loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 32 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پائولوی عزیز ،

 

این رو میدونم که هر بازیکنی روزی در فوتبال بازنشسته خواهد شد، و بعضی ها زود تر از دیگران.بهرحال، من فکر میکنم تو هیچوقت نباید بازنشسته میشدی.

 

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/143575336.jpeg

 

تو مالدینی بزرگ هستی. "خستگی ناپذیر". اما واقعیت این است که تو 40 ساله هستی و همچنان رقابت میکنی.

 

ادامه ...

تو بازی خود را وقتی که من کودک بودم شروع کردی و من هیچوقت از تعریف کردن از تو دست برنداشتم. مردم میگویند وقتی که بزرگ شوی، الگوهای خود را فراموش میکنید، اما من نه. من به تعریف کردن از تو حتی بیش از پیش ادامه دادم.

من شیوه ی دفاع کردن تو را تحسین میکنم، فداکاری و نظم و انضباط تیمی، اما بیش از این ها، نوع زندگی کردن فوتبالیت را، چیزی که سعی کردم در بارسا از آن کپی برداری کنم. من هیچ وقت نمیتوانم در یک کنفرانس خبری و یا یک خطا در زمین فوتبال کلمه ی بدی از تو استفاده کنم. تو یک الگوی کامل هستی که نشان میدهی لازم نیست که برای یک مدافع خوب بودن با خشونت بازی کرد. تو نشان میدهی که کار فوتبالیست ها فقط گلزنی نیست.

تو به من نشان دادی که همیشه باید در بازی نقشی ایفا کرد، مهم نیست چه کسی حریف شما باشد. تو جوایز بیشمار و عناوین متعددی همراه با باشگاه بزرگی مثل میلان و تیم ملی ایتالیا کسب کردی. این آسان نبوده است. حالا، تو بازنشسته شدی و من ناراحتم چرا که رویایم به واقعیت نپیوست. آرزو داشتم که بتوانیم در یک تیم با هم بازی کنیم.

فوتبال دیگر مانند مالدینی در خود نخواهد دید. این فقط میلان نیست که یک بازیکن بزرگ را از دست داده است. مردمی که تو را تحسین میکنند نیز یک الگو را از دست دادند.

برای تو آینده ای پر از شادی را آرزو میکنم. ممنون از اینکه چنین شخصیتی بودی و همه ی چیزهایی که به فوتبال دادی.

کارلس پویول."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,848
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,668
  • بازدید ماه : 5,044
  • بازدید سال : 22,233
  • بازدید کلی : 438,033