loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
persianboy16 بازدید : 45 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

فابرگاس چندی پیش با امضای قرار دادی راهی استمفوردبریج شد و به 3 سال حضور خود در نوکمپ پایان داد.

آی اسپورت - فابرگاس در جدید ترین اظهار نظر خود مدعی شده که بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انتقال او به چلسی انجام داده است.

پیش از این گفته می شد بارسلونا کاملا تمایل به انجام این انتقال داشته اما صحبت های اخیر قابرگاس نشان می دهد که آن ها چندان نیز مایل به فروش او نبوده اند.

فابرگاس در گفت و گو با Cadena Cope تاکید کرد: " از باشگاه خواستم تا راهی برای جدا شدن من پیدا کند. بارتومئو تمام تلاش خود را انجام داد که این اتفاق رخ ندهد اما من تصمیم خود را گرفته بودم.

من با بارتومئو و زوبی زاتا صحبت کردم و به صراحت به آن ها گفتم که خواهان ترک باشگاه هستم. من برای دلیل خاصی باشگاه را ترک نکردم، تنها به خاطر اشتباهات خودم بود که این تصمیم را گرفتم."

فابرگاس همچنین پیرامون حضور خود در چلسی نیز صحبت کرده است: " اگر احساس می کردم که ممکن است در لندن خوشحال نباشم هیچ گاه چنین تصمیمی را نمی گرفتم. هیچ شکی ندارم که در چلسی خوشحال خواهم بود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,849
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,669
  • بازدید ماه : 6,045
  • بازدید سال : 23,234
  • بازدید کلی : 439,034