loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 27 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (2)
بازیکن تیم ملی برزیل برای تبلیغ تشک به ژاپن رفت.وی در مصاحبه کوتاهی در یک شبکه تلویزیونی در توکیو که برای تبلیغ تشک ای آی آر رفته بود گفت: من همیشه آرزو داشتم در اروپا بازی کنم و آرزوی دوران کودکیم برآورده شد.
 



وی ادامه داد: برای اینکه بهترین بازیکن در دنیا باشم تلاش نکردم، بلکه تلاش کردم بازیکنی باشم که الگویی برای نوجوانان و مردم کشورم باشم و به کشورم کمک کنم.

وی در مورد وضعیت سلامتیش گفت: روز به روز بهتر می شوم و در تلاش هستم خود را به تمرینات در این فصل بازی بارسلونا برسانم. اما هنوز از کمربند استفاده می کنم.
 
نیمار ژونیور  در بارسلونا ادامه ریکاوری خود را شروع کرد و او در تاریخ 24 اگست تمرینات این فصل بارسلونا  را شروع خواهد کرد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Them4u در تاریخ 1393/05/12 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

لطفا ایمیلتو چک کن امیرحسین جان!
پاسخ : چشم

این نظر توسط Aida در تاریخ 1393/05/12 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

خداااا رو شكررررشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,175
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,995
  • بازدید ماه : 5,371
  • بازدید سال : 22,560
  • بازدید کلی : 438,360