loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 44 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه شخصی‌اش نوشت بهتر است هواداران فوتبال به مسی توهین نکنند.
علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه شخصی‌اش پس از باخت تیم ملی به آرژانتین و اینکه گفته می‌شود به صفحه شخصی این بازیکن و داور بازی از سوی هواداران ایرانی حمله مجازی صورت گرفته، نوشت:

«دوستان عزیز، دلیل نمی‌شود اگر مسی به تیم ملی ایران گل زده به صفحه شخصی او برویم و به او توهین کنیم چرا که با این کار فرهنگ خودمان را زیر سئوال می‌بریم.»

امیر (مدیرکل) بازدید : 34 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید که تمام هم‌تیمی‌هایش به حرف‌های مسی کاملا گوش می‌کنند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برزیل، آگوستو فرناندز در پاسخ به این سوال که اگر در تیم ملی آرژانتین بازیکنی مصدوم شود، این کادر پزشکی است که نظر نهایی را درباره او می دهد یا کادر فنی اظهار کرد:

این یک تصمیم جمعی است. اگر بازیکنی احساس کند که می‌تواند بازی کند نظرش را می‌گوید اما قطعا نظر تیم پزشکی هم اهمیت دارد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 51 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)


دلجویی از مسی چه قدر هزینه دارد؟
چقدر از بودجه فدراسیون فوتبال کم خواهد شد اگر به نشانه عذرخواهی و حتی یادبودی از فوتبال ایران هدیه ای تقدیم مسی کند؟

- وقتی در بحبوحه جام جهانی 1990 زلزله وحشتناک شمال ایران رودبار و منجیل را لرزاند و خسارات  زیادی برجای گذاشت و خانواده های بسیاری را داغدار کرد یورگن کلینزمن طی واکنشی جالب با مردم  زلزلزه زده کشورمان ابراز همدردی کرد  که فدراسیون فوتبال ایران این اقدام او را بی پاسخ نگذاشت.

امیر (مدیرکل) بازدید : 47 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

توضیح مسی درباره دست ندادن به کودک مشتاق

لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین گفت: اگر من به کودکی که می‌خواست به من دست بدهد دست ندادم فقط به این خاطر بود که او را ندیدم

لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت:‌ من قبل از بازی با بوسنی کودکی را که می‌خواست به من دست بدهد اصلا ندیدم زیرا تمام حواسم معطوف مسابقه بود
 متاسفانه جمع کثیرای از رسانه‌های خبری اعلام کردند که من این کودک را نادیده گرفته‌ام در حالی که این نظر درست نبود و صحت نداشت من هرگز قصد بدی در این رابطه نداشتم.

امیر (مدیرکل) بازدید : 56 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

برزیل برای اینکه همچنان شانس اول قهرمانی باشد باید بهتر از این بازی کند.

دیه گو مارادونا شب گذشته همراه با زیکو فوق ستاره سابق برزیل میهمان برنامه"LA ZURDA" تلویزیون ونزوئلا بود. برنامه ای که ویژه جام جهانی است و این دو به تفسیر بازی برزیل پرداختند.

مارادونا پس از پایان بازی عنوان داشت : " تیم اسکولاری بیش از حد به نیمار وابسته است. اگر روز ، روز نیمار نباشد و او به خوبی صاحب توپ نشود ، برزیل هم کاری از پیش نمی برد.برزیل برای اینکه همچنان شانس اول قهرمانی باشد باید بهتر از این بازی کند. این تیم هنوز کار دارد "

امیر (مدیرکل) بازدید : 47 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

گل های بازی :
آلمان : توماس مولر ( دقیقه 11 - پنالتی ) - متس هوملز ( دقیقه 32 ) - توماس مولر ( دقیقه 45 ) - توماس مولر ( دقیقه 78 )
پرتغال : -
اخطار های بازی :
آلمان : -
پرتغال : ژوئائو پریرا ( كارت زرد ) - په په ( كارت قرمز )

امیر (مدیرکل) بازدید : 367 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

مجسمه مسی ، مارادونا و باتیستویا

 کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت های جام جهانی، یک شبکه تلویزیونی با ادای احترام به دیه گو آرماندو مارادونا، گابریل باتیستوتا و لیونل مسی، مجسمه ای از آن ها را در میدان امبلماتیک در منطقه رکولتا در بوئنوس آیرس قرار داد.
 

به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم. من هرگز تصور نمی کردم که بدین شکل از من تقدیر شود و به من احترام گذاشته شود. این باعث می شود که من افتخار می کنم و من از شما بسیار ممنون هستم.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های نویسندگان بارسا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان بارسا نیوز می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
شنیدین میگن «زن و شوهر جنگ کنند، ابلهان باور کنند»؟ حالا کار مسی و باشگاه بارسلونا شده "پدر مسی و مدیرای بارسلونا بحث کنند ابلهان باور کنند" که ابلهان در این جا "اشاره دارد" به "مادریسموها"...

.:MESSIOFICIAL.IR:.


*قرارداد لیونل مسی با بارسلونا یکی از مهمترین تیترهایی بود که خبرگزاری ها و رسانه ها هر روز بهش می پرداختند و حرف های ضد و نقیض اینقدر حول مسی زیاد بود که دیگه تشخیص راست و دروغ برای همه سخت شده بود...

امیر (مدیرکل) بازدید : 41 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)
پس از نمایش‌های ضعیف مسی در این فصل، انتقاد‌های شدیدی از او شد ولی هم تیمی برزیلی اش معتقد است که مهاجم آرژانتینی تا پای مرگ می‌جنگد.

نیمار، ستاره ی بارسلونا مصر است که مسی باری اضافه در بارسونا نیست.مهاجم آرژانتینی پس از مصدومیت‌های متعددی که گریبان گیرش شد، فصل خوبی را پشت سر نگذاشت

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/10358199_245866738941225_1905875957_n.jpg

و انتقادات شدیدی نسبت به او شد.با این حال، هم تیمی او به حمایت از او پرداخته و از اهمیت او در رختکن کاتالان‌ها صحبت کرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,163
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,983
  • بازدید ماه : 4,359
  • بازدید سال : 21,548
  • بازدید کلی : 437,348