loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 42 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

عکس/ سر زدن مسی به دو جوان آینده دار آکادمی

لئو مسی دیروز به محصولات آکادمی بارسا یا همان لاماسیا سر زد و با آنها خوش و بش کرد.

به گزارش وبسایت نود، بازیکن آرژانتینی با پاتریس سوسیا و سئونگ وو لی دو بازیکن جوان آکادمی بارسا دیدار کرد و با آنها عکس گرفت.

امیر (مدیرکل) بازدید : 39 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

برداشته شدن عکس مسی از صفحه اول وبسايت رسمی بارسلونا

 باشگاه بارسلونا در اقدامی جالب عکس فوق ستاره آرژانتینی باشگاه خود را از صفحه اول سایت خود برداشته است ,و عکس نیمار و سوارز را جایگزین آن کرده است.

 

به گزارش گل اسپانیا، چند سالی است که عکس لیونل مسی در صفحه اول سایت رسمی باشگاه بارسلونا قرار دارد و حتی تا روز گذشته و تا قبل از مصاحبه این فوق ستاره آرژانتینی با خبرگزاری اوله در صفحه اول این سایت قرار داشت اما باشگاه بارسلونا امروز در اقدامی جالب عکس نیمار و سوارز را در صفحه اصلی سایت خود گذاشته است.

 

مسی روز گذشته در مصاحبه خود با روزنامه اوله، در مورد آینده خود در باشگاه بارسلونا با تردید صحبت می کرد و رسانه های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، همین موضوع را عامل برداشته شدن عکس مسی از صفحه اصلی سایت دانسته اند. حال باید دید در روزهای آتی، مدیران باشگاه بارسلونا چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

امیر (مدیرکل) بازدید : 45 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

گلايه مسي از منتقدين به توپ طلاي جام جهاني

پس از اینکه مسی توپ طلای جام جهانی را دریافت کرد، بسیاری به انتخاب شدن او انتقاد کرده و مسی را شایسته این عنوان ندانستند.در حالیکه 4 ماه از آن روز می گذرد، سرانجام مسی در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه OLE در این مورد به صحبت پرداخت و منتقدین خود را زیر سوال برد.

در این مصاحبه، مسی به نکته جالبی اشاره کرده است. به اینکه اگر او در فینال یک گل می زد دیگر کسی نمی توانست شایستگی او برای دریافت توپ طلای جام را زیر سوال ببرد و همه می گفتند که او بهترین بازیکن جام بوده است.

لازم به ذکر است که مسی در جام جهانی 4 گل برای آلبی سلسته به ثمر رساند ولی نه در نیمه نهایی و نه در فینال موفق به گلزنی برای آرژانتین نشد. برخی مانوئل نویز و برخی دیگر روبن را شایسته توپ طلا می دانستند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 26 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با سفر به ایتالیا مهمان ویژه مسابقات فرمول یک خواهد بود.لیونل مسی که به خاطر مصدومیت دیدار تدارکاتی تیم ملی آرژانتین برابر آلمان را از دست داده بود روز جمعه به ایتالیا سفر کرد. این بازیکن یک روز قبل البته به طور انفرادی تمرین کرد تا میزبان آمادگی خود را برای بازگشت به میادین مشخص کند.

بارسا نیوز


بر اساس گزارش منودو دپورتیوو کاپیتان تیم ملی آرژانتین که در سفر به آرژانتین مهمان ویژه یک برند معروف بود قرار است در پیست مشهور اتومبیلرانی مونزا حضور یابد تا مسابقات این هفته فرمول یک را از نزدیک نظاره‌گر باشد. او مهمان ویژه مسابقات این هفته به شمار می‌رود.مسی قصد دارد با استراحت کافی خود را برای بازی مقابل بیلبائو آماده کند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 42 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)
عکس منتشر شده "لیونل مسی" در لباس یک آتش نشان بر روی شبکه فیسبوک، نزدیک به 500 هزار لایک خورده است
.
 عکسی که از کودکی لیونل مسی منتشر شده و وی را در لباس آتش‌نشانی و یک سبیل قلابی نشان می‌دهد، 482 هزار لایک خورده و هفت هزار نفر برای وی پیغام گذاشته‎اند.
 
بر پایه گزارش فاکس نیوز، در این عکس، به غیر از مسی، دختربچه‎ای هم به چشم می خورد که لباس پزشکی بر تن دارد که به نظر می‎رسد خواهر مسی باشد.
 
 
در پانویس این عکس با توضیح  "اولین شغل مسی"  به چشم میخورد.
 
در یکی از کامنت ها مسی با این سبیل به هیتلر تشبیه شده و بسیاری دیگر خواهان این شده اند که بدانند آن دختر کیست‎
 
مجله آنلاین "موندو دیپورتیوو" نوشته این عکس از آلبوم یک موسسه خیریه به دست آمده که مسی پشتیبان مالی آن است.
امیر (مدیرکل) بازدید : 38 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)
 
- شب گذشته و در مقابل ویارئال، ژاوی نیمکت نشین بود و اینیستا نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب بارسا حضور نداشت.این فرصتی بود برای لئو مسی تا در دومین بازی بارسا در لالیگا، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.
 
مسی که کاپیتان اول تیم ملی آرژانتین محسوب می شود؛ در بارسلونا پس از ژاوی و اینیستا کاپیتان سوم است.
در هر صورت اولین کاپیتانی فصل "کینگ لئو"، برای بارسایی ها خوش یمن بود و آنها با گل دقایق پایانی ساندرو بر میزبان سختکوش خود غلبه کردند

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 777
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,597
  • بازدید ماه : 3,973
  • بازدید سال : 21,162
  • بازدید کلی : 436,962