loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
amin بازدید : 36 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرمربی 43 ساله دوران خوبی را در زمان بازیگری اش در بارسلونا به همراه این تیم سپری کرد و همچنین در تیم ب آبی اناری ها نیز سرمربی گری کرد و حالا، به بازگشت به نیمکت بارسلونا بسیار نزدیک است.

لوییس انریکه، سرمربی سلتاویگو، شایعات مبنی بر پیوستنش به بارسلونا را تکذیب کرد.

بازیکن سابق آبی اناری‌ها، پیشتر در تیم ب بارسلونا سرمربی گری کرده بود و حالا پس از نتایج ضعیف مارتینو، یکی از گزینه های جایگزینی اوست.

این سرمربی 43 ساله، قراردادی 2 ساله با سلتا امضا کرده و نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرده، ولی قصد خروج از این تیم را ندارد.

او گفت: "اینکه در مورد آینده ی من صحبت می‌شود فوق‌العاده است، ولی من در حال زندگی می‌کنم و گزارش ‌هایی که می‌شود تنها حدس و گمان است. همیشه دوست دارم به قراردادم پایبندد باشم.روی 3 بازی پایانی متمرکز هستم.

نمی‌دانم چرا همه راجع به قراردادم با سلتا سوال می‌کنند.

مانند اوایل فصل است و چیزی عوض نشده. وارد این بازی نخواهم شد.

تنها چیزی که من را جذب خود می‌کند، بازی شنبه شب تیمم مقابل اوساسوناست."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,812
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,632
  • بازدید ماه : 6,008
  • بازدید سال : 23,197
  • بازدید کلی : 438,997