loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 37 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
 ایوان راکیتیچ، هافبک جدید بارسا، با ستایش از لیونل مسی، هافبک آرژانتینی را یک بازیکن جادویی توصیف کرد. راکیتیچ که در این تابستان با انتقالی 20 میلیون یورویی از سویا به بارسا پیوست، تایید کرد که از دیدن کیفیت ستاره آرژانتینی در تمرینات متعجب شده است
او به خبرنگاران گفت:" من تنها چند بار با لئو تمرین کردم زیرا او بعداز جام جهانی، به تازگی به تیم اضافه شده است. گاهی اوقات من در تمرینات می ایستم و او را تماشا می کنم. او جادویی است. من او را تحسین می کنم و از او یاد می گیرم. او با هر حرکتی که انجام می دهد، همه را تحت تاثیر قرار می دهد. او کاملا معمولی رفتار می کند و اصلا به اینکه یک ستاره بزرگ است، توجه ندارد."
راکیتیچ همچنین در مورد لوئیس انریکه، سرمربی بارسا صحبت کرد و گفت:" من در مورد پست بازی ام هنوز با انریکه صحبت نکردم زیرا هنوز در تمرینات هستیم. کمی زمان لازم است. او معمولا با من صحبت می کند. برای او جزئیات خیلی مهم است. او به چیزهای کوچک اهمیت زیادی می دهد. او به من گفته که وقتی مقابل تیم قبلی اش، سلتا، بازی می کردم، تشخیص داده که بازیکن خوبی هستم."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,723
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,543
  • بازدید ماه : 6,919
  • بازدید سال : 24,108
  • بازدید کلی : 439,908