loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 43 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از کسب عنوان دومي بارسا در لاليگا استعفا کرد.

 

 



  تاتا مارتينو سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از توقف تيمش در نيوکمپ مقابل اتلتيکو و از دست دادن عنوان قهرماني لاليگا از سمت سرمربي‌گري بارسا استعفا کرد.

ادامه خبر... + متن مصاحبه


متن مصاحبه ی مارتینو :

"پس از توافق دو جانبه من دیگر نمیخواهم مربی بارسلونا باشم ( استعفا میدهم ) . من میخواهم از رئیس باشگاه و ساندرو راسل و زوبی زارتا تشکر کنم . من متاسفم که نتوانستم به اهداف تیم دست یابم . من میخواهم از تمام کسانی که من را حمایت و پشتیبانی کردند تشکر کنم . بارسا برایم در قالب یک میراث بزرگ است چرا که بازیکنان واقعا قابل تحسین هستند . مارتینو همچنین به اتلتیکو مادرید برای کسب قهرمانی لالیگا تبریک گفت ."


بارسلونا در هفته پاياني لاليگا در حالي که مي‌توانست با غلبه بر اتلتيکو مادريد جاي اين تيم را در صدر بگيرد و عنوان قهرماني را کسب کند، به نتيجه مساوي بسنده کرد تا اتلتيکو مادريد پس از بيش از يک دهه به سلطه بارسلونا و رئال مادريد در لاليگا پايان داده و قهرمان شود.

از لوئيس انريکه به عنوان گزينه اصلي هدايت کاتالان‌ها نامبرده مي‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,023
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,843
  • بازدید ماه : 4,219
  • بازدید سال : 21,408
  • بازدید کلی : 437,208