loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 44 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

شایعه روز | ایران - اسپانیا؛ نوامبر ۲۰۱۵ در ایران / تحقق رویای ماتادورها در آزادی

در جریان مذاکرات حسین هدایتی با مسئولان باشگاه ختافه برای خرید 55 درصد از سهام این باشگاه، خسوس مارین، مشاور فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام آمادگی کرد تا طبق توافق قبلی که در سفر گذشته مسئولان اسپانیایی به ایران با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران انجام شد، تیم ملی اسپانیا این آمادگی را دارد تا در نوامبر 2015 در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی کشورمان برود.

بر همین اساس هدایتی نیز اعلام کرد که 50 درصد مخارج برگزاری این دیدار توسط اسپانسر وی تأمین شده و در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران و کی‌روش برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با اسپانیا رضایت بدهند و برای اینکه این دیدار بار مالی برای فدراسیون ایران به همراه نداشته باشد، حاضر است تا 50 درصد باقی مانده را نیز شخصاً متقبل شود.

امیر (مدیرکل) بازدید : 32 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)


مسی مغضوب 4 شنبه ، محوب چهارشنبه
 – لیونل مسی بعد از گلزنی مقابل ایرانی ها بدترین الفاظ را در وایبر،فیسبوک و فضای مجازی از سوی هواداران احساسی تیم ملی شنید.

انگار او با گلزنی برای تیم ملی کشورش خبط بزرگی کرده باشد به بکباره دوباره مغضوب جمع کثیری از دوستداران تیم ملی ایران شد و دوباره  بی دلیل مورد هجمه قرار گرفت

امیر (مدیرکل) بازدید : 31 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

مسی : آرژانتین در ادامه تورنمنت پیشرفت می کند
 لیونل مسی در گفت‌وگویی با سایت فیفا درباره عملکرد آرژانتین در مرحله گروهی گفت:" اگر هر دو بازی قبل را آنالیز کنیم می‌توانیم بگوییم که بهتر می‌شویم. همانطور که جلوتر می‌رویم پیشرفت می‌کنیم و به نهایت قدرت خود می‌رسیم.

 می‌دانیم که به اندازه‌ای که از ما انتظار می‌رود خوب بازی نمی‌کنیم اما به مرحله بعد صعود کرده‌ایم و این نخستین هدف ما بود."مسی که گل خود به ایران را به عنوان "لحظه‌ای فوق‌العاده" تعبیر کرده بود، درباره ایران گفت:
:" خیلی سخت بود که از دفاع ایران رد شد و فضاسازی کرد. بازی مقابل‌ تیم‌هایی که نزدیک به یکدیگر بازی می‌کنند و فضاها را می‌بندند خیلی دشوار است."
ملی‌پوش بارسلونا در ادامه گفت:" باید اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. نخستین کسی هستیم که ‌می‌دانیم هنوز آن طور که می‌خواستیم بازی نمی‌کنیم. حداقل قادر بودیم که سه امتیاز را به دست بیاوریم و این یعنی در بازی آخر نیازی به نگرانی نیست."

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

شب گذشته شاهد بازی دوم ایران در برابر یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی بودیم . در این بازی ایران تیم دست و پا بسته ای نبود و موقعیت هایی نیز برای به گل رسیدن داشت .

در این بین هواداران آرژانتین که باور نمیکردند تیمشان در برابر ایران اینچنین به مشکل بخورد از نحوه ی دفاعی بازی کردن ایران انتقاد کردند . برای مشاهده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از داور بازی با آرژانتین پرداخت و گفت: امیدوارم او بتواند به جهانیان، کمیته داوران و خودش جواب بدهد که چطور پنالتی ما را نگرفت.
کارلوس کی‌روش پس از دیدار ایران و آرژانتین گفت: به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. آنها خیلی خوب کار کردند و عملکردشان مثبت بود.

وی افزود: همیشه باید اینطور بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم. باید روی قوای ذهنی خودمان کنترل بیشتری داشته باشیم و آن را پرورش دهیم.

امیر (مدیرکل) بازدید : 44 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه شخصی‌اش نوشت بهتر است هواداران فوتبال به مسی توهین نکنند.
علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه شخصی‌اش پس از باخت تیم ملی به آرژانتین و اینکه گفته می‌شود به صفحه شخصی این بازیکن و داور بازی از سوی هواداران ایرانی حمله مجازی صورت گرفته، نوشت:

«دوستان عزیز، دلیل نمی‌شود اگر مسی به تیم ملی ایران گل زده به صفحه شخصی او برویم و به او توهین کنیم چرا که با این کار فرهنگ خودمان را زیر سئوال می‌بریم.»

امیر (مدیرکل) بازدید : 41 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 رسانه‌ها و روزنامه‌های معتبر جهان پس از دیدار ایران و آرژانتین به تمجید از عملکرد شاگردان کی‌روش پرداختند.

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود برابر آرژانتین نمایشی غرور‌انگیز داشت و در حالی که بازی با تساوی بدون گل جریان داشت، شوت مسی باعث شد ایران با یک گل در این بازی شکست بخورد.

رسانه‌های معتبر ورزشی جهان پس از این بازی به بررسی عملکرد تیم ملی ایران پرداختند و دفاع تیمی ایران را مورد تمجید قرار دادند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 46 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

متن پیام دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر اراده و شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند. بدینوسیله از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی که با بازی جوانمردانه و فداکارانه در برابر تیم ملی فوتبال آرژانتین دل ملت را شاد کردند و شگفتی آفریدند تشکر می کنم.

گرچه نتیجه در دقایق آخر رقم خورد اما برای اینجانب 90دقیقه بازی زیبای شما و امیدی که تا لحظه آخر به پیروزی داشتید غرور آفرین بود. خسته نباشید. موفقیت بیشتر این عزیزان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

حسن روحانی / رئیس جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,273
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,093
  • بازدید ماه : 5,469
  • بازدید سال : 22,658
  • بازدید کلی : 438,458