loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 26 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (1)
ویکتور والدس که در بازی با سلتاویگو در 26 مارس دچار مصدومیت شد، به تازگی جدیدترین مرحله از دوران نقاهت خود را در آلمان آغاز کرده است.
 

ویکتور والدس به تازگی اولین مرحله از روند بهبود مصدومیت زانوی خود را سپری کرد. وی دیروز در آگزبورگ در آلمان فاز جدید دوران نقاهت خود را آغاز کرد و پزشک معالج او نیز دکتر اولریش بونیش خواهد بود.

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/950504676.jpg

شایان ذکر است که والدس به سبب پارگی رباط زانو خود در بازی با سلتاویگو دچار مصدومیت شد. او 11 مسابقه تیمش در این فصل را به دلیل مصدومیت در 26 مارس از دست داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بارسا ویدیو در تاریخ 1393/02/24 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

من فقط میتونم یه کارت شارژ 2 تومنی همراه اول تهیه کنم...
بعد من که نمیگم تبلیغ.من میگم تبادل!!!!!!
من یه کارت شارژ 2 تومنی میگیرم و براتون میفرستم...فقط بگید بنر سایت من کجا میره با این 2 تومن؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,595
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,415
  • بازدید ماه : 5,791
  • بازدید سال : 22,980
  • بازدید کلی : 438,780