loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 53 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

خاویر تباس، مدیر لیگ اسپانیا: امکان توقف ال کلاسیکو به افتخار لیونل مسی در سانتیاگو برنابئو وجود دارد

به گزارش پایگاه اختصاصی این بنیاد ، بر این اساس تیری آنری و فرانک ریبری از فرانسه،آندره آ پیرلو از ایتالیا ، مارتا فوتبالیست زن برزیلی ، آندرس اینی یستا از اسپانیا ، کریس رونالدو از پرتغال ، مانوئل نویر از آلمان ، وین رونی از انگلیس ، تیاگو سیلوا از برزیل و یحیی توره از ساحل عاج 10 نامزد نهایی جایزه برترین بازیکن سال در سال 2014 هستند.

سبحان (معاون) بازدید : 39 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

ها‌فبک اسپانیایی بارسلونا از درخشش لیونل مسی و نیمار در ترکیب بارسا ابراز خوشحالی کرد.

بارسلونا

 

بارسلونا در هفته‌ سوم لیگا موفق شد آتلتیک‌بیلبائو را با دو گل شکست دهد. هر دو گل این دیدار را نیمار به ثمر رساند. البته لیونل مسی نیز در این دیدار درخشید و توانست دو پاس گل برای هم‌تیمی‌اش فراهم کند. درخشش این دو بازیکن باعث خوشحالی آندرس اینیستا شده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 199 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (1)

توضیحات : این کلیپ مجموعه ی چالش های سطل یخ بازیکنان تیم فوتبال بارسلوناست . بعضی از کسانی که در این کلیپ به چالش کشیده شدند عبارتند از : مسی  - اینیستا - نیمار - آدریانو - جوردی آلبا - ماسکرانو - سانگ - سوارز - راکیتیچ و چند تن دیگر ... دانلود در ادامه مطلب

امیر (مدیرکل) بازدید : 45 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

سه ستاره تیم فوتبال بارسلونا با رهایی از مصدومیت به تمرینات عمومی این تیم برگشتند.به گزارش رویترز از بارسلون ، بر این اساس لیونل مسی ، آندرس اینیستا و توماس فرمایلن از دیروز در تمرینات تیم خود شرکت کردند.

بارسا نیوز


باشگاه بارسلونا در مورد اینکه آیا این 3 بازیکن به دیدار شنبه آینده در نیوکمپ برابر آتلتیک بیلبائو خواهند رسید اشاره ای نکرد.مسی از ناحیه عضله کشاله ران ، اینیستا از ناحیه زانو و فرمایلن از ناحیه زردپی زانو مصدوم بودند.

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

امروز لئو مسي در صفحه شبکه اجتماعي خود با نوشتن اين جمله از اينکه به او براي کاپيتاني بارسا اعتماد شده است؛ تشکر و قدرداني کرد : "از همه هم تيمي هايم به اين خاطر که مرا به عنوان يکي از کاپيتان هاي بارسا انتخاب کردند تشکر مي کنم.به خاطر ايمان و اطميناني که به من داشتيد."
ژاوي-اينيستا-مسي و بوسکتس کاپيتان هاي اول تا چهارم بارسا در اين فصل خواهند بود.

امیر (مدیرکل) بازدید : 27 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

کنزا، کودک فرانسوی مبتلا به بیماری پروگریا (پیری زودرس) در شهر نیس این فرصت را پیدا کرد تا ستارگان بارسلونا را از نزدیک ببیند و با آنها عکس بگیرد.

بازیکنان بارسا با سر زدن به این کودک بیمار، به او در مقابله با این بیماری نادر روحیه دادند. بارسلونا در دومین بازی دوستانه خود در فرانسه در مقابل نیس با نتیجه یک بر یک متوقف شد.



 
 
La otra cara del Niza - FC Barcelona
امیر (مدیرکل) بازدید : 45 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

آندرس اینیستا این روزها در زادگاهش فوئنته آلبیا از توابع آلباسته حضور دارد و تعطیلات خود را سپری می کند.او نشان مشهورترین شخصیت این شهر کوچک را یدک می کشد.

به واسطه شغل پدرش رستوران داری او هر از چند گاهی در مراسم افتتاح رستوران های مختلفی نیز شرکت می کند. اینیستا در ادامه تعطیلاتش همچنین بنا به دعوت رسمی شخصیت های ورزشی سردانیا راهی  این شهر شد .

در حاشیه این سفر او طی یک عمل انسان دوستانه از خوان کوچک که به یکی از نادرترین بیماری های جهان مبتلاست دیدار کرد. بیماری ای که یک صدم مردم دنیا ممکن است بدان دچار شوند.

در این ملاقات خیرخواهانه خبرنگاران محلی نیز حضور داشتند و فرصتی دست داد تا مصاحبه ای با او ترتیب دهند.

آندرس در این مصاحبه کوتاه گفت : " به لوئیس سوارس بخاطر پیوستن به بارسا خوش آمد می گویم.مثل هر فوتبالیست بزرگ دیگری که به بارسلونا می آید .

در مورد جام جهانی صحبت ها انجام شده، اما برای مسی ناراحت شدم. او همیشه از نظر من شماره یک دنیاست.

همچنین از اینکه دل بوسکه تا یورو 2016 با ما ادامه می دهد خوشحال هستم . او بهترین گزینه برای تیم ملی است "

امیر (مدیرکل) بازدید : 61 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

بازنشستگی پویول ، جدایی قطعی والدس و آینده نامطمئن ژاوی هرناندز موجب شده است که بازوبند کاپیتانی بارسلونا بدون صاحب بماند.

لوئیز انریکه ، مربی بارسلونا می خواهد چه زودتر تکلیف این قضیه را مشخص کند. احتمالا او به سنت بارسلونا که رسیدن بازوبند به بازیکنان بر اساس سبقه آنهاست ، پایبند خواهد ماند  هر چند که احتمال دارد که سبک انتخاب خود را تغییر کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 3,784
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,648
  • بازدید ماه : 7,024
  • بازدید سال : 24,213
  • بازدید کلی : 440,013