loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 34 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازهم از سوي سرمبيان تيم هاي مختلف ملي، بازيكناني براي حضور در جام جهاني دعوت نشده اند كه در حقيقت با مشكل مصدوميت نيز مواجه نبوده اند. در اين يادداشت به معرفي تيمي از اين بازيكنان خواهيم پرداخت كه از لحاظ تئوري مي توانستند در اين رقابت ها حضور داشته باشند.

 

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/786103573.jpg

 

1- ديگو لوپز - اسپانيا

در اين فصل ديگو لوپز در رئال مادريد و در رقابت هاي لاليگا بر ايكر كاسياس ترجيح داده شد، اما چنين اتفاقي در تيم ملي اسپانيا بر وي رخ نداد و او با وجود مصدوميت ويكتور والدز، حتي به عنوان دروازه بان سوم نيز به اين رقابت ها دعوت نشد و به جاي آنها از سوي كادر فني اين تيم از رينا و داويد دخه آ براي جام جهاني برزيل فراخوانده شدند.

 

2- رافينيا - برزيل

رافينيا براي آخرين بازي دوستانه تيم ملي برزيل به تيم ملي اين كشور پس از مدت ها دعوت شده بود، اما اين مدافع بايرن مونيخ در ليست نهايي برزيل براي جام جهاني جايي نداشت. اين اتفاق مي تواند براي اين مدافع كناري تلخ باشد، چون او نمي تواند در جام جهاني كه كشورش ميزبان آن است حضورداشته باشد.

3- آروالو آربلوئا - اسپانيا

آربلوئا مدت ها مصدوم بود و نتوانست براي تيم باشگاهي خود رئال مادريد به ميدان برود. اما او در هفته هاي اخير سلامتي خود را بازيافته بود و توانسته بود در چند بازي نيز براي تيم خود به ميدان برود، اما با اين حال به تيم ملي اسپانيا دعوت نشد. در رقابت هاي جام جهاني گذشته، او به عنوان بازيكن ثابت به ميدان مي رفت.

4- اريك آبيدال - فرانسه

اريك آبيدال فرانسوي، فصل گذشته از باسلونا به موناكو پيوست و در تيم جديدش به عنوان بازيكن اصلي بازي هاي خوبي را به نمايش گذاشت. با اين وجود اين بازيكن با تجربه براي جام جهاني به كادر تيم مل فرانسه دعوت نشد. 67 بازي ملي در كارنامه اين مدافع فرانسوي ديده مي شود.

5- اشلي كول - انگلستان

اشلي كول به صورت شگفت آوري به تيم ملي انگليس دعوت نشد و روي هاجسون براي دفاع سمت چپ تيم خود در جام جهاني از حضور كول چشم پوشي نمود. اين مدافع 34 ساله كه در اين فصل از بازيكنان ثابت چلسي به حساب مي آمد، بعد از دعوت نشدن به تيم ملي براي هميشه از فوتبال ملي كناره گيري كرد.

6- كاكا - برزيل

كاكا در تابستان گذشته از رئال مادريد به ميلان پيوست تا بتواند در سال جام جهاني بازي هاي بيشتري براي تيم خود انجام دهد و از شانس بيشتري براي حضور در اين رقابت ها برخوردار شود. با اين وجود اسكولاري از حضور او در تيم خود صرف نظر كرد و با بازيكناني جوان تر را به او ترجيح داد.

7- روبينيو - برزيل

روبينيو كه در اين فصل براي ادامه فوتبال خود به برزيل بازگشته بود، همانند كاكا اميد زيادي براي حضور در جام جهاني در كشور زادگاهش داشت كه از حضور او نيز در اين رقابت ها نيز صرف نظر شد. از او همانند كاكا براي انجام ديدار دوستانه مقابل انگلستان دعوت شده بود، اما اين بازي براي جام جهاني كافي نبود.

8- ايسكو - اسپانيا

به دليل وجود رقابت زياد در بين هافبك ها در تيم ملي اسپانيا، ايسكو ستاره جوان مادريدي نتوانست به كادر تيم ملي اسپانيا براي جام جهاني راه يابد. ايسكو كه تابستان گذشته از مالاگا به رئال مادريد آمده است، آينده روشني پيش روي خود دارد و به طور يقين در آينده از بازيكنان اصلي اين تيم به حساب خواهد آمد.

9- سمير نصري - فرانسه

شايد بزرگترين شگفتي در بين دعوت نشدگان به جام جهاني سمير نصري باشد. با وجود عملكرد بسيار خوب اين بازيكن فرانسوي در منچسترسيتي او به تيم ملي فرانسه دعوت نشد، در هفته گذشته او موفق به ثمر رساندن  گل قهرماني تيمش در رقابت هاي ليگ جزيره شده بود.

10- فرانچسكو توتي - ايتاليا

توتي براي آخرين بار در سال 2006 براي تيم ملي ايتاليا به ميدان رفته بود و اميد داشت با توجه به فصل خوبي كه در باشگاه خود رم، پشت سر گذاشته بود بار ديگر به تيم ملي دعوت شود. اما چزاره پراندلي سرمربي اين تيم پيش از اين گفته بود كه توتي در برنامه هاي او در جام جهاني هيچ جايي ندارد.

11- كالوس توز - آرژانتين

دعوت نشدن از كارلوس توز همانند سمبر نصري با پرسش هاي فراواني به همراه بود و به نوعي شگفتي بزرگي به حاب مي آمد.كارلوس توز كه در يوونتوس بازي هاي بسيار خوبي انجام داده بود و به قهرماني سري آ نيز رسيده بود، مي بايست جام جهاني را از خانه تماشا كند و به جاي او فرانكو دي سانتو از تيم وردربرمن به تيم ملي آرژانتين دعوت شد كه در اين فصل تنها چهار گل به ثمر رسانده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,017
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,837
  • بازدید ماه : 6,213
  • بازدید سال : 23,402
  • بازدید کلی : 439,202