loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
Amin بازدید : 39 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

4 بازیکن از بازیکنان بارسا ،به نمایندگی از تمام فوتبالیست های این تیم، داشتن 100 میلیون هوادار در شبکه های اجتماعی راجشن گرفتند

طبق گزارش منتشره در رسانه های خبری باشگاه بارسلونا اولین باشگاه ورزشی است که تعداد طرفدارانش در شبکه های اجتماعی از مرز 100 میلیون نفر عبور کرده است.
حالا 4 بازیکن از شاگردان تاتا، به نمایندگی از بازیکنان بارسلونااز هواداران وطرفدارانشان تشکر کرده اند. محبوب ترین تیم باشگاه بارسلونا، تیم فوتبالش است اما تیم های بسکتبال، هندبال، فوتسال وهاکی روی یخ این تیم نیز طرفدارانی دارد و وب سایت این باشگاه به زبان های اسپانیایی، کاتالان، انگلیسی، چینی ، فرانسوی، عربی، اندونزیایی، ژاپنی و پرتغالی نیز در دسترس است

توزیع طرفداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی مختلف بدین ترتیب است:

*فیس بوک (3/64%): 66.229.548 نفر

*توئیتر (2/22%): 22.910.707 نفر

*گوگل پلاس (7/7%): 7.936.291 نفر

*تنسنت ویبو (2/3%): 3.104.691 نفر

*اینستاگرام (5/1%): 1.569.463 نفر

*یوتیوب (2/1%): 1.307.307 نفر


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


Amin بازدید : 36 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

 

مهاجم آرژانتینی چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در سوسیه داد موفق به گلزنی شد تا دوباره به روند گلزنی هایش برای بارسلونا برگردد. مسی با گلی که در تساوی 1-1 برابر سوسیه داد زد تعداد گل هایش برای بارسلونا را به 335 گل رساند و بدین ترتیباز حیث بیشترین تعداد گل زده برای یک باشگاه اسپانیایی با تلمو ساررا مهاجم اسطوره ای سابق اتلتیک بیلبائو برابر شد.

بنابراین این مهاجم 26 ساله شنبه شب برابر رایو وایکانو این فرصت را دارد تا با اضافه کردن به تعداد گل های زده اش، رکورد بیشترین تعداد گل زده برای یک باشگاه اسپانیایی را بشکند. مسی برابر این باشگاه اهل مادرید فصل گذشته چهار بار گلزنی کرد در حالی که در پنج بازی اخیرشان با وایکانو هفت بار نیز موفق به گلزنی شده.

بارسا یکشنبه ی گذشته با برد 4-1 در سویا به صدر جدول لالیگا بازگشت؛ جایی که تیم های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حال حاضر از حیث تعداد برد، تساوی و باخت با هم برابر و هر سه با هم صدرنشین رقابت های لالیگا هستند.

پسران جراردو مارتینو در آخرین مصاف خانگی شان در لیگ با حساب 3-2 برابر والنسیا تن به شکست دادند، اما اگر نتوانند پسران خِمِس را در خانه شکست دهند شوک بزرگی برای بارسلونا خواهد بود.

بارسلونا برای این دیدار می تواند از کارلس پویول مدافع کهنه کارش استفاده کند؛ پس از اینکه این مدافع اسپانیایی دو دیدار اخیر تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر از دست داد.

خاویر ماسچرانو و جوردی آلبا که در پیروزی کوپا دل ری برابر رئال سوسیه داد در هر دو بازی رفت و برگشت حضور داشتند برای بازی شنبه شب برابر رایو وایکانو در دسترس هستند. این دو بازیکن به دلیل محرومیت در برد اخیر تیم شان در لیگ برابر سه ویا غایب بودند.

نیمار که از ناحیه قوزک پا آسیب دیده در آستانه بازگشت به میادین بوده، اما دیدار شنبه شب برای بازگشت این مهاجم برزیلی زود به نظر می رسد. جاناتان دوس سانتوس مصدوم بلند مدت بارسلونا و اویر اولاسابال همچنان مصدوم و به این بازی نمی رسند.

رضوان رت مدافع کناری رومانیایی جدید باشگاه رایو وایکانو احتمالا شنبه شب برابر بارسلونا نخستین بازی اش برای این باشگاه تجربه می کند. رت پس از اینکه توسط باشگاه وستهام لیگ برتری بازیکن آزاد اعلام شد در انتقالی به صورت بازیکن آزاد به باشگاه رایو وایکانو پیوست.

خِمِس سرمربی وایکانو برای استفاده از جاناتان ویرا در این بازی هنوز تصمیم نگرفته در حالی که بورخا لوپس، خوسه کارلوس و سبا فرناندس نمی توانند تیم شان را در بازی برابر بارسلونا همراهی کنند.

 


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


Amin بازدید : 60 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در گفتگو با رادیو لارد آرژانتین شرکت کرده و در مورد اظهارنظر اخیر آنخل کاپا، سرمربی سابق آرژانتینی که اخیرا گفته بود که مسی آن شور وهیجان وعشقش به فوتبال را از دست داده، نظرش را مطرح کرد و گفت:« نمی دانم چرا کاپا چنین حرفی زده.من درتلاشم تا سطح فوتبالم را بهبود ببخشم. تمام وقتم را صرف فوتبال کرده ام و خودم این طور حس می کنم.»

دراینجا می توانید متن صحبت های مسی را مطالعه کنید:

*شرایط بعد از مصدومیت: من با  آرامش تمام روزهای مصدومیت را پشت سرگذاشتم. مدتها بود که متوقف بودم.حالا هم درکمال آرامش هستم. بازی به بازی حس بهتری دارم و همه چیز طبق برنامه ریزی هایمان پیش می رود

*جام جهانی: با گذشت هرروز، به جام جهانی نزدیک تر می شویم و زمان خیلی زود می گذرد. این روزها همه سرگرم بازیهای باشگاهی هستند. بارها این را گفته ام که آرژانتین همیشه یکی از نامزدهای قهرمانی است؛ حالا چه خوب تورنمنت را شروع کند و چه بد. ما در شرایط خوبی به برزیل خواهیم رفت

*انتقادات و صحبت های اخیر کاپا: من به صحبت های کاپا اهمیت زیادی ندادم.نمی دانم چرا چنین حرفی زده؛ من به این فکر می کنم که به سطح همیشگی ام برسم. من تمام زمانم را وقف فوتبال کرده ام. وقتی گل نمی  زدم هم از عملکردم راضی بودم. من به این حرفهایی که زده می شود فضا نمی دهم. دقیقا می دانم که چه توانایی هایی دارم و چه حسی به فوتبال دارمن

*تیم ملی آرژآنتین: تیم و گروه خوبی هستیم. بازیکنان قدرتمندی داریم و اوضاعمان خوب است

*زندگی به عنوان یک پدر: تیاگو یک پدیده است. او حالا شروع به راه رفتن کرده . وحشتناک است. اصلا متوقف نمی شود. او یک پدیده است. بیشتر مادرش را دوست دارد و من آرام هستم. از حضور درخانه وتماشای تلویزیون لذت می برم

*جوایز و رکوردها: خیلی زیباست که اینجا هستم. حالا این مرحله می گذرد و مرحه بعدی آزاد می شود و من از آن هم مرحله هم رد می شوم. اگر اوضاع خوب پیش برود هم دیوانه  نمی شوم و زیاد به این ماجرا اهمیت نخواهم داد.

*پست در زمین چمن: من از این طرف و آنطرف شنیده ام که می گویند که من عقب تر از قبل یا در پست دیگری بازی می کنم. ولی تیم ما همچنان بدون بازیکن 9 کار می کند و من بازیکن 9 کاذب تیم هستم که از دوران گواردیولا هم از این سیستم استفاده می کردیم. پست من همان پست همیشگی است

*تاتا مارتینو: او شناخت کمی از باشگاه، روزنامه نگاران، مردم و... دارد. اما فراتر از دانش او به عنوان یک سرمربی، تاتا انسان باهوشی است و می داند که چطور باید همه چیز را مدیریت کند.


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


Amin بازدید : 36 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، اعلام کرد بی صبرانه در انتظار قرار گرفتن دوباره مسی و نیمار در کنار هم، در ترکیب اصلی تیمش، است.

ستاره برزیلی بعد از یک ماه دوری از میادین، در فهرست بارسا برای دیدار فردا مقابل رایو وایکانو قرار دارد و مارتینو از اینکه می تواند از دو ستاره تیمش به طور همزمان استفاده کند، خوشحال است.

او به خبرنگاران گفت:" من منتظرم که بتوانم از همه بازیکنانم استفاده کنم. خیلی خوب است که می توانم بار دیگر از مسی و نیمار در کنار هم استفاده کنم.

مسی دچار بیماری ای مانند آنفلونزا شده بود. جای نگرانی نیست زیرا بهبود پیدا کرده است. مشکلی نبود که بخواهد برای آن از میادین دور باشد. من می دیدم که او دائما بینی اش را بالا می کشد اما پزشکان تیم چیزی به من نگفته بودند."

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، در دیدار فردا نمی تواند تیمش را همراهی کند اما مارتینو اعلام کرد که ستاره خط میانی تیمش مشکل خاصی ندارد.

"  شرایط ژاوی خوب است. او به تنها در سالن تمرین می کند."

مارتینو همچنین فاش کرد که هنوز در مورد آینده اش با آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی بارسا، صحبت نکرده و تاکید کرد که تمام بحث هایی که با سوبی ساره تا داشته، در مورد اهداف این فصل بارسا بوده است.
" من هنوز با سوبی ساره تا صحبت نکردم. ما اکنون باید به مسابقات مهم مان فکر کنیم. وقت برای فکر کردن در مورد آینده خواهیم داشت. ما با هم صحبت می کنیم اما هرگز در مورد فصل آینده صحبت نکردیم."


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


Amin بازدید : 55 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

رقابت های لالیگای اسپانیا جمعه شب با برگزاری یک بازی رسما وارد هفته ی بیست و پنجم می شود و شنبه شب با انجام سه بازی دیگر پیگیری می شود.
اوضاع جدول
در پایان هفته بیست و سوم لالیگا، با باخت عجیب دو بر صفر اتلتیکو مادرید برابر آلمریا تیم رده ی پانزدهمی لیگ، پیروزی رئال مادرید و بارسلونا برابر حریفان رقابت در صدر جدول به اوج خودش رسیده؛ جایی که هر سه تیم با کسب 57 امتیازی هستند و بارسلونا تنها به لطف تفاضل گل بهترش به صدر بازگشت و رئال مادرید هم به همین دلیل جای اتلتیکو مادرید در جایگاه دوم را گرفت. اتلتیک بیلبائو که برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان مبارزه می کند در خانه ی سلتاویگو متوقف شد، این دومین تساوی متوالی آنها بود اما هنوز با 4 امتیاز بیشتر بالاتر از ویارئال  جایگاهش در رده ی چهارم حفظ شد. ویارئال با متحمل شدن شکست در سانتیاگو برنابئو برابر رئال با 40 امتیاز در رتبه ی پنجم به کارش ادامه می دهد. رئال سوسه داد هم با کسب حداقل امتیاز برابر لوانته 37 امتیازی شد و رده ی ششم را به خود اختصاص داد. رئال وایادولید، رایو وایکانو و بتیس با کسب تنها 21، 20 و 14 امتیاز سه تیم قعرنشین این رقابت ها محسوب می شوند.

ادامه ی خبر در ادامه ی مطلب...

Amin بازدید : 108 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

بارسلونا و رئال مادرید شش بار در فینال جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند و هر کدام در این نبردها سه برد کسب کرده‌اند.

رئال مادرید 3 – بارسلونا 3. جام حذفی در دوران 112ساله‌اش شش فینال کلاسیکو به خود دیده است. سه بارش را بارسلونا برده و سه بارش را رئال مادرید. اما اکنون نوبت به فینال – کلاسیکو هفتم رسیده است.

مردان کارلو آنچلوتی در سه‌شنبه شب اولین تیمی در تاریخ شدند که توانست بدون دریافت حتی یک گل به فینال برسد. آنها در مجموع پنج بر صفر اتلتیکو، مدافع عنوان قهرمانی را بردند.

اما بارسلونا هم تا فینال عالی کار کرد. مردان جراردو مارتینو به جز یک بازی تمامی دیدارهایشان را بردند تا در 19 آوریل به مصاف رئال مادرید بروند.

اولین باری که بارسا در فینال جام حذفی با مادرید بازی کرد در سال 1936 بود. یعنی یک ماه پیش از آغاز جنگ داخلی اسپانیا.

ادامه ی خبر در ادامه ی مطلب...

Amin بازدید : 52 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

فیگو: از بارسا رفتم چون قدرم را نمی دانستند؛ در رئال بدون هیچ توضیحی نیمکت نشین شدم

لوئیس فیگو ستاره پرتغالی و اسبق باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید در گفت و گو با مجله اف.تی در مورد دوران حضورش در تیم های مختلف دنیای فوتبال صحبت کرده است.

او که حالا چند سالی است با دنیای فوتبال خداحافظی کرده، به عنوان سفیر فینال لیگ قهرمانان اروپا که امسال در لیسبون پرتغال برگزار می شود، شناخته شده است

فیگو درصحبت هایی درمورد انتقالش به رئال مادرید صحبت کرده است. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که او یکی از مهره های کلیدی و ارزشمند بارسلونا به شمار می آمد و درهمان هنگام با انتقالی جنجالی به رقیب دیرینه یعنی رئال مادرید پیوست. فیگو درباره این انتقال گفت:«نونیس، رئیس وقت باشگاه بارسلونا با من رفتار خوبی نداشت و مرا عصبانی می کرد. حتی وقتی مدتها از آن روزها گذشته بود، من همچنان شاکی و عصبانی بودم؛ چون مقامات باشگاه بارسلوناقدر و ارزش مرا نمی دانستند.»

البته فیگو بعد از اختلافاتی که میان او و فلورنتینو پرس ایجاد شد، رئال مادرید را ترک کرد و دراین باره گفت:« من نتوانستم آن شرایط را تحمل کنم. چون بازیکنی بودم که رئیس باشگاه مرا نمی خواست. نمی دانم که چه چیزی تغییر کرد ولی تدریجا و بدون هیچ توضیحی مبدل به بازیکنی نیمکت نشین شده بودم. این شیوه ای برای آسیب رساندن به من بود و به همین خاطر از تیم رئال جدا شدم.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد بهترین بازیکن دنیا گفت:« مسی و کریستیانو رونالدو فوق العاده اند. من دوست دارم که هر دوی آنها را در تیمم داشته باشم.»


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


Amin بازدید : 46 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

مدافع بارسلونا با تمجید از عملکرد خوب تیمش در بازی دیشب مقابل سوسیداد در مورد بازی فینال جام حذفی صحبت کرده است

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در پایان بازی دیشب تیمش در ورزشگاه آنوئتا مقابل رئال سوسیداد در میسکد زون حضور یافت و به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت

بارسا با وجود تساوی 1-1 دراین بازی، به لطف برد0-2 در بازی رفت، به عنوان فینالیست جام حذفی اسپانیا شناخته شد و حالا باید در فینال این تورنمنت مقابل رئال مادرید قرار بگیرد.

پیکه در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« نمی دانم که آیا آن توان سابقان را بازیافته ایم یا نه ولی ما بازی خوبی را مقابل تیمی خوب به نمایش گذاشتیم. الان زیباترین بخش ماجرا مانده؛ البته سه ماه دیگر تا بازی فینال فاصله داریم ولی خوشحالیم که در هر سه تورنمنت حضور داریم و برای قهرمانی می جنگیم.»

پیکه درمورد مصاف با رئال مادرید در فینال جام حذفی وتکرار فینال کوپا دل ری سال 2011 گفت:« من مطمئنم که فینال امسال جام حذفی مقابل رئال مادرید به اندازه فینال سال 2011 ورزشگاه مستایا پربرخورد نخواهد بود. فینال امسال، فینال زیبا و برابری میان دو تیم تاریخی خواهد بود و ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد تا سرنوشت را برعکس سال 2011 رقم بزنیم. چون در فینالها باید برد.»

پیکه با ابراز رضایت از عملکرد بارسا گفت:« ما باید این سطح را در تک تک بازیهای پیش رویمان ادامه دهیم؛ چون تمام بازیهای باقی مانده برای ما حکم فینال را دارند و دراین فاز از رقابتها نمی توان لغزید. ما تیم خوبی داریم و سطحمان برای تمام رقابتها خوب ومناسب است.»


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی


Amin بازدید : 38 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

اینیستا: به دنبال انتقام از رئال نیستیم
بار قبلی که دو تیم در فینال بازی کردند را رئال در وقت‌های اضافه برد.

آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا گفته تیمش به دنبال انتقام از رئال مادرید نیست.

دو تیم در فینال جام حذفی سه سال پیش با هم بازی کردند و رئال توانست با ضربه سر زیبای کریس رونالدو در وقت‌های اضافه پیروز شود.

دو تیم در اواسط آوریل در ورزشگاه مستایا در فینال کوپا دل‌روی به مصاف هم خواهند رفت و اینیستا می‌گوید: «احساس خوبی داریم. زمانی که تیم عالی بازی می‌کند همه چیز بهتر می‌شود. این چالش پیش روی ماست تا اوضاع را بهتر سازیم.

من هرگز نمی‌گویم که به دنبال انتقام از رئال مادرید هستیم. اما به هر حال این فرصت خوبی است که قهرمانی دیگری به دست بیاوریم.»

سرخیو بوسکتس هم گفته خوشحال است که چندین بار در فینال جام حذفی بازی کرده. او که در سال‌های 2009 و 2012 قهرمان این جام شده می‌گوید: «رسیدن به فینال دشوار است. ما خوش‌اقبال بوده‌ایم که توانسته‌ایم در سال‌های اخیر در فینال‌های پرشماری بازی کنیم. من بسیار خوشحالم که در فینالی دیگر بازی خواهم کرد.

این بازی بسیار خوبی برای بازیکنان و طرفداران است. البته دو ماه تا آن مسابقه مانده و باید روی لالیگا و لیگ قهرمانان تمرکز کنیم.»


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


Amin بازدید : 37 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی فینال، یک ال کلاسیکو است ولی هنوز 2ماه دیگرتا آن بازی مانده و دراین میان بازیهای زیادی انتظار ما را می کشند

جراردو تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا در پایان بازی دیشب تیمش در سن سباستین ومقابل رئال سوسیداد در کنفرانس خبری شرکت کرد و به تمجید از شاگردانش که عطششان را از دست نداده اند پرداخت.او یادآوری کرد که زمان زیادی تا بازی فینال جام حذفی و یک ال کلاسیکوی دیگر باقی است. این گزیده ای از صحبت های تاتا بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل سوسیداد است

* انتخاب بازیکنان خط میانی:چابی، اینیستا، بوسکتس و سسک: ما تصمیم گرفتیم تا تمام این بازیکنان رادرکنار هم قرار دهیم تا مالکیت بیشتری برتوپ ومیدان داشته باشیم و ریتم بازی را از سوسیداد بگیریم

*چرا بوسکتس تا اواخر بازی، درترکیب بود: سرخیو به بازی کردن ادامه داد؛ چون همیشه نمی توان بازیکنانی که کارت زرد گرفته اند را تعویض کرد.با وجودی که تکلیف بازی تا پایان روشن نشده بود، بوسکتس با آرامش زیادی بازی می کرد

 *اهداف پیش رو: ما در این سال، سه هدف پیش رویمان داریم. با رسیدن به فینا لتوانستیم به یکی از اهدافمان نزدیک شویم. حالا برای محقق ساختن کامل آن و قهرمانی در جام حذفی تلاش خواهیم کرد. این یکی از اهدافمان است که تا مرز تحقق آن پیش رفته ایم. این بازیکنان همیشه برای رسیدن به فینالها تلاش می کنند و من فقط آنها را همراهی کردم

*پست اینیستاوآزادی عملش در زمین: با حضور آندرس و سسک توانستیم بازی متفاوتی را ارائه دهیم.اینیستا آزادی کافی داشت ولی بعد یکی از این دو می بایست کمی تدافعی تر بازی می کرد. وقتی اینیستا درپست های رو به جلوتری بازی می کند، باید به او آزادی داد. چابی کمی احساس درد می کرد و ما تصمیم گرفتیم سانگ را به میدان بفرستیم.وقتی 20 دقیقه سپری می شود، من نمی خواهم ریسک بیشتری بکنم

*دوماه فاصله تا فینال: من ترجیح می دهم تا درمورد فینال صحبت نکنم؛ چون فاصله زیادی تا آن بازی مانده. فینال جام حذفی یک بازی ال کلاسیکو است و همه حرفها دراین باره زده شده است . هدف ما رسیدن به فینال بود. رئال به فینال رسیده بود و ما مجبور بودیم تاخودمان رابه بازی فینال برسانیم. نمی توانستیم این قرار ملاقات را از دست بدهیم. نمی توان دانست که در دو ماه دیگر اوضاع تیم ها به چه ترتیب خواهد بود. هیچ کسی نمی داند که ما دوماه دیگر چطور خواهیم بود. تیم ها هفته به هفته فرق می کنند.خوبی کار این است که بازیکنان فینال و فینال و فینالهای متعددی را برگزار می کنند و می دانند که حضور دریک بازی فینال به چه معناست. ما می دانستیم که در فینال به رئال برخواهیم خورد و می دانستیم که چه تیمی انتظارمان را می کشد.اما باید بدانیم که حالا بازیهای لالیگا انتظار ما را می کشند.

تعداد صفحات : 222

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,694
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,514
  • بازدید ماه : 6,890
  • بازدید سال : 24,079
  • بازدید کلی : 439,879