loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 38 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

"این لحظه برای من آسان نیست.من کسی نیستم که دوست داشته باشد زیاد صحبت کند.اما سعی میکنم ازش لذت ببرم."
"ما نتوانستیم مشکلات زانویم را حل کنیم،اما سعی خود را خواهم کرد.در حال حاضر بدون نیاز فشار برای بازی هستم."

 

"وقتی من در زادگاهم با برادر و دوستانم بازی میکردم هرگز همچین تصوری نداشتم.من با میلیون ها رویا زندگی میکردم..."

"من با بهترین بازیکنان بازی کردم همچنین با بهترین انسان ها.تشکر زیاد،دلم برایتان خیلی تنگ می شود"

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,547
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,367
  • بازدید ماه : 6,743
  • بازدید سال : 23,932
  • بازدید کلی : 439,732