loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
nilofar بازدید : 36 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (1)

لوییس سوارز پس از اعلام رای پرونده خود امروز برای اولین بار در تمرین گروهی بارسا حضور یافت اما در نقطه مقابل جرارد دلوفئو که به سویا قرض داده شده است در جلسه حضور نداشت.

لوییس سوارز در تمرین امروز صبح در سیوداد اسپورتیوا خوان گمپر در کانون توجهات بود. پس از رای دادگاه عالی ورزش در روز پنج شنبه (CAS) درباره محرومیت این بازیکن اوروگوئه ای، وی هم اکنون می تواند با بقیه هم تیمی های خود تمرین کند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


در این جلسه علاوه بر سوارز، ژاوی هرناندز و مارک بارترا با گروه اصلی تمرین کردند و نیمار جونیور با اینکه هنوز به طور کامل آماده نیست ولی جلسه را با بقیه تیم به پایان رساند. آدریانو در قسمتی از تمرین حضور داشت و فرمالن نیز کارهای فیزیکی خود را ادامه داد.

nilofar بازدید : 30 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
آقای نابغه امروز با شنیدن خبر مرگ خولیو گروندونا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفت تا برای شرکت در مراسم خاکسپاری وی راهی بوینس آیرس شود .

لئو مسی این روزها در جنوب ایتالیا مشغول گذراندن تعطیلات است و باید روز 5 آگوست به تمرینات بارسلونا بازگردد.

آقای نابغه امروز با شنیدن خبر مرگ خولیو گروندونا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفت تا برای شرکت در مراسم خاکسپاری مردی که بسیار دوستش می داشت راهی بوینس آیرس شود.به گزارش رسانه های آرژانتینی هنوز جزئیات این سفر مشخص نشده است. 

http://parsiup.com/upload/6di7_joymbaywya6cw4683q.jpg

او دیروز در فیسبوک خود نوشت : روز بسیار غم انگیزی برای فوتبال است. برای من و برای تمام آرژانتین. رئیس فدراسیون فوتبال ما آقای گروندونا امروز ما را ترک کرد . می خواهم مراتب تسلیت خودم را به اطلاع دوستان و خانواده ایشان برسانم. "

مراسم خاکسپاری گروندونا ساعت 20 به وقت محلی و 3.30 بامداد فردا به وقت ایران برگزار خواهد شد.

nilofar بازدید : 35 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)
پس از استراحت، در حال حاضر لوئیز سوارز به تنهایی به تمرین می پردازد و می خواهد برای فصل جدید آماده شود.
 
سوارز، از پنج شنبه گذشته در حال تمرین کردن است، او می خواهد خودش را آماده نگاه دارد تا اگر از سوی فیفا محرومیتش بخشیده شد، به صورت آماده در اختیار لوئیز انریکه قرار گیرد و تمرینات را زیر نظر وی دنبال کند.
 
الموندو می نویسد، در حال حاضر تمرینات بدن سازی او انجام گرفته است، بارسا امیدوار است محرومیت او قطع شود و بتواند آزادانه در تمرینات تیم نیز شرکت نماید.
لوئیز، به همراه همسر و فرزندانش به بارسلونا نقل مکان کرده است، امکان دارد این چند روز آخر باشد که می تواند رسانه ها را دریبل بزند، زیرا با توجه به گزارش ها به احتمال فراوان باقی مانده محرومیت از سوی فیفا بخشیده خواهد شد.
 
لوئیز سوارز در چند روز آینده نیز کار با توپ را آغاز خواهد کرد.
 
 
nilofar بازدید : 43 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
مدتی پیش خبری را در بارسا نیوز منتشر کردیم که مسی با یکی از طرفدارانش که نام او را بر روی بدنش خالکوبی کرده بود دیدار کرده است . تصاویر قبلی بی کیفیت بودند و بنا به درخواست کاربران تصاویری بهترین تهیه کرده ایم که میتوانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .

بارسا نیوز

بارسا نیوز

بارسا نیوز
 
nilofar بازدید : 41 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)
رسانه های محلی اسپانیا گزارش دادند نیمار - ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا - می تواند از اوایل ماه اوت تمرینات خود را از سر بگیرد.
Neymar
گزارش های منتشر شده نشان می دهد روند بهبود نیمار - که در بازی تیم برزیل در مقابل کلمبیا در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی از ناحیه ستون فقرات دچار شکستگی شد - بر اساس انتظار پیش می رود.
به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از مادرید، پیشتر رسانه های اسپانیایی گزارش دادند فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - به سبب مصدومیت نیمار به باشگاه بارسلونا حدود 238 هزار یورو می پردازد.
خوزه لوئیس رونکو پزشک تیم ملی برزیل پیش بینی کرد بهبودی نیمار 45 روز طول خواهد کشید.
نیمار در برزیل تحت درمان قرار دارد. در بازی های جام جهانی نیمار در پنج بازی چهار گل به ثمر رساند.
nilofar بازدید : 38 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (1)



از الساندرو نستا، اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد مقایسه مسی و مارادونا سوال پرسیده شده است.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، نستا در مورد مقایسه مارادونا و مسی اذعان دارد که هرگاه مسی بازنشسته شد، میتوانیم این قیاس را انجام دهیم، زیرا که لئو هم چنان یک فرصت دیگر برای کسب عنوان جام جهانی را دارد.

نستا می گوید: "البته مارادونا به همراه آرژانتین، موفق شد آلمان را شکست دهد و جام جهانی 1986 را کسب کند، او همچنین در آن مسابقات، جایزه توپ طلا را هم برد."

وقتی که از نستا در مورد این که هم چنان مسی را باید به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ قلمداد کنیم یا خیر، پرسیده شد او گفت: "البته که باید؛ مسی در فینال زیاد خوب بازی نکرد، اما او همیشه کارهای خارق العاده انجام داده و همیشه شگفت انگیز بوده است.

بنابراین آمار چه می گوید؟ مسی در سن 27 سالگی برای تیم ملی بازی های بیشتری انجام داده و گل های بیشتری نسبت به مارادونا به ثمر رسانده است. 42 گل در 93 بازی، در حالیکه مارادونا در 91 بازی، 34 گل به ثمر رسانده بود."

nilofar بازدید : 38 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

لوییس انریکه چهارشنبه درکنفرانس خبری که در دفتر آنتونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی باشگاه برگزار شده بود، شرکت کرد. این اولین مصاحبه او بعد از شروع رسمی تمرینات بارسلونا بود.

او در پاسخ به این سوال که از تیم برای فصل آینده چه انتظاری دارد، گفت: «من تیمی می خواهم که به همه چیز اهمیت دهد و مانند گذشته پیروز باشد. تیمی که گل های زیادی به ثمر رساند، دفاعی عالی داشته باشد، با تاکتیک بازی کند و در داخل و خارج از خانه با انگیزه باشد. من فقط نتیجه بازی را نمی خواهم بلکه می خواهم برنده بازی زیبا نیز باشم».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


او مخالف این نظر است که تیمش فقط یک تاکتیک خاص را دارد و می گوید: «ما از تمام تاکتیک ها تا جایی که در توان داشته باشیم استفاده می کنیم و یکی از آنها غیر قابل پیش بینی است. این تیم به خوبی در کنار یکدیگر جمع شده است و فشار مسابقات را نیز تحمل می کند. من از این موضوع که بازیکنانی دارم که می توانند تاکتیک های مختلفی را به نمایش بگذارند بسیار خرسندم و این باعث غافلگیری حریفان نیز می شود».

تغییرات زیادی در ترکیب بارسلونا در این تابستان به وجود آمده است که رفتن دو کاپیتان از تیم نمونه ای ار آن است، اما زمانی که از لوییس انریکه درباره کاپیتان این فصل بارسلونا سوال می شود او پاسخ می دهد: «کاپیتان ها تحمیلی نیستند، آنها باید خود را نشان دهند. آنها کم کم خود را در تیم نشان می دهند و ما هنوز در ابتدای راه هستیم. من خودم رهبر این تیم بودم و هستم. باید اطمینان حاصل شود و این بستگی به تیم دارد».

او مصاحبه خود را با این توضیحات به پایان برد: «اگر به جای تکیه بر خلاقیت های فردی، هرکس در تیم وظایف خود را به درستی انجام دهد و همه برای تیم تلاش کنند، شانس موفقیت ما برای فصل آینده زیاد خواهد بود».

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 997
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,817
  • بازدید ماه : 4,193
  • بازدید سال : 21,382
  • بازدید کلی : 437,182