loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 37 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)


سسک فابرگاس و پدرو رودریگس طی مصاحبه با سایت یوفا درمورد مسائلی از قبیل بهترین لحظات خود در باشگاه و سابقه هواداری خود، به صحبت پرداختند.

سسک فابرگاس و پدرو رودریگس اخیراً طی مصاحبه ای با سایت یوفا درباره تجارب خود در بارسلونا و بهترین لحظاتشان در این تیم سخن گفتند. سسک فابرگاس، بازیکن سابق مدرسه فوتبال بارسلونا که پس از دوری چند ساله از بارسلونا و حضور در تیم آرسنال، سال 2011 دوباره به بارسلونا بازگشت، عنوان کرد: «من همیشه هوادار بارسلونا بوده ام. وقتی تنها 9 ماه داشتم، پدر بزرگم من را برای اولین بار به ورزشگاه نیو کمپ برد!» فابرگاس عقیده دارد که یک بازیکن تنها در صورتی در بارسلونا موفق می شود که کیفیت فنی بالا و ذهن تاکتیک پذیری داشته باشد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


به دوش کشیدن مسئولیت بیشتر در خط میانی

فابرگاس همچنین در مورد نقش خود در تیم سخن گفت: «پست بازی من در بارسا به این موضوع بستگی دارد که در خط میانی بازی کنم و یا در خط حمله. وقتی در خط هافبک بازی می کنم، مسئولیت بیشتری به دوش می کشم. من همیشه سعی می کنم که از جان برای تیم مایه بگذارم و خودم را نیز در درجه نخست یک هافبک می دانم. فوتبال زندگی من است و من بازیکن خوش شانسی بوده ام؛ چون همیشه یک مربی خوب داشته ام».

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,946
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,766
  • بازدید ماه : 5,142
  • بازدید سال : 22,331
  • بازدید کلی : 438,131