loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 37 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

لیونل مسی نگاهی به گذشته و روزهای ابتدایی حضورش در بارسلونا کرده و به خاطر بازیکنی که اکنون شده است، از لاماسیا قدردانی می کند.بنا به گزارش Sport، مسی می گوید:

بارسا نیوز


"وقتی 13 سالم بود به اینجا آمدم و از اینکه همه چیز را دوست داشتم متعجب شده بودم، همه چیز با آنچه که من در روساریو، شهرم، دیده بودم، متفاوت بود. همه چیز لذت بخش بود. به اینجا آمدن خیلی خوب بود.

 

در ابتدا من 6 ماه بازی نکردم، چرا که انتقال تکمیل نشده بود پس از آن به خاطر مصدومیت. من در اولین بازی خود مصدوم شدم. لحظات سختی بود که به کندی می گذشت. به خاطر ارزش هایی که در لاماسیا آموخته ام به این بازیکنی که امروز هستم، تبدیل شده ام."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,699
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,519
  • بازدید ماه : 4,895
  • بازدید سال : 22,084
  • بازدید کلی : 437,884