loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
nilofar بازدید : 38 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

لوییس انریکه چهارشنبه درکنفرانس خبری که در دفتر آنتونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی باشگاه برگزار شده بود، شرکت کرد. این اولین مصاحبه او بعد از شروع رسمی تمرینات بارسلونا بود.

او در پاسخ به این سوال که از تیم برای فصل آینده چه انتظاری دارد، گفت: «من تیمی می خواهم که به همه چیز اهمیت دهد و مانند گذشته پیروز باشد. تیمی که گل های زیادی به ثمر رساند، دفاعی عالی داشته باشد، با تاکتیک بازی کند و در داخل و خارج از خانه با انگیزه باشد. من فقط نتیجه بازی را نمی خواهم بلکه می خواهم برنده بازی زیبا نیز باشم».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


او مخالف این نظر است که تیمش فقط یک تاکتیک خاص را دارد و می گوید: «ما از تمام تاکتیک ها تا جایی که در توان داشته باشیم استفاده می کنیم و یکی از آنها غیر قابل پیش بینی است. این تیم به خوبی در کنار یکدیگر جمع شده است و فشار مسابقات را نیز تحمل می کند. من از این موضوع که بازیکنانی دارم که می توانند تاکتیک های مختلفی را به نمایش بگذارند بسیار خرسندم و این باعث غافلگیری حریفان نیز می شود».

تغییرات زیادی در ترکیب بارسلونا در این تابستان به وجود آمده است که رفتن دو کاپیتان از تیم نمونه ای ار آن است، اما زمانی که از لوییس انریکه درباره کاپیتان این فصل بارسلونا سوال می شود او پاسخ می دهد: «کاپیتان ها تحمیلی نیستند، آنها باید خود را نشان دهند. آنها کم کم خود را در تیم نشان می دهند و ما هنوز در ابتدای راه هستیم. من خودم رهبر این تیم بودم و هستم. باید اطمینان حاصل شود و این بستگی به تیم دارد».

او مصاحبه خود را با این توضیحات به پایان برد: «اگر به جای تکیه بر خلاقیت های فردی، هرکس در تیم وظایف خود را به درستی انجام دهد و همه برای تیم تلاش کنند، شانس موفقیت ما برای فصل آینده زیاد خواهد بود».

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,162
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,982
  • بازدید ماه : 6,358
  • بازدید سال : 23,547
  • بازدید کلی : 439,347