loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
Amin بازدید : 35 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در گفتگو با رادیو لارد آرژانتین شرکت کرده و در مورد اظهارنظر اخیر آنخل کاپا، سرمربی سابق آرژانتینی که اخیرا گفته بود که مسی آن شور وهیجان وعشقش به فوتبال را از دست داده، نظرش را مطرح کرد و گفت:« نمی دانم چرا کاپا چنین حرفی زده.من درتلاشم تا سطح فوتبالم را بهبود ببخشم. تمام وقتم را صرف فوتبال کرده ام و خودم این طور حس می کنم.»

دراینجا می توانید متن صحبت های مسی را مطالعه کنید:

*شرایط بعد از مصدومیت: من با  آرامش تمام روزهای مصدومیت را پشت سرگذاشتم. مدتها بود که متوقف بودم.حالا هم درکمال آرامش هستم. بازی به بازی حس بهتری دارم و همه چیز طبق برنامه ریزی هایمان پیش می رود

*جام جهانی: با گذشت هرروز، به جام جهانی نزدیک تر می شویم و زمان خیلی زود می گذرد. این روزها همه سرگرم بازیهای باشگاهی هستند. بارها این را گفته ام که آرژانتین همیشه یکی از نامزدهای قهرمانی است؛ حالا چه خوب تورنمنت را شروع کند و چه بد. ما در شرایط خوبی به برزیل خواهیم رفت

*انتقادات و صحبت های اخیر کاپا: من به صحبت های کاپا اهمیت زیادی ندادم.نمی دانم چرا چنین حرفی زده؛ من به این فکر می کنم که به سطح همیشگی ام برسم. من تمام زمانم را وقف فوتبال کرده ام. وقتی گل نمی  زدم هم از عملکردم راضی بودم. من به این حرفهایی که زده می شود فضا نمی دهم. دقیقا می دانم که چه توانایی هایی دارم و چه حسی به فوتبال دارم.

*تیم ملی آرژآنتین: تیم و گروه خوبی هستیم. بازیکنان قدرتمندی داریم و اوضاعمان خوب است

*زندگی به عنوان یک پدر: تیاگو یک پدیده است. او حالا شروع به راه رفتن کرده . وحشتناک است. اصلا متوقف نمی شود. او یک پدیده است. بیشتر مادرش را دوست دارد و من آرام هستم. از حضور درخانه وتماشای تلویزیون لذت می برم

*جوایز و رکوردها: خیلی زیباست که اینجا هستم. حالا این مرحله می گذرد و مرحه بعدی آزاد می شود و من از آن هم مرحله هم رد می شوم. اگر اوضاع خوب پیش برود هم دیوانه  نمی شوم و زیاد به این ماجرا اهمیت نخواهم داد.

*پست در زمین چمن: من از این طرف و آنطرف شنیده ام که می گویند که من عقب تر از قبل یا در پست دیگری بازی می کنم. ولی تیم ما همچنان بدون بازیکن 9 کار می کند و من بازیکن 9 کاذب تیم هستم که از دوران گواردیولا هم از این سیستم استفاده می کردیم. پست من همان پست همیشگی است

*تاتا مارتینو: او شناخت کمی از باشگاه، روزنامه نگاران، مردم و... دارد. اما فراتر از دانش او به عنوان یک سرمربی، تاتا انسان باهوشی است و می داند که چطور باید همه چیز را مدیریت کند.


خبر اختصاصی وبسایت رسمی لیونل مسی در ایران


برچسب ها مسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,556
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,376
  • بازدید ماه : 4,752
  • بازدید سال : 21,941
  • بازدید کلی : 437,741