loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
Amin بازدید : 35 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، اعلام کرد بی صبرانه در انتظار قرار گرفتن دوباره مسی و نیمار در کنار هم، در ترکیب اصلی تیمش، است.

ستاره برزیلی بعد از یک ماه دوری از میادین، در فهرست بارسا برای دیدار فردا مقابل رایو وایکانو قرار دارد و مارتینو از اینکه می تواند از دو ستاره تیمش به طور همزمان استفاده کند، خوشحال است.

او به خبرنگاران گفت:" من منتظرم که بتوانم از همه بازیکنانم استفاده کنم. خیلی خوب است که می توانم بار دیگر از مسی و نیمار در کنار هم استفاده کنم.

مسی دچار بیماری ای مانند آنفلونزا شده بود. جای نگرانی نیست زیرا بهبود پیدا کرده است. مشکلی نبود که بخواهد برای آن از میادین دور باشد. من می دیدم که او دائما بینی اش را بالا می کشد اما پزشکان تیم چیزی به من نگفته بودند."

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، در دیدار فردا نمی تواند تیمش را همراهی کند اما مارتینو اعلام کرد که ستاره خط میانی تیمش مشکل خاصی ندارد.

"  شرایط ژاوی خوب است. او به تنها در سالن تمرین می کند."

مارتینو همچنین فاش کرد که هنوز در مورد آینده اش با آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی بارسا، صحبت نکرده و تاکید کرد که تمام بحث هایی که با سوبی ساره تا داشته، در مورد اهداف این فصل بارسا بوده است.
" من هنوز با سوبی ساره تا صحبت نکردم. ما اکنون باید به مسابقات مهم مان فکر کنیم. وقت برای فکر کردن در مورد آینده خواهیم داشت. ما با هم صحبت می کنیم اما هرگز در مورد فصل آینده صحبت نکردیم."


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,814
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,634
  • بازدید ماه : 6,010
  • بازدید سال : 23,199
  • بازدید کلی : 438,999