loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 45 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (2)

 

دانی آلوز تاکنون 299 بازی برای بارسا انجام داده و در بازی روز شنبه میتونه به رکورد 300 بازی برسد.

بقیه در ادامه مطلب "چلسی برای من به معنای بازگشت به لندن بود،بعد از بارسلونا بهترین انتخاب من بود،مورینیو حرفهایی به من زد که دوست داشتم بشنوم و احساس مفید و مهم بودن رو به من منتقل کرد." "بارسلونا؟ فوق العاده بود،انها بهترین باشگاه جهانند. من سه سال فوق العاده رو با اونها سپری کردم وشش جام بردم، به جز لیگ قهرمانان تمام جام های ممکن رو بردم،به حضورم در آنجا افتخار می کنم." و حرف های دیماریا رو هم خودتون میدونین ....

منبع: فرق "ما" با "اونا"
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mahsa.S در تاریخ 1393/06/18 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

مبارکش باشه...خیلی بازیکن خوبیه...رفیق شفیق نیمارم که هس دیگه
مرررررررررررررررررررسیشکلک

این نظر توسط soheil cr7 در تاریخ 1393/06/18 و 8:57 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش امیرحسین
اول داداش بنرآرسنال کلابو بزار اینجا
وبعدش برا فیفاپیکس قالب مث این درست کن ممنون منتظرممممم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,447
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,267
  • بازدید ماه : 5,643
  • بازدید سال : 22,832
  • بازدید کلی : 438,632