loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 27 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

مارک ویلموتس بسیار خوشحال است که چنین بازیکنی در تیم دارد. مارک ویلموتس، مربی بلژیک گفته ادن آزار را به لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار ترجیح می‌دهد.

مارک ویلموتس بسیار خوشحال است که چنین بازیکنی در تیم دارد. مارک ویلموتس، مربی بلژیک گفته ادن آزار را به لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار ترجیح می‌دهد.

ستاره 23ساله چلسی در دیدارهای اخیر لیگ برتر فوق‌العاده بوده و کمک کرده تیمش به صدر جدول برسد.ویلموتس که آزار را در جام جهانی در اختیار دارد گفت: «بلژیک برای ادن تیمی است که می‌تواند او را تا سطح رویاهایش بالا ببرد.

ادن حتی در تیمی بسیار قدرتمند هم خودش را بیش از بقیه نشان می‌دهد. او از بازیکنان دیگر چیزی بیشتر دارد. او از نظر فنی حیرت‌انگیز است. اگر من بودم او را روی سکوی توپ طلا می‌بردم چون واقعا استعدادش من را متقاعد کرده است.

اگر به من بگویید که از بین مسی، رونالدو و نیمار یکی را انتخاب کنم، من آزار را انتخاب می‌کنم.

او در حال حاضر بازیکن محوری چلسی است. مسی و رونالدو پنج سال است که بارسلونا و رئال مادرید حضور یافته‌اند و تفاوت رقم زده‌اند، و ادن هم پس از پنج سال این‌گونه خواهد بود.

او البته ضعف‌های کوچکی هم دارد که مورینیو و من آنها را یافته‌ایم. اما این روزها ضعف‌هایش را عملا نمی‌بینید. او قبلا کمی بی‌تفاوت بود ولی حالا نیست. عملکرد دفاعی او عالی است و او در خدمت تیم است.»

                                                                       

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,713
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,533
  • بازدید ماه : 6,909
  • بازدید سال : 24,098
  • بازدید کلی : 439,898