افکار ما باید همینجا بمانند، اما مردم روزنامه ها را می خوانند و همه چیز اغراق آمیز به نظر می رسد. لئو خوشحال است. اما بدیهی است که اگر فردا باشگاه به شما بگوید که 'ما این پیشنهاد را داریم، و می خواهیم تو را بفروشیم'، پس ما هم باید آن را بررسی کنیم. اگرچه در حال حاضر هیچ تصوری در این باره نداریم."

امیر (مدیرکل) بازدید : 42 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (1)

نيمار، ستاره تيم ملي برزيل پس از پيروزي 2-1 مقابل اتريش ، به ستایش از روبرتو فیرمینو پرداخت .

به گزارش سایت هواداران مسی و نیمار، نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل درباره شرایط روبرتو فیرمینو زننده گل پیروزی بخش سلسائو مقابل اتریش ، می گوید : گلزنی فیرمینو در این مسابقه بسیار عالی بود و اعتماد به نفس او را بالا برد. او به خاطر کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهد و به خاطر از خودگذشتگی‌اش، شایسته زدن این گل بود. به او تبریک می‌گویم. مسابقه بسیار خوبی انجام داد و به ما برای رسیدن به پیروزی کمک کرد.
.

گلزنی فیرمینو در این مسابقه بسیار عالی بود و اعتماد به نفس او را بالا برد. او به خاطر کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهد و به خاطر از خودگذشتگی‌اش، شایسته زدن این گل بود. به او تبریک می‌گویم. مسابقه بسیار خوبی انجام داد و به ما برای رسیدن به پیروزی کمک کرد.

وی اضافه کرد: شروع به این شیوه در تیم ملی فوتبال برزیل واقعا مهم است. این دومین مسابقه فیرمینو در تیم ملی بود و او توانست گل بزند. بازی کردن برای تیم ملی و گلزنی احساس رضایت زیادی به شما می‌دهد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930828000465#sthash.bqTMYreU.dpuf
امیر (مدیرکل) بازدید : 31 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

کارتون روز:سلفی رونالدو و مسی جای بازی کردن

مسی و رونالدو قبل از بازی پرتغال و آرژانتین با هم برخورد گرمی داشتند.و البته بازی ناموفقی را تجربه کردند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 31 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 مارتینو: ترک بارسا برای مسی سخت است

مسی روز گذشته در صحبت هایی از احتمال ترک بارسا در آینده خبر داده است.

سرمربی آرژانتین می گوید ترک بارسلونا برای مسی کار بسیار سختی می باشد .

مارتینو به خبرنگاران گفت :" وقتی ارتباطی که با بارسلونا دارد را ببینید متوجه می شوید که ترک آنجا برایش بسیار سخت خواهد بود . از طرف دیگر وقتی گزینه هایی که برایش وجود خواهد داشت و باشگاه های بزرگی که آماده جذب وی هستند را می بینید احساس می کنید که این اتفاق محتمل است .

من فکر می کنم باید جایی بازی کند که خوشحال باشد . من راجع به این موضوع با وی صحبت نکردم . هر کس باید کاری که برایش بهتر است را انجام دهد . "

امیر (مدیرکل) بازدید : 25 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

مسی: ماندن در بارسا؟ فوتبال چرخش های زیادی دارد

لیونل مسی ، بازیکن آرژآنتینی گفت که احتمال جدا شدنش از بارسلونا در آینده وجود دارد.مسی در مصاحبه با اوله در مورد انتقادات از بارسا در این فصل گفت:" در یک باشگاه بسیار بزرگ توپ می زنم. وقتی بارسا دو بازی پیاپی را می بازد بحث ها آغاز می شوند و انتقادات به وجود می آیند. یک مربی جدید با ایده هایی جدید به تیم ملحق شده است و به زمان نیاز است. بازیکنانی داریم که می توانند دست به کارهای مهمی بزنند. اما باید آرام باشیم تازه در آغاز کار هستیم و بازیهای زیادی از لالیگا و لیگ قهرمانان باقی مانده اند.از سال گذشته با انتقادات کنار آمده ایم. سال ۲۰۱۴ نیز همکین طور بود. وقتی نتایج بدست نمی آیند این حرفها پیش می آید. از بیرون به نظر می رسد که کار خیلی آسان است اما این طور نیست."

امیر (مدیرکل) بازدید : 42 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 امشب از سمبل مسابقات جام ملت‌های اروپا رونمایی می شود

در شرایطی که هنوز مسابقات انتخابی جامملت‌های فوتبال 2016 فرانسه به نیمه راه نرسیده، قراراست نماد مسابقات که عروسک پسربچه‌ای خندان با شنل مخصوص سوپر‌من است و پیراهن شماره 16 خروس‌های آبی(تیم ملی فرانسه) را به تن دارد، رونمایی شود.

مسئولان با حمایت یوفا مراسم ویژه‌ای در حاشیه بازی امشب فرانسه و سوئدی‌ها در ورزشگاه ولودرام مارسی در نظرگرفته‌اند.

طبق اعلام این سازمان از تاریخ 18 تا 26 نوامبر (27 آبان تا 5 آذر 93 ) هواداران می‌توانند به سایت فدراسیون فرانسه مراجعه کرده و با شرکت در نظرخواهی نام این عروسک را انتخاب کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

حکایت رونالدو و مسی، جنگ مغرور با کوتوله

تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه برابر آرژانتین به میدان می رود که این دیدار به خاطر حضور رونالدو و مسی در دو تیم از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار است. روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی به مقایسه رونالدو با مسی قبل از رویارویی اولدترافورد پرداخت و این دو بازیکن را از چند جهت با هم مقایسه کرد که در گزارشی به آنها می پردازیم.

شش فصلی است که دو اسم به نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال جهان سایه گسترانده اند. این دو بازیکنی جوایز فردی را یکی بعد از دیگری به دست می آوردند. انها از دیگر بازیکنان فاصله زیادی گرفته اند و حتی ستاره های چون ابراهیموویچ، آرین روین، فرانک ریبری و ادن هازارد این دو بازیکن را دست نیافتنی  توصیف می کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 34 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

کاپیتان تیم بایرن مونیخ در کنار کریستیانو رونالدو، نیمار و دیدیه دروگبا علیه بیماری کشنده ابولا فعالیت می‌کند

روز گذشته «فیلیپ لام» اعلام کرد در کمپین بزرگان فوتبال جهان موسوم به «۱۱ مقابل ابولا» شرکت می‌کند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 45 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

گلايه مسي از منتقدين به توپ طلاي جام جهاني

پس از اینکه مسی توپ طلای جام جهانی را دریافت کرد، بسیاری به انتخاب شدن او انتقاد کرده و مسی را شایسته این عنوان ندانستند.در حالیکه 4 ماه از آن روز می گذرد، سرانجام مسی در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه OLE در این مورد به صحبت پرداخت و منتقدین خود را زیر سوال برد.

در این مصاحبه، مسی به نکته جالبی اشاره کرده است. به اینکه اگر او در فینال یک گل می زد دیگر کسی نمی توانست شایستگی او برای دریافت توپ طلای جام را زیر سوال ببرد و همه می گفتند که او بهترین بازیکن جام بوده است.

لازم به ذکر است که مسی در جام جهانی 4 گل برای آلبی سلسته به ثمر رساند ولی نه در نیمه نهایی و نه در فینال موفق به گلزنی برای آرژانتین نشد. برخی مانوئل نویز و برخی دیگر روبن را شایسته توپ طلا می دانستند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 26 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 اسطوره‌ای تکرارنشدنی به نام دیگو آرماندو مارادونا

دیگو آرماندو مارادونا یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و بسیاری او را بدون رقیب بزرگترین بازیکن می‌دانند. مارادونا یک رهبر شجاع در زمین بازی با شخصیتی زیرک بود که در هر لحظه ممکن بود با توانایی‌های خارق‌العاده‌اش دست به جادویی در میدان مسابقه بزند. بازیکن کوتاه قد، چهارشانه و چپ پایی که مهارت‌های حیرت‌انگیزش در کنترل توپ، دریبل، پاسکاری و بازی‌سازی‌ مهار کردن وی را تقریبا غیرممکن می‌ساخت. دنیا در جام‌جهانی 1986 او را در اوج توانایی‌هایش دید. نقش او در رسیدن آرژانتین به قهرمانی را بیشترین تأثیرگذاری یک بازیکن در جام‌جهانی برای تیم ملی کشورش می‌دانند.

نیمار بازدید : 26 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)
آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس" border="0">

تیاگو سیلوا می‌‌گوید صحبت‌های وی که گفته بود نیمار باید با او قبل از بستن بازوبند کاپیتان صحبت می‌‌کرده است، به اشتباه برداشت شده است. به گزارش بخش بین الملل سایت گل، کاپیتان سابق سلسائو می‌‌گوید: "جوری دیگری تعبیر شد اما من شفاف صحبت کردم. من و دونگا و نیمار مشکلی‌ با هم نداریم. بعضی‌ چیز‌های که منتشر شد حقیقت نداشت و نیمار فهمید که بد برداشت شده است. ما با هم رابطه برادری داریم و این قضیه ناراحت کننده است. او مانند برادر کوچک من است." نیمار می‌‌گوید منظور سیلوا را فهمیده اما به دوستانش گفته است که جلو رسانه‌‌ها مواظب باشند. ستاره باشگاه بارسلونا می‌‌گوید: "من از آن صحبت‌های منتشر شده تعجب کردم. او به من زنگ زد که توضیح دهد اما صحبت‌های رسانه‌‌ها روی رابطه ما تاثیر نمی‌‌گذارد. او همه چیز را شفاف کرد. ما با هم صحبت کردیم و گاهی‌ اوقات صحبت‌های شما بد برداشت می‌‌شود. من و تیاگو دوست‌های خوبی‌ هستیم. می‌‌دانیم چه چیزی برای ما بهتر است."

نیمار بازدید : 34 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)
آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس" border="0">

تیم ملی برزیل امشب در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی اتریش به میدان می‌رود یم ملی برزیل، امشب در دیداری دوستانه مقابل اتریش قرار می‌گیرد. این درحالی است که اتریش در 5 بازی اخیر خود مقابل روسیه، مونته‌نگرو ، جمهوری چک و مولداوی به پیروزی رسیده و یک تساوی 1-1 نیز مقابل سوئد کسب کرده. از سوی دیگر تیم ملی برزیل نیز در دیدارهای دوستانه اخیرش موفق شده تا با نتیجه 4-0 از سد ترکیه عبور کرده و 4-0 ژاپن را شکست دهد. قبل از آن هم آنها مقابل آرژانتین، اکوادور و کلمبیا به پیروزی رسیده بودند. این دو تیم دوبار در سال‌های 1978 و1970 با هم روبرو شده بودند که در بازی اول برزیل با نتیجه 0-3 به پیروزی رسیده بود و در بازی دوم، برد 0-1 به دست آورده بود. دیدار امشب در ورزشگاه ارنست هاپل شهر وین برگزار می‌شود. این بازی برای برزیلی‌ها به منزله آماده‌سازی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت‌های کوپا آمه ریکای سال 2015 خواهد بود. دونگا در بازی‌های دوستانه اخیر تیمش، تعدادی از بازیکنان جدید برزیلی را محک زده. اما انتظار می‌رود که ستاره بازی امشب مجددا نیمار باشد. برزیل مدعی برد در بازی دوستانه امشب است ولی آنها می‌دانند که رویارویی با هیچ یک از تیم‌های اروپایی کار ساده‌ای نخواهد بود. اتریش با کسب پیروزی اخیر مقابل روسیه، شانس صعودش به رقابت‌های یورو2016 را افزایش داد و حالا آنها در اوج آمادگی میزبان نیمار و یارانش هستند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 29 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (2)

 

مدافع برزیلی می گوید که مهاجم بارسلونا از آن نوع بازیکن هایی است که باشگاه پاریسی باید بخرد

مارکوئینهوس باور دارد که احتمال ملحق شدن نیمار به وی در پاری سن ژرمن در آینده وجود دار.

مارکوئینهوس به رسانه های فرانسه گفت :" اگر باشگاه بخواهد هر چیزی ممکن است . مدیران پاری سن ژرمن به دنبال بردن جام های مختلف هستند . آن ها همیشه به دنبال نام های جدید برای قویتر کردن تیم هستند .

هر چیزی ممکن است رخ دهد حتی احتمال آمدن نیمار هم وجود دارد . شکی نیست که تعداد برزیلی های زیاد حاضر در این باشگاه می تواند وسوسه انگیز باشد ."

تعداد صفحات : 222

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,269
  • بازدید ماه : 978
  • بازدید سال : 18,167
  • بازدید کلی : 433,967