loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 27 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

انریکه: مسی از حضور در بارسلونا راضی است

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از دیدار امشب مقابل سویا در خصوص وقایع جاری باشگاه بارسلونا صحبت کرد و اظهار داشت: اکثر بازیکنان به خاطر شرکت در بازی‌های ملی در تمرینات تیم حاضر نبودند. تیم از نظر من شرایط خوبی دارد. همیشه شنیده‌ام که مسی می‌گوید از اینکه در بارسلونا است، بسیار خوشحال است و این به اندازه کافی برایم خوب است. از اینجا فهمیدم که از حضور در تیم کاملا راضی است و این‌ها صحبت‌هایی است که علاقه دارم بشنوم.

امیر (مدیرکل) بازدید : 35 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (1)

مسی 192 میلیون یورویی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا دیروز با هم تیمی های خود تمرین کرد. این اولین تمرین او با بازیکنان بارسلونا بعد از صحبت های جنجالی اش در منچستر بود.

به گزارش AS فردا روز جالبی در نیوکمپ خواهد بود. آنها 1-0 به سلتاویگو باختند و قبل از تعطیلات (به خاطر بازی های ملی) موفق شدند آلمریا را شکست دهند. مسی چند روز پیش با روزنامه Ole آرژانتین مصاحبه کرد و کدهایی داد که نشان می داد امکان دارد او بارسلونا را ترک کند. هرچند پدر وی و ماسچرانو چنین عقیده ای نداشتند و گفتند منظور او ترک بارسا نبوده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 22 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

تمدید قرارداد نیمار، یکی از تاکتیک های انتخاباتی بارتومئو

- رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که بارسلونا به دنبال این است که در سال 2016 قرارداد نیمار را تمدید کند، و هیئت مدیره فعلی این حرکت را به عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در نظر دارند.

AS می گوید جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، قرارداد نیمار را تمدید خواهد کرد چرا که رأی گیری دو سال دیگر انجام برگزار خواهد شد.

در عوض نیمار نیز با بهبود شرایط قرارداد مواجه خواهد شد، هرچند گمانه زنی هایی هم وجود دارد که بارتومئو قصد برگزاری انتخابات در تابستان سال 2015 دارد و این بستگی به فصلی دارد که بارسلونا سپری خواهد کرد.

بارتومئو در اوایل سال 2014 با استعفای ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد و بخشی از دلایل این استعفا به قرارداد خرید نیمار نیز مربوط می شد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 29 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

4 باشگاهی که می توانند مسی را جذب کنند

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صورت جدایی از این تیم به کدام باشگاه سرشناس اروپایی خواهد رفت؟ بدون شک باشگاه های معدودی هستند که می تواند لیونل مسی را جذب کند چرا که رقم فروش او بسیار بالا است اما تیم های وجود دارند که می توانند مسی را با هر قیمتی که باشد جذب کنند. در گزارشی به 4 باشگاه که می تواند مسی را در صورت جدایی از بارسلونا جذب کنند خواهیم پرداخت.

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

شایعه روز | ایران - اسپانیا؛ نوامبر ۲۰۱۵ در ایران / تحقق رویای ماتادورها در آزادی

در جریان مذاکرات حسین هدایتی با مسئولان باشگاه ختافه برای خرید 55 درصد از سهام این باشگاه، خسوس مارین، مشاور فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام آمادگی کرد تا طبق توافق قبلی که در سفر گذشته مسئولان اسپانیایی به ایران با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران انجام شد، تیم ملی اسپانیا این آمادگی را دارد تا در نوامبر 2015 در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی کشورمان برود.

بر همین اساس هدایتی نیز اعلام کرد که 50 درصد مخارج برگزاری این دیدار توسط اسپانسر وی تأمین شده و در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران و کی‌روش برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با اسپانیا رضایت بدهند و برای اینکه این دیدار بار مالی برای فدراسیون ایران به همراه نداشته باشد، حاضر است تا 50 درصد باقی مانده را نیز شخصاً متقبل شود.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

مسی باور دارد که در سال 2016 فروخته خواهد شد

- احتمال ماندگاری ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در این تیم، به کمترین وضعیت ممکن رسیده است.

پس از مصاحبه لیونل مسی و تردیدهای وی در مورد آینده اش، پدر این بازیکن که مدیر برنامه اش هم محسوب می شود، از احتمال بررسی پیشنهادات رسیده صحبت کرد. حالا از NESN خبر می رسد که این ستاره آرژانتینی فکر می کند مسئولان باشگاه بارسلونا در تابستان سال 2016، وی را خواهند فروخت.

امیر (مدیرکل) بازدید : 26 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ جذاب ترین دیدار هفته در نیوکمپ

- در چارچوب هفته 12 لالیگا تیم های بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ با هم بازی خواهند کرد.

زمان و مکان مسابقه:

شنبه 1 آذرماه 93، ساعت 22:30

ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا


نگاه کلی:

بدون شک جذاب ترین دیدار این هفته لالیگا این بازی است. جایی که تیم های بارسلونا و سویا به مصاف هم خواهند رفت. بارسایی که پیش از بازی برابر رئال صدرنشین بود اما پس از دو شکست پیاپی، جایگاه خود را در صدر از دست داد و آن را به رقیب دیرینه واگذار کرد و می دانند که دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نخواهند داشت. در آن سو اونای امری تیمی یکدست و عالی ساخته است و تا به اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند و هم اکنون با دو امتیاز کمتر از بارسلونا در رتبه پنجم قرار دارند. مطمئنا سویا تیمی دست و پا بسته نخواهد بود و با انگیزه زیادی برابر شاگردان انریکه صف آرایی می کند.


ترکیب احتمالی دو تیم:


6 تقابل اخیر دو تیم پیش از این بازی:


6 مسابقه دو تیم قبل از این بازی:


پیش بینی وبسایت Sports Mole :

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا در صفحه اجتماعی این باشگاه عکسی را منتشر کرد و از هواداران خواست که با لایک کردن این عکس از آبی اناری های کاتالان حمایت کنند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 33 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

هفته دوازدهم لالیگا / تلاش بالانشینان لالیگا برای رقابت در کورس قهرمانی

هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود و مدعیان قهرمانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا که در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار دارد، از ساعت 18 و 30 دقیقه در ویسنته کالدرون میزبان مالاگا است و تلاش خواهد کرد تا اختلاف خود را با صدر جدول کاهش دهد.

 

رئال مادرید، صدرنشین فعلی لالیگا از ساعت 20 و 30 دقیقه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف ایبار می‌رود. آنچلوتی مودریچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این بازی باید به فکر جانشینی برای او باشد. ایبار در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد و سفیدپوشان در صورتی که بخواهند صدرنشینی خود را حفظ کنند، به پیروزی در این دیدار احتیاج دارند.

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 37 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

برداشته شدن عکس مسی از صفحه اول وبسايت رسمی بارسلونا

 باشگاه بارسلونا در اقدامی جالب عکس فوق ستاره آرژانتینی باشگاه خود را از صفحه اول سایت خود برداشته است ,و عکس نیمار و سوارز را جایگزین آن کرده است.

 

به گزارش گل اسپانیا، چند سالی است که عکس لیونل مسی در صفحه اول سایت رسمی باشگاه بارسلونا قرار دارد و حتی تا روز گذشته و تا قبل از مصاحبه این فوق ستاره آرژانتینی با خبرگزاری اوله در صفحه اول این سایت قرار داشت اما باشگاه بارسلونا امروز در اقدامی جالب عکس نیمار و سوارز را در صفحه اصلی سایت خود گذاشته است.

 

مسی روز گذشته در مصاحبه خود با روزنامه اوله، در مورد آینده خود در باشگاه بارسلونا با تردید صحبت می کرد و رسانه های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، همین موضوع را عامل برداشته شدن عکس مسی از صفحه اصلی سایت دانسته اند. حال باید دید در روزهای آتی، مدیران باشگاه بارسلونا چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.varzesh11.com/images/news/neymar-22230.jpg

رونالدوی برزیلی با حمایت از کارلوس دونگا عنوان کرد کریستیانو رونالدو توپ طلای ۲۰۱۴ را کسب خواهد کرد

برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ نتایج ضعیفی کسب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. پس از این نتایج ضعیف مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل با برکناری اسکولاری، کارلوس دونگا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. دونگا در بازگشت مجدد به عنوان سرمربی برزیل نتایج خوبی کرد. برزیل با هدایت دونگا پس از جام جهانی ۶ بازی برگزار کرد که در هر ۶ بازی به برتری رسید.

امیر (مدیرکل) بازدید : 31 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

مسی بهترین تاریخ است، باید در بارسا بماند

هافبک کروات بارسلونا معتقد است مسی بهترین بازیکن تاریخ است.

هافبک کروات باشگاه بارسلونا، ایوان راکیتیچ، مسی را بهترین بازیکن تاریخ می داند و امیدوار است در نیوکمپ بماند. او گفت :

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

عصبانیت رونالدو از دست ژابی آلونسو

ژابی آلونسو هافبک کهنه کار تیم ملی اسپانیا و بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید در مصاحبه ای که با مجله اسپورت بیلد آلمان انجام داده است سخنان جالبی به زبان آورده است . او از مانوئل نویر تمجید کرد و گفت : او بهترین دروازه بانی است که با او همبازی بوده ام و بدون شک منصفانه خواهد بود اگر او توپ طلا را تصاحب کند .  این سخنان ژابی آلونسو ایکر کاسیاس و بیش از او رونالدو را خشمگین کرده است .

تعداد صفحات : 222

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,279
  • بازدید ماه : 988
  • بازدید سال : 18,177
  • بازدید کلی : 433,977