loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
Amin بازدید : 51 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

فیگو: از بارسا رفتم چون قدرم را نمی دانستند؛ در رئال بدون هیچ توضیحی نیمکت نشین شدم

لوئیس فیگو ستاره پرتغالی و اسبق باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید در گفت و گو با مجله اف.تی در مورد دوران حضورش در تیم های مختلف دنیای فوتبال صحبت کرده است.

او که حالا چند سالی است با دنیای فوتبال خداحافظی کرده، به عنوان سفیر فینال لیگ قهرمانان اروپا که امسال در لیسبون پرتغال برگزار می شود، شناخته شده است

فیگو درصحبت هایی درمورد انتقالش به رئال مادرید صحبت کرده است. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که او یکی از مهره های کلیدی و ارزشمند بارسلونا به شمار می آمد و درهمان هنگام با انتقالی جنجالی به رقیب دیرینه یعنی رئال مادرید پیوست. فیگو درباره این انتقال گفت:«نونیس، رئیس وقت باشگاه بارسلونا با من رفتار خوبی نداشت و مرا عصبانی می کرد. حتی وقتی مدتها از آن روزها گذشته بود، من همچنان شاکی و عصبانی بودم؛ چون مقامات باشگاه بارسلوناقدر و ارزش مرا نمی دانستند.»

البته فیگو بعد از اختلافاتی که میان او و فلورنتینو پرس ایجاد شد، رئال مادرید را ترک کرد و دراین باره گفت:« من نتوانستم آن شرایط را تحمل کنم. چون بازیکنی بودم که رئیس باشگاه مرا نمی خواست. نمی دانم که چه چیزی تغییر کرد ولی تدریجا و بدون هیچ توضیحی مبدل به بازیکنی نیمکت نشین شده بودم. این شیوه ای برای آسیب رساندن به من بود و به همین خاطر از تیم رئال جدا شدم.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد بهترین بازیکن دنیا گفت:« مسی و کریستیانو رونالدو فوق العاده اند. من دوست دارم که هر دوی آنها را در تیمم داشته باشم.»


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


برچسب ها فیگو , خبر ورزشی , مسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,209
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,029
  • بازدید ماه : 6,405
  • بازدید سال : 23,594
  • بازدید کلی : 439,394