loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 34 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (1)
دروازه بان آلمانی تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ به زودی انتقال رسمی خود به تیم بارسلونا را اعلام می کند.

ه گزارش خبرگزاری آلمان ، مارک آندره تراشتگن 22 ساله با توجه به تعلیق محرومیت باشگاه بارسلونا از نقل و انتقالات تیم مونشن گلادباخ را ترک خواهد کرد تا جای ویکتور والدز دروازه بان این تیم را بگیرد.

http://up.messioficial.ir/up/messioficial/Pictures/n_f_c_barcelona_marc_andre_ter_stegen-7669183.jpeg


تراشتگن به مجله کیکر گفت :« در حال حاضر در انتظار زمان مقتضی برای اعلام رسمی این انتقال هستم.فکر می کنم تا پایان فصل بوندسلیگا این انتقال نهایی شود.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط garfield در تاریخ 1393/02/14 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
دوست داری با من تبادل لینک کنید
و دوست دارید با من تبادل لوگو و بنر کنید؟
و اگر کارت شارژ ایرانسل دارید بیایید اینجا
و اگر می خواهید ارزان باشد نگران نباشید 1000 تومان کارت شارژ هست
و اگر خرید کنید یک هدیه بسیار زیبا می گیرید
Cartoon-designer.blogfa.com
خواهش می کنم بزارید من دیزاینر اصلی شما بشم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,893
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,713
  • بازدید ماه : 6,089
  • بازدید سال : 23,278
  • بازدید کلی : 439,078