loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
amin بازدید : 45 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
به شخصه برای من مشکلات زیادی اتفاق افتاد که خیلی از آنها فوتبالی نبودند . دچار مصدومیت هم شدم که هضم آن برای من اصلا ساده نبود .

لئو مسی پس از پایان لالیگا و پس از پشت سر گذاشتن دو روز پرتنش سرانجام شب گذشته قرارداد قبلی خود را بهبود بخشید و حالا با خیال راحت وارد کشورش آرژانتین شده تا پس از چند روز استراحت به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود.

مسی در بدو ورود به بوینس آیرس در مصاحبه با خبرنگاران چنین گفت :می دانم که حالا باید برای تیم ملی کشورم بازی کنم و فضای مبارزه عوض خواهد شد. بارها این مساله برای من یک قدم به عقب بوده است.

اینکه در تیم ملی اوضاع به خوبی پیش نمی رود ولی در بازگشتم به بارسا همه چیز عالی می شود و خوب بازی می کنم. وقتی با دوستان و همبازیانم هماهنگ شوم و طرز فکر ها عوض شود ، تاریخ را عوض خواهیم کرد.

خوشحالم که به جام جهانی می روم . ببینیم چه اتفاقی می افتد . جام جهانی مهمترین رویداد برای ما به حساب می آید. می خواهیم تا فینال بالا بیاییم.

 

مسی از فصلی که گذشت به عنوان یک سال تلخ یاد می کند. وی می گوید :

بهترین سال فوتبالی من نبود و در وضعیت ایده آلی قرار نداشتم.دوست داشتم به شکل دیگری فصل تمام شود . اما نه فقط من که کل تیم ما یک سطح پایین تر از همیشه بود.

بعد از پشت سر گذاشتن روزها و ماه های دشوار ، این فرصت را داشتیم تا با فتح لالیگا همه چیز را به نفع خودمان عوض کنیم . تا آستانه این کار هم پیش رفتیم اما نشد.

به شخصه برای من مشکلات زیادی اتفاق افتاد که خیلی از آنها فوتبالی نبودند . دچار مصدومیت هم شدم که هضم آن برای من اصلا ساده نبود . در هر صورت فصل به تلخی تمام شد و حالا باید به سال آینده فکر کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,108
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,928
  • بازدید ماه : 5,304
  • بازدید سال : 22,493
  • بازدید کلی : 438,293