loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 59 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

نيمار: مشکلي با ماسکرانو ندارم

دو گل از تاردلی باعث شد تا در دیداری دوستانه،شاگردان دونگا موفق شوند نایب قهرمان جهان را شکست دهند. در جریان این بازی حساس میان دو رقیب سنتی، نیمار، کاپیتان برزیل دائما توسط ماسکرانو پرس می‌شد و چندین بار هافبک دفاعی آرژانتینی با سرنگون کردن نیمار او را متوقف کرد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

 

 به گزارش فوتبال اسپانیا، خاویر ماسچرانو می‌‌گوید:"بدون مسی ما به فینال نمی‌‌رسیدیم. دوست دارم این پروژه پیش برود. الخاندرو همواره در همین سطح بوده و در کنار مربیگری خود، سه‌ سال با توانایی‌‌ها و صداقتش نمونه اخلاقی‌ ما بود. دوست دارم این پروژه پیش برود زیرا فکر می‌‌کنم که ما نشان دادیم می‌‌توانیم رقیب قوی باشیم.

"الخاندرو به من رویای حضور در تیم ملی‌ داد. خود وی، عقایدش، اعتقاداتش و کارش من را قانع کرد که نقش مهمی‌ در تیم دارم. نمی‌‌خواهم بدون اینکه بدانم به چه فکر می‌‌کند، در مورد وی صحبت کنم اما اگر ما با هم صحبت کنیم مشکلی‌ نخواهد بود."

امیر (مدیرکل) بازدید : 38 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

خاویر ماسکرانو، هافبک تیم ملی آرژانتین پیش از دیدار فینال جام جهانی 2014 مقابل آلمان گفت: ما هم‌اکنون در فینال جام جهانی هستیم و سعی می‌کنیم با روح، قلب و جان‌مان در این دیدار به میدان برویم.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم و سرنوشت می‌داند که ما را به کجا ببرد. قهرمانی جهان آرزوی دیرینه و خواسته ما از زندگی است.

بنابر گزارش تسنیم، فینال جام جهانی برزیل ساعت 11 و 30 دقیقه فردا شب به وقت تهران بین تیم‌های آرژانتین و آلمان برگزار می‌شود.

ماسکرانو: با قلب و روح و جانمان در فینال بازی می‌کنیم

امیر (مدیرکل) بازدید : 53 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 بازیکن بارسلونا که تمجید رسانه های برزیل را برانگیخته است، در بازی مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با شمار بازیهای ملی دیگو سیمئونه ، مربی فعلی اتلتیکو برابری خواهد کرد.

ماسکرانو در روز شنبه  در بازی مقابل بلژیک شمار بازیهای ملی خود را به عدد 103 خواهد رساند. این بازیکن با 89 درصد پاسهای صحیح آمار خوبی را در جام جهانی به جای گذاشته است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 36 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

ماسکرانو در کنفرانس خبری پیش از بازی آرژانتین و سوئیس گفت: «من امیدوارم که بتوانیم قهرمان شویم، اما دوست ندارم از حالا به فکر آن باشم. ما نمی‌توانیم از حالا به فکر آینده دورتری باشیم، چون مهم‌ترین بازی ما همین است.»

 او با اشاره به گروه مرگ ادامه داد: «کاستاریکا نشان داد که نیازی نیست بهترین تیم دنیا باشید تا از گروه مرگ به عنوان سرگروه صعود کنید. انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و پرتغال همگی به خانه برگشتند. فوتبال خیلی تغییر کرده و همه تیم‌ها نزدیک‌تر شده‌اند.»

امیر (مدیرکل) بازدید : 61 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

بازنشستگی پویول ، جدایی قطعی والدس و آینده نامطمئن ژاوی هرناندز موجب شده است که بازوبند کاپیتانی بارسلونا بدون صاحب بماند.

لوئیز انریکه ، مربی بارسلونا می خواهد چه زودتر تکلیف این قضیه را مشخص کند. احتمالا او به سنت بارسلونا که رسیدن بازوبند به بازیکنان بر اساس سبقه آنهاست ، پایبند خواهد ماند  هر چند که احتمال دارد که سبک انتخاب خود را تغییر کند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 96 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)


جام جهانی عجیبی است
 خاویر ماسچرانو پس از پیروزی دشوار آرژانتین در مقابل ایران از خودش و عملکرد تیمش راضی نیست. او از مسی و گل زیبایش تمجید کرده و از صدمین بازی خود برای آرژانتین احساس غرور می کند. او می گوید : " امیدوارم باز هم برای کشورم به میدان بروم و افتخارآفرین باشم "

وی ادامه داد : " مسی همین است. گاهی اوقات و در برخی بازی ها او به چشم نمی آید. انگار در زمین نیست اما در یک لحظه زهر خودش را می ریزد. با حرکت انفرادی او و با نبوغش بازی را بردیم "

امیر (مدیرکل) بازدید : 48 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

خاویر ماسکرانو درباره اختلاف نظری که سابیا و مسی مبنی بر تاکتیک آرژانتین در جام جهانی دارند، گفت: عملکرد ضعیفی که ما در بازی مقابل بوسنی داشتیم بین بازیکنان و و کادرفنی تقسیم می‌شود. ما نتوانستیم توپ را آنجایی که باید نگه داریم. البته سابیا یک تکنسین نابغه‌ای است اما مربی ساده‌ای است.


پس از اینکه سابیا تصمیم گرفت سیستم 2-3-5 را در ترکیب آرژانتین جا بیندازد و در بازی مقابل بوسنی هم از همین روش استفاده کرد لیونل مسی گفت که نمی‌تواند بازیش را در این روش دفاعی با تیم هماهنگ کند و با سیستم 3-3-4 راحت‌تر است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 3,457
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,277
  • بازدید ماه : 6,653
  • بازدید سال : 23,842
  • بازدید کلی : 439,642