loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 44 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
مصاحبه جالب کلوپ؛ خرید رویایی ام مسی است



سرمربی زردپوشان آلمانی در صحبت هایی به تمجید از اعجوبه آرژانتینی بارسلونا پرداخته است.

یورگن کلوپ، سرمربی جوان و کاریزماتیک بوروسیا دورتموند، در مصاحبه ای با نشریه Sport به تظریح نحوه کار کردنش در این باشگاه پرداخته است.

بارسا نیوز

کلوپ در این مصاحبه و در جواب این سوال که اگر قرار باشد یک بازیکن را به اختیار خود انتخاب کنید چه کسی را انتخاب می کند گفت: " من لیونل مسی را انتخاب می کنم. هم چنین عاشق سبک بازی رونالدو و ریبری هستم ولی مسی شگفت انگیز است و هم چنین در سالیان گذشته بسیار پیشرفت کرده است."

کلوپ در ادامه درباره شیوه کاری و نگرشش به مربیگری گفت:" من کاملا یک بازیکن در خدمت تیم هستم. در طی یک روز من نسبتا تصمیمات زیادی می گیرم ولی خوشبختانه من یک تیم قدرتمند دور خودم جمع کرده ام و مجبور نیستم در تصمیم گیری درباره تک تک مسائل خودم نظر دهم.

" تعداد زیادی چشم های متخصص بسیار بهتر از فقط چشمان من مسائل را خواهند دید. اهمیت نمی دهم که مثل یک قهرمان به نظر بیایم یا نه، من دوست دارم مثل یک همکار با بازیکنانم رفتار کنم. ارتقای تیم در این سال ها نشان می دهد که این شیوه کارامد است و نتیجه می دهد."

سرمربی نایب قهرمان اروپا ادامه می دهد:" با این حال اگر یکی از بازیکنان من به این فکر کند که حق این را دارد که درباره ترکیب یا شیوه های تمرینی نظر بدهد اشتباه اساسی مرتکب شده است. صحبت های من برای شرایط مختلف است، چون در خارج از تمرین و باشگاه هر کسی می تواند با من همان رفتاری را داشته باشد که با بقیه دارد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,470
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,290
  • بازدید ماه : 5,666
  • بازدید سال : 22,855
  • بازدید کلی : 438,655