loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 31 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
ایوان راکیتیچ، خرید تابستانی باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه ال‌پارتیدو د‎‌لاس دوسه شبکه کوپه شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی، از اردوی پیش فصل بارسا گرفته تا لوئیس انریکه، مسی، ژاوی، لوئیس سوارس و رائول صحبت کرد.
 
این گزیده ای از صحبت های اوست:
 
 
*پیش فصل: ما به شدت و باجدیت زیادی تمرین می‌کنیم و انگیزه‌های زیادی داریم. در مجموع بارسا کیفیت بالایی دارد و اعضای کادر فنی برروی جزئیات کار می‌کنند. مشخص است که من در بزرگترین باشگاه دنیا هستم. این فقط حرف من نیست و واقعیت است.
 
*لوئیس انریکه: او ایده‌های تیم را به خوبی می‌شناسد.همه چیز را به وضوح می‌بیند و انگیزه‌های زیادی دارد. حالا خواهیم دید که او از من چه خواسته‌هایی دارد ولی مرا به خوبی می‌شناسد. می‌خواهم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به فصل قبلم در سویا داشته باشم. می‌خواهم بهتر شوم و امیدوارم که سرمربی بداند که چطور از بازی من بهترین بهره را ببرد.
 
*شروع در بازی با نیس: انگیزه‌های زیادی دارم. مهمترین نکته این است که ریتم خوبی داشته باشم. برای موفقیت به بارسا آمده‌ام ، نه برای اینکه روزی بگویم که برای بارسا بازی کرده‌ام.
 
*سیستم بازی: حالا خواهیم دید. من فرد مناسبی برای صحبت کردن دراین باره نیستم. فقط می‌خواهیم سال خوبی را پشت سربگذاریم. تیم قدرتمند و متحدی داریم.
 
*لیونل مسی: شک کردن به کیفیت مسی به نظرم شرم آور است . او همچنان بهترین بازیکن دنیاست و با کارهایی که انجام می‌دهد، همه نگاه‌ها روی اوست. او بهترین است و از بازی کردن کنار او لذت خواهیم برد.
 
*ژاوی: تجمع بازیکنان خط میانی؟ او به خاطر منافع تیم دربارسا ماند و بازیهای زیادی را انجام خواهد داد. لازم نیست در مورد ژاوی صحبت شود. او کیفیت فوق العاده‌ای دارد و ماندنش بهترین خبر ممکن بود.
 
*لوئیس سواز: آیا نیمار- مسی، سوارز  بهترین خط حمله دنیا هستند؟ شنیدن نام این سه بازیکن کافی است تا بدنت بلرزد.
 
*مودریچ- راکیتیچ: زیباست که بتوان دو بازیکن از یک کشور کوچک را در باشگاه‌های به این بزرگی ببینیم. هرکدام از ما برای منافعمان می‌جنگیم و امیدوارم که درپایان فصل اوضاع برای من بهتر باشد.
 
*رائول: تنها در یک نیم فصل در کنار او در شالکه بودم ولی درس‌های زیادی از او آموختم. او مثل پدر ما بود و همیشه به ما کمک می کرد.
 
*انتخاب ملیت کروات به جای سوئیسی: من عاشق کشورم و مردم کشورم هستم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا در جام جهانی برای کرواسی بازی کنم و نه سوئیس.
برچسب ها راکیتیچ , لیونل مسی , مسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,644
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,464
  • بازدید ماه : 4,840
  • بازدید سال : 22,029
  • بازدید کلی : 437,829