loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 47 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

توضیح مسی درباره دست ندادن به کودک مشتاق

لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین گفت: اگر من به کودکی که می‌خواست به من دست بدهد دست ندادم فقط به این خاطر بود که او را ندیدم

لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت:‌ من قبل از بازی با بوسنی کودکی را که می‌خواست به من دست بدهد اصلا ندیدم زیرا تمام حواسم معطوف مسابقه بود
 متاسفانه جمع کثیرای از رسانه‌های خبری اعلام کردند که من این کودک را نادیده گرفته‌ام در حالی که این نظر درست نبود و صحت نداشت من هرگز قصد بدی در این رابطه نداشتم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,012
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,832
  • بازدید ماه : 5,208
  • بازدید سال : 22,397
  • بازدید کلی : 438,197