loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 81 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (1)

سانتوس امیدوار است نیمار در میان نامزدهای نهایی توپ طلا باشد

اختصاصی / باشگاه سانتوس در حال حاضر در یک بحران مالی به سر میبرد . وضعیت اقتصادی دشوار این باشگاه موجب شده است تا به دنبال وسیله ای برای جور کردن بودجه ی فصل آینده بی افتد . باشگاه سانتوس متوجه شده است دیگر بازیکنی برای فروش ندارد ( منبع درآمد اصلی این باشگاه فروش بازیکنان است ) و همچنین نمیتواند یک اسپانسر قدرتمند بیابد تا هزینه های باشگاه را پوشش دهد .

 

حالا سانتوس چشم به نیمار ستاره ی سابق تیمش بسته است . در قرارداد میان باشگاه بارسلونا و باشگاه سانتوس در یک بند اشاره شده است که اگر نیمار زمانی یکی از فینالیست های توپ طلا شد باشگاه بارسلونا می بایست مبلغ 2 میلیون یورو به سانتوس پرداخت کند که البته بارسلونا نیز موافقت کرده است .

 

حالا باشگاه سانتوس به دلیل عملکرد خوب بازیکن سابقش در فصل جدید امیدوار است زمانی که در تاریخ 1 دسامبر سه فینالیست اعلام شدند , اگر نام نیمار بود پولی به جیب بزنند .

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش الکره ، روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت گابریل باربوسا آلمیدا که در فوتبال برزیل «نیمار جدید» لقب گرفته است مورد توجه مسئولان بارسلونا قرار دارد و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی تلاش می کند تا او را از سانتوس برزیل خریداری کند.

http://www.varzesh11.com/images/news/neymar-17856.jpg

در قرارداد انتقال نیمار از سانتوس به بارسا بندی وجود دارد که به موجب آن باشگاه سانتوس متعهد شده اولویت اول انتقال گابریل از این تیم بارسلونا باشد.


گابریل 18 ساله که شم گلزنی خوبی دارد در برزیل همچنین لقب «گابی گل» را گرفته است.با این وجود وی به علت محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن تا تابستان 2016 نمی تواند راهی فعلا راهی اروپا شود.قرارداد گابریل با سانتوس تا تابستان آینده اعتبار دارد اما مذاکرات برای تمدید آن در جریان است تا بارسا از خرید وی در تابستان 2016 مطمئن شود.

گابریل گفت :« آرزوی من از کودکی بازی در بارسلونا است.»

امیر (مدیرکل) بازدید : 31 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 زمانی که به سانتوس آمدم پس از بازی و حتی در رختکن با همبازیانم می رقصیدم . واقعا خوش می گذشت . هر جا بودیم موزیک بود و رقص 

بارسا نیوز


"نیمار" ستاره برزیلی بارسا امروز در گفتگویی بی واسطه با هواداران بارسا از مسائل مختلفی در مورد خودش صحبت کرد .

وی گفت : " حضور در بارسلونا به عنوان باشگاهی معتبر که در تاریخ پرافتخارش بازیکنان مطرح زیادی دیده می شوند به من شخصیتی دیگر داده است. این مساله از هر جهت به نفع من شده است.

در تاریخ بارسلونا، برزیلی های زیادی حضور داشته اند. شاید مجموعه ای از بهترین بازیکنان برزیل را ما در بارسلونا شاهد بوده ایم و همین مساله یکی از دلایلی بود که باعث شد تا به این تیم بپیوندم چرا که می دانستم در اینجا شادتر از هر جای دیگری خواهم بود "

نیمار ادامه داد : " همه از زندگی شخصی من باخبرند چرا که خیلی ها دوست دارند از جزئیات زندگی بازیکنان فوتبال باخبر باشند. همه شما از خیلی از علایق من خبر دارید و چیز پنهانی ندارم که بخواهم بازگو کنم. از بازی Wake که یک ورزش آبی است خوشم می آید"

نیمار در جواب به این سوال که چرا دیگر پس از گلزنی از رقص های معروف خود اجرا نمی کند گفت : " الان دیگر نمی توانم در زمین بازی پس از گلزنی برقصم. اما چندین رقص هستند که موردعلاقه من قرار دارند.از سال 2010 که به سانتوس آمدم پس از بازی و حتی در رختکن با همبازیانم می رقصیدم.واقعا خوش می گذشت.

هر جا بودیم موزیک بود و رقص.قبل از بازی ها آواز می خواندیم و می رقصیدیم و سعی داشتیم محیط اطرافمان همواره شاد باشد. اما الان دیگر دوران آن سرگرمی ها به پایان رسیده و همه چیز جدی تر شده است "

ستاره برزیلی بارسا اعتقاد دارد که او ذاتا آدم شوخی است : " از شوخی کردن خوشم می آید. همیشه سعی می کنم با دوستانم شوخی کنیم و بخندیم. اگر فوتبال نبود حتما یک موزیسین می شدم. هرچند نمی دانم که در این رشته موفق می شدم یا نه؛ چرا که خواننده خوبی نیستم.با هیچ آهنگی نشده است که به خوبی بخوانم. این مساله صرفا برای من یک تفریح محسوب می شود."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,241
  • بازدید ماه : 3,617
  • بازدید سال : 20,806
  • بازدید کلی : 436,606