loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 41 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

"مشتاقانه منتظر شنیدن سرود بارسا در نوکمپ هستم"
من از باشگاه ممنونم که منو باور داشت.این یک روز بسیار ویژه برای من است.امروز ما ساخت یک بارسای جدید را شروع میکنیم،یک بارسای هیجان انگیز.عصر امروز ما شروع به تصمیم گیری های مهم میکنیم.

من هرگز درباره سرمربی شدن در تیم اول بارسا فکر نکردم.اگر شما درباره ی آن فکر کنید،آن اتفاق نمی افتد!

چگونه خودم را به عنوان یک مربی تعریف میکنم؟
خوش تیپ،قد بلند،دوست داشتنی،آستوریایی... (با خنده)
بیش از یک مربی باید یک رهبر باشی.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,682
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,502
  • بازدید ماه : 5,878
  • بازدید سال : 23,067
  • بازدید کلی : 438,867