loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 36 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

لوییس انریکه، در کنفرانس خبری معرفی اش به عنوان سرمربی جدید بارسلونا از رابطه اش با توتی بیشتر سخن گفت.به گزارش فوتبال ایتالیا، از وی درباره شایعات روابط تیره و تارش با توتی سوال شد که او به شوخی چنین جواب داد: "رابطه من با فرانچسکو؟ همچنان مرا آزار می دهد، همانند آرنج مائورو تاسوتی!

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/201702968.jpg

روزی که من جداییم از رم را اعلام کردم، او یکی از معدود بازیکنانی بود که به دیدارم آمد و با من صحبت کرد. من هنوز هم رابطه فوق العاده ای با او دارم، من با بسیاری از بازیکنانم در رم همچنان در ارتباط هستم. با توتی، به عنوان کاپیتان تیم، رابطه محکمی داشتم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,821
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,641
  • بازدید ماه : 5,017
  • بازدید سال : 22,206
  • بازدید کلی : 438,006