loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 38 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (1)

بازیکنان بارسلونا امروز اولین تمرین خود پس از پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو(2-0) را زیر نظر لوئیس انریکه در کمپ ورزشی خوان گامپر انجام دادند.


در این تمرین، یوردی ماسیپ و فرمائلن نیز همراه سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کردند؛ هر چند که به گفته تیم پزشکی بارسا، این دو بازیکن هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده اند.

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 49 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (1)

به گزارش ولوبا , ارنستو  سخنگوی تیم ملی آرژانتین در مصاحبه ای رادیویی در مورد لیونل مسی گفت که او به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی با آلمان به میدان برود . او به ما نمیگوید که میخواهد بازی دوستانه ی تیم ملی را ترک کند اما ما درک میکنیم که اولویت او در حال حاضر باشگاه اوست .

بارسا نیوز


شما باید درک کنید که مسی نمادی از سخاوت و همبستگی است . او کاپیتان تیم ملی ماست . تا زمانی که مصدوم نبود هرگز تیم را ترک نکرد . ارنستو همچنین گفت مسی بار دیگر با رضایت کامل در تیم ملی بازی خواهد کرد .

سخنگوی تیم ملی آرژانتین همچنین گفت جراردو مارتینو تنها مقصر کسب نتایج ضعیف در بارسلونا نبود . وی افزود شاید او در زمان مناسبی به بارسلونا نرفت .

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

لیونل مسی نگاهی به گذشته و روزهای ابتدایی حضورش در بارسلونا کرده و به خاطر بازیکنی که اکنون شده است، از لاماسیا قدردانی می کند.بنا به گزارش Sport، مسی می گوید:

بارسا نیوز


"وقتی 13 سالم بود به اینجا آمدم و از اینکه همه چیز را دوست داشتم متعجب شده بودم، همه چیز با آنچه که من در روساریو، شهرم، دیده بودم، متفاوت بود. همه چیز لذت بخش بود. به اینجا آمدن خیلی خوب بود.

 

در ابتدا من 6 ماه بازی نکردم، چرا که انتقال تکمیل نشده بود پس از آن به خاطر مصدومیت. من در اولین بازی خود مصدوم شدم. لحظات سختی بود که به کندی می گذشت. به خاطر ارزش هایی که در لاماسیا آموخته ام به این بازیکنی که امروز هستم، تبدیل شده ام."

امیر (مدیرکل) بازدید : 30 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (5)
در طول 5 سال بازی نیمار در سانتوس او همواره مصدومیت را تجربه کرده است . نیمار جونیور قادر است که در سال جاری به موفقیت برسد هر چند که سردرگمی در مورد نحوه ی انتقالش هنوز هم وجود دارد .

بارسا نیوز

نیمار در طول تمرینات روز پنجشنبه دچار مصدومیت جزئی از ناحیه ی مچ پای چپ شد که همین مساله موجب شده است که بازی او برابر آلچه در یک علامت سوال بزرگ باشد . اگر چه مصدومیت او جدی نیست اما او بسیار بد شانس است .


نیمار از زمان پیوستنش به بارسلونا 4 بار مصدوم شده است . این ممکن است یکی از نگرانی های بزرگ در مورد او باشد . مدت کوتاهی پس از پیوستن نیمار به بارسلونا مشخص شد او دچار کم خونی است .


نیمار جونیور زمانی که در سانتوس بود از ناحیه ی چشم نیز مجروح شد و مدتی از عینکی خاص استفاده میکرد . دو سال بعد مچ پای او رگ به رگ شد و از مواد محافظت کننده ی خاصی استفاده میکرد . در همان سال او از ناحیه ی ران نیز مصدوم شد و تحت درمان فشرده ای قرار گرفت . در حال حاضر امید است که این بازیکن با غلبه بر این مصدومیت ها بار دیگر به میادین باز گردد .

 

امیر (مدیرکل) بازدید : 32 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

موندو دپورتیو امروز بیشتر جلد اصلی خود را به بازی سوپر کاپ اسپانیا اختصاص داد . شب گذشته اتلتیکو مادرید موفق شد رئال را شکست دهد . این شکست رئال مادرید موجب شد تا این تیم شانس کسب شش گانه را از دست دهد . موندو دپورتیو همچنین مینویسد مصدومیت نیمار و پدرو شانس را برای حضور منیر الحدادی در ترکیب بارسلونا مقابل آلچه افزایش داد و او میتواند برای اولین بار در یک بازی رسمی در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد . این روزنامه به بازی امروز سویا و والنسیا نیز اشاره کرد . بازی این دو تیم اولین بازی فصل جدید و بازی افتتاحیه ی لالیگا خواهد بود .


بارسا نیوز







اسپورت هم مانند موندو دپورتیو به بازی سوپرکاپ پرداخت و تیتر زد  " ضربه به رئال " . این روزنامه نیز به مصدومیت نیمار و احتمال حضور منیر الحدادی در ترکیب به جای او خبر داد . نیمار از مچ پا دچار مصدومیت خفیفی شده است و به بازی با آلچه نمیرسد . این روزنامه همچنین کنفرانس مطبوعاتی اخیر ژاوی را نیز پوشش داد و به نقل از ژاوی نوشت : " بردن حداقل چیزی است که ما می خواهیم " .


بارسا نیوز
امیر (مدیرکل) بازدید : 31 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

اختصاصی / درست چند روز پس از مراسم تحلیف پاپ فرانسیس بود که پاپ جدید دستور داد تا بهترین بازیکنان از سراسر جهان گرد هم آمده و برای صلح بازی برگزار کنند . وظیفه ی جمع آوری بازیکنان بر عهده ی باشگاه اینتر میلان گذاشته شد .

بنابراین داستان اولین مسابقه ی صلح ادیان با هدف گسترش و ترویج ارزشهای بنیادین برگزار خواهد شد . این مسابقه در تاریخ 1 سپتامبر در ورزشگاه المپیک رم برگزار میشود .

بارسا نیوز


خاویر زانتی با بازیکنانی همچون : ساموئل اتوئو , میکل آرتتا , لیونل مسی , دیوید ترزگه , روکه سانتا کروز , رودریگز , نیمار جونیور , گابریل هاینزه , یوسی , فرناندو فرناندو ماسلرا , فرانچسکو توتی , آندره آرشاوین , آندره پیرلو , زیدان , استفانو , سولی مونتاری , مارکس سنا , روبرتو باجو , باتیستوتا , بوفون , ایوان و .... صحبت کرده است و آنها نیز شرکت در این مسابقه را تایید کرده اند .

پاپ فرانسیس خواستار اهمیت دادن به ورزش به خصوص فوتبال در جهان شده است . این یک رویداد منحصر به فرد در ترویج امید به آینده در جهان است .

امیر (مدیرکل) بازدید : 65 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش منابع ایتالیایی؛ او هم اکنون در COSTA DEL MARFIL سالرنو و در ویلای اختصاصیش کنار خانواده؛ در حال گذراندن تعطیلاتش است.
لئو مسی که پس از پایان جام جهانی در شهر زادگاهش "روساریو" اقامت داشت روز سه شنبه وارد بارسلونا شد و از آنجا با جت شخصیش راهی جنوب ایتالیا و شهر سالرنو شد.

به گزارش منابع ایتالیایی؛ او هم اکنون در COSTA DEL MARFIL سالرنو و در ویلای اختصاصیش کنار خانواده؛ در حال گذراندن تعطیلاتش است.

مسی روز شنبه به پورتو خواهد رفت تا در بازی خداحافظی دکو شرکت کند. روز 5 آگوست نیز روزی است که او به تمرینات بارسلونا اضافه خواهد شد.

بارسا نیوز

امیر (مدیرکل) بازدید : 34 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

اختصاصی / جایزه بازی جوانمردانه توسط فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا به بارسلونا داده شد . نکته ی جالب اینجاست که بارسلونا ب نیز این جایزه را کسب کرده است . هیچ باشگاه دیگری نتوانسته بود در تیم اول و تیم دوم خود این جایزه را به دست بیاورد .

این ششمین جایزه ی بازی جوانمردانه است که به بارسلونا تعلق گرفته است . فصل گذشته بارسلونا با 79 امتیاز بالاتر از سایر تیم ها توانست این جایزه را کسب کند .

بارسا نیوز
امیر (مدیرکل) بازدید : 36 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)
گروهی از ستارگان فعلی و قدیمی دنیای فوتبال قرار است در یک دیدار نمایشی با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیریه و اشاعه صلح در پایتخت ایتالیا به میدان بروند.
در این بازی که روز نخست ماه سپتامبر (10 شهریور)، ساعت 20:45 به وقت اروپای مرکزی در استادیو المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد، ستارگانی همچون لیونل مسی، زین‌الدین زیدان، ساموئل اتوئو،‌ آندره‌ا پیرلو و خاویر زانتی به میدان خواهند رفت.
این بازی که ایده‌ آن را پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان داد با هدف حمایت اقشار ضعیف جوامع اروپایی، آمریکای جنوبی و سایر نقاط دنیا و به همت 2 بنیاد خیریه برگزار می‌شود که یکی از آنهایک نهاد آموزشی عام المنفعه به نام اسکولاس اوکورنتس است و دیگری بنیاد خیریه فوندازیونه اونولوس با مدیریت خاویر زانتی و همسرش است.

 

 

     

عواید حاصل از این بازی خیریه قرار است به پروژه مشترک این 2 بنیاد برای حمایت از تحصیل کودکان بی‌بضاعت بوینس آیرس اختصاص پیدا کند.

در این دیدار که علاوه بر زیدان و مسی، ستارگان دیگری همچون روبرتو باجو، جان‌لوئیجی بوفون و یوتو ناگاتومو نیز حضور خواهند داشت

امیر (مدیرکل) بازدید : 40 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 تیم رویایی جام جهانی 2014 که با رای گیری کاربران سایت فیفا انتخاب شده اند، معرفی شد.

به گزارش سایت فدراسیون بین المللی فوتبال، کاربران سایت فیفا از 27 ژوئن تا 13 جولای فرصت داشتند تیم رویایی خود را برای جام جهانی 2014 انتخاب کنند.

 

کسانی که در این رای گیری شرکت کرده بودند در قرعه کشی شرکت داده شدند و پنج نفر برنده جوایز درنظر گرفته شده برای این مسابقه که مدل های مختلف گوشی تلفن همراه سونی است، شناخته شدند. 

 

مشاهده در ادامه مطلب

 

علاوه برآن، هر یک از این پنج نفر پیراهن ویژه ای با نقش تیم رویایی جام جهانی 2014  منتخب اعضای باشگاه تارنمای فیفا دریافت خواهند کرد. نکته جالب در این تیم، حضور سه مدافع از تیم ملی برزیل است که بدترین خط دفاعی جام را به نام خود ثبت کرد!

تیم رویایی جام جهانی 2014 به شرح زیر است: 

 

دروازه بان:مانوئل نویر(آلمان)

 

مدافعان: داوید لوییز(برزیل)، متس هوملس( آلمان)، مارسلو(برزیل)، تیاگو سیلوا(برزیل)

 

هافبک ها: آنخل دی ماریا(آرژانتین)، جیمز رودریگز (کلمبیا)، تونی کروس(آلمان)

 

مهاجمان: لیونل مسی(آرژانتین)، توماس مولر(آلمان)، نیمار(برزیل)

 

سرمربی: یواخیم لوو(آلمان)

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,533
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,353
  • بازدید ماه : 5,729
  • بازدید سال : 22,918
  • بازدید کلی : 438,718