loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
amin بازدید : 57 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
چیزی به روز پایانی لالیگا و جدال حساس اتلتیکو مادرید و بارسلونا نمانده است و هر دو تیم با مصدومیت بازیکنان سرشناس خود دست و پنجه نرم می کنند. روزنامه AS نگاهی داشته به وضعیت مصدومان این دو تیم که در زیر می اید :

اتلتیکو مادرید

http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/0d172fa7-f116-4357-b806-befe0733fddf-cb.Jpeg

تنها بازیکن مصدوم اتلتیکو دیگو کاستاست . اما در اردوی اتلتیکو تقریبا همه به بازی کردن او در بازی فینال گونه روز پایانی خوشبین هستند. همه ایمان دارند که این مهاجم ارزشمند در برابر بارسا به میدان خواهد رفت.

عصر روز گذشته کاستا همراه دیگر بازیکنان وارد زمین چمن محل تمرین اتلتی نشد و به همراه فیزیوتراپ و پزشک باشگاه مشغول مداوای پای مصدوم خود بود.

امروز خبر می رسد که مصدومیت او رو به بهبودیست و به موقع به بازی نوکمپ خواهد رسید. کاستا در حالیکه لبخندی بر لب داشت با هوادارانی که مشتاق شنیدن خبر خوب از وضعیت وی بودند برخورد کرد .

 پروفسور ارتگا فیزیو تراپ باشگاه نیز وی را همراهی می کرد و او بود که به هواداران اعلام کرد ، کاستا بازی خواهد کرد. ارتگا وقتی با اصرار هواداران روبرو شد بازهم تاکید کرد که او بازی می کند و می توانید به این امر امیدوار باشید.

دیگو کاستا از درد همان ناحیه ای که یک ماه و نیم پیش در بازی با بارسلونا مصدوم شده بود ؛ رنج می کشد. در آن بازی او در برخورد با پیکه مصدوم شد و 12 روز دور از میادین بود.

اما به نظر می رسید که این مصدومیت جدید ، چندان جدی نباشد. ترکیب احتمالی اتلتیکو برای بازی در مقابل بارسا به شرح زیر است :

کورتوا ، خوان فران ، میراندا ، گودین ، فلیپه لوئیس ، کوکه ، گابی ، تیاگو ، آردا ، رائول گارسیا ، کاستا

دیگو گودین پس از پشت سر گذاشتن محرومیت به بازی با بارسا خواهد رسید وداوید ویا باید بازی را از روی نیمکت شروع کند.

بدون شک کاستا به هیچ عنوان دوست ندارد نه فینال لالیگا و نه فینال چمپیونز لیگ را از دست بدهد. با این وجود بازی کردن او در نوکمپ با ریسک همراه خواهد بود.

به نظر می رسد که هم او و هم سیمئونه دست به این ریسک خواهند زد اما این خطر مهاجم برزیلی اسپانیایی را تهدید می کند که برای بازی فینال چمپیونز لیگ که به مراتب حساس تر است او با خطر مصدومیت مجدد مواجه شود.

کاستا شرایطی مشابه این را در بازی برگشت یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ مقابل همین بارسلونا تجربه کرده بود اما در آن روز سیمئونه به وی اجازه بازی نداد. به هر حال چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

بارسلونا 

" خرارد  پیکه " سورپرایز دیروز تمرینات بارسا بود که پس از نزدیک به دو ماه به تمرینات گروهی این تیم بازگشته بود و آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشت.

او که در بازی رفت لیگ قهرمانان مقابل اتلتی مصدوم شده بود حالا بزرگترین دلخوشی مارتینو در خط دفاعی برای فینال نوکمپ خواهد بود. با این وجود پزشکان بارسا اعلام کرده اند که تا روز بازی نباید به بازی کردن پیکه اطمینان صد در صد داشت.

پیکه قبل از مصدوم شدن در برابر اتلتیکو ، چند هفته زودتر در مقابل سوسیه داد نیز از ناحیه زانو مصدوم شده بود و مجبور شد تا یک هفته دور از میادین باشد. او تا قبل از این مصدومیت ها بازیکنی بود که رکورد بیشترین دقایق حضور در زمین را برای بارسلونا در اختیار داشت.اما هم اکنون این رکورد متعلق به بوسکتس و فابرگاس است.

دیگر مصدوم بارسا " یوردی آلبا " نام دارد. او پس از فینال کوپا دل ری نزدیک به یک ماه است که از مصدومیت همسترینگ رنج می برد.

با این وجود به نظر می رسد که مصدومیت او نیز بهبود یافته و البته باید یک تست فیزیکی قبل از بازی با اتلتیکو را پشت سر بگذارد تا از حضور خود در آن بازی مطمئن شود.

اما سرشناس ترین مصدوم این روزهای بارسا کسی نیست جز " نیمار " برزیلی. مارتینو برای استفاده از نیمار در بازی با اتلتیکو با شک و تردیدهای زیادی روبروست.

   او از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده و مثل آلبا این مصدومیت در بازی فینال کوپا دل ری مقابل رئال نصیب او شده است.

نیمار هنوز موفق به حضور در تمرینات گروهی نشده و علی رغم اظهار نظر امروز این بازیکن مبنی بر بهبود یافتن مصدومیتش ، حضور او در بازی مقابل اتلتیکو مشکل به نظر می رسد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,686
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,506
  • بازدید ماه : 5,882
  • بازدید سال : 23,071
  • بازدید کلی : 438,871